hallo, daar ben ik weer.. ik heb het niet gehaald helaas

de geplande rit was nog een beetje te optimistisch achteraf gezien met het nog niet heel veel training kilometers in me benen.
De doodsteek zat hem in de wind vandaag, volgens mij is die gedraaid, want ik heb wel ongeveer 20 km in totaal met wind mee gefietst, en de rest van zij en tegen. Op de Afsluitdijk besefte ik dat ik het naar huis niet ging halen met deze wind en heb ik me vader opgebeld, hij wou me wel ophalen

Ik had vandaag wel wat meer mensen op de fiets verwacht trouwens om af en toe een keer in een wiel te zitten maar heb maar 10 km met iemand mee gefietst de rest helemaal alleen.
Vanochtend om 4 uur ging de wekker en zat ik ongeveer om kwart voor 5 op de fiets, de eerste mensen reden al met hun auto met aanhangers naar de rommelmarkt toe, het was nog donker. Aangekomen in Flevoland was er een lange weg met heel veel ganzen met jongen, natuurlijk moesten die steeds net oversteken wanneer ik er langs kwam fietsen waardoor ze steeds gingen blazen naar mij, wel grappig om te zien dat met hartslag direct met ongeveer 10 omhoog ging als ze gingen blasen
Toen in lelystad even een broodje gegeten en gewacht op wat wielrenners om de dijk over te steken zodat ik in het wiel kon.. maarnee van die meneer en mevrouw mocht ik niet in het wiel, ze haalden me heel snel in en lieten toen het tempo zakken, toen ging ik op kop maar volgden ze niet op hun snelheid waardoor ik na een tijdje weer wacht en toen gingen ze mij weer heel snel inhalen en toen ik weer in het wiel zat zij mevrouwtje opdonderen, vervolgens ben ik steeds 100 meter van hun weggebleven achter hun en keken ze steeds om

gemiddelde hartslag volgens Polar :137
http://app.strava.com/activities/51530929![rondjeijselmeer_zps16ffae21.png]()
volgende keer beter!! dit was ook niet slecht