Heb jij al een inschrijving Okkie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:51 schreef Oksel het volgende:
Goed, neem je ze mee naar Frankrijk? Krijgen alle helden hun eigen beker.
Krijg je spijt van als we straks allemaal op de camping staan en jij de enige bent die niet mee doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef Oksel het volgende:
Nee, durf 't nog niet aan. Komt nog wel eens, over paar jaar.
Ik denk dat we er blijven. Oksel en ik beginnen allebei een eigen vestiging in Bourg. De jongens komen bij ons werken. Eentwee op de inkoop, Gripper op de verkoop, de rest op de fiets en het dak op.quote:
Nee, Kano is mijn prive chauffeur vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef janatwork het volgende:
Kano: ben jij toevallig in leiden aan het poloën? Er word nu voor mijn terras boot gespeeld.leuk om te zien!
Nee, succes met trainenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef MarcoD het volgende:
http://app.strava.com/activities/51533569
Komt dat een beetje in de buurt van een okselachtige gemiddelde?
waarom evengoed die 60 niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Maxbet het volgende:
Dacht vandaag met die tourclub te gaan rijden, nog geprobeerd om via Twitter te vragen of ze zouden rijden vandaag. Nadat ik daar geen respons op kreeg maar op de gok naar hun meeting-point gereden, niemand daar..
Solo maar een rondje gemaakt, maar dus niet de 60KM die ik van plan was om met die groep te rijden.
http://app.strava.com/activities/51549181
Veel wind, en de beoogde route durf ik alleen niet aan zonder navi.quote:
dan had je ook 2 keer dat rondje van 30 kunnen doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Veel wind, en de beoogde route durf ik alleen niet aan zonder navi.
Slap excuus, maar volgende week doe ik gewoon die 60 mee.
Die knul is nog geen 20 geloof ik. De jongste van ons allemaal op Blikbaby na, maar die post hier niet dus dan telt 't ook niet vind ik.quote:
die knul is 17quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die knul is nog geen 20 geloof ik. De jongste van ons allemaal op Blikbaby na, maar die post hier niet dus dan telt 't ook niet vind ik.
Bon courage!
Flauw van zequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Toen in lelystad even een broodje gegeten en gewacht op wat wielrenners om de dijk over te steken zodat ik in het wiel kon.. maarnee van die meneer en mevrouw mocht ik niet in het wiel, ze haalden me heel snel in en lieten toen het tempo zakken, toen ging ik op kop maar volgden ze niet op hun snelheid waardoor ik na een tijdje weer wacht en toen gingen ze mij weer heel snel inhalen en toen ik weer in het wiel zat zij mevrouwtje opdonderen, vervolgens ben ik steeds 100 meter van hun weggebleven achter hun en keken ze steeds om
Inderdaad, volgende keer beter.quote:volgende keer beter!! dit was ook niet slecht
Lijkt me ver zat voor een knaap van 17quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Wel jammer dat je niet het verst gefietst hebt vandaag
dat zeker. Wel toevallig dat er twee ritten van 250+ gereden zijn. Gebeurd niet vaak!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ver zat voor een knaap van 17
heb je een linkje voor me naar waar he ranglijsten kan zien van vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat zeker. Wel toevallig dat er twee ritten van 250+ gereden zijn. Gebeurd niet vaak!
gewoon in het recreatieve wielrenclublijstje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
heb je een linkje voor me naar waar he ranglijsten kan zien van vandaag?
Wie is dat op Fok dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gewoon in het recreatieve wielrenclublijstje.
euhhh, iemand die hier niet veel post maar hij is wel lang in ons midden. Denk ikquote:
Tof! Ik heb ook gezocht naar bierglazen. Maar niets gevonden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
Mooie trappistenbierglazen gekocht op de roemelmarkt 7 glazen voor 6.50.
o.a. Leffe, Westmalle, Duvel en la Chouffe.
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodigquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tof! Ik heb ook gezocht naar bierglazen. Maar niets gevonden.
Dik veel respect voor KB! Baas!
Want die drinken geen bier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodig
Haha. Een fles is al een glas. Maar speciaalbiertjes zijn lekkerder uit een glasquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodig
Heel, heel knap! Petje af en gefeliciteerd. 260 km als 17 jarige is toch al een prestatie op zich waar je trots op kunt zijn. En die wind, meestal NNW vandaag was je ook niet lekker gezind. Overigens zou ik niet weten wat wel een gunstige wind richting is voor zo'n solo tocht vanuit Veendam. Ik denk dat windstil nog het beste zou zijn met dat kale hoog noorden waar je je veelal nergens kunt verschuilen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
die knul is 17, als ik wedstrijden zou fietsen zou ik bij de tweede jaars junioren fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |