Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef PipodeOoi het volgende:
Hi Patroon!
Gonso valt normaal, dus niet klein zoals castelli qua maten. En de broeken zijn wel wat minder fancy qua looks, maar hebben betere zemen vind ik.
Verder is de dry up air zeem iets beter dan de dry up en hebben ze er nog een zeem boven zitten die de dry up air gel heet volgens mij (maar daar nog geen ervaring mee). Qua pasvorm kan ik je niet helpen dat is zo persoonlijk... maar je kunt wel even de dealers bekijken via hun site? Daar kun je ook vinden welke broeken welke zeem hebben... Succes, houd je ons op de hoogte?
Ps wat kaas zegt (je voelt meteen of n broek goed zit qua pasvorm) is meer dan waar, echter zemen is toch altijd ff afwachten.
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!
Euhh een boxer onder je koersbroek??quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...
wat zeg jij nu weer?!?! ondergoed dragen?? wielerbroeken ga je blote bips in...!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef the_critic het volgende:
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Tommeke, heb jij als kledingverkopert ook een goede tip qua broeken?quote:
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.
Ten eerste omdat de prijzen bij Belga (qua kleding en schoenen) echt niet hoger liggen dan bij de verschillende webshops ofzo. Ten tweede omdat het aanbod groot is. Dat laatste doet misschien wat Mediamarkt-achtig en onpersoonlijk aan en dat snap ik dan ook wel weer. Op zaterdagen is het soms hectisch en kan je niet een uur bezig zijn met iemand.
We hebben de winkel dan ook verdeeld in verschillende afdelingen. Ik weet geen flikker van elektrische fietsen. Als je mij daar naar vraagt moet ik er een collega bij halen, die weet er alles vanaf. Misschien komt dat wat knuppelig over, maar ik weet dan weer alles van kleding, helmen en schoenen.
Als je bij mij een paar schoenen wil kopen kan je in elke prijsklasse zeker 5 merken passen, daarnaast durf ik wel te stellen dat m'n 'kledingcollega's' en ik inhoudelijk veel meer weten dan bij een speciaalzaak als bijvoorbeeld Cycletrend.
Wil je echt mooie en dure spulletjes, dan ga je naar Harkstede
trololol? hoop ik?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, om nu snel te roepen dat het trollolol isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef forty-two het volgende:
Hilarisch
Als een schol hongerige piranha's
[ afbeelding ]
Patroon, pc... Leef jij nog in 2005* forty-two runs
[schepjeerbovenop]geen wonder al dat geklaag over broeken die niet lang mee gaan, al die zure aarschsappen die zich invreten in dure zemen met lekkere remsporen[/schepjeerbovenop]
doe je dat echt? Gierige flikkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.
waarom niet? Ik vind het schoffterig. Waarom zou je een grote ondernemer wel naaien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen problemen mee bij grote zaken en ik doe het niet zoals Tommeke vertelde.
Die kunnen zich dat wel veroorloven door alle gekkies die ergens wel de normale of te dure prijs voor betalen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom niet? Ik vind het schoffterig. Waarom zou je een grote ondernemer wel naaien?
en wat is het verschil? De enige reden waarom ik iets in de winkel zou passen en niet kopen is als het niet leverbaar is in mijn maat/uitvoering en een lange levertijd heeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Die kunnen zich dat wel veroorloven door alle gekkies die ergens wel de normale of te dure prijs voor betalen.
Goed jongen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat is het verschil? De enige reden waarom ik iets in de winkel zou passen en niet kopen is als het niet leverbaar is in mijn maat/uitvoering en een lange levertijd heeft
Neem het voor wat het isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, om nu snel te roepen dat het trollolol is
Denk dat Kaas per ongeluk die foto's heeft verwisseld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef the_critic het volgende:
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
Er hangt nu de volledige 2013 collectie van oa. Assos, Castelli, Specialized, Sportful, Nalini...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.
Ja mien jong! Sportful! Die hebben goeie en betaalbare broekjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke, heb jij als kledingverkopert ook een goede tip qua broeken?
Ik ben iig erg tevreden over hun armstukken. Misschien neem ik morgen vroeg wel ff de trein naar Groningen. Is Belga wat te bereiken met openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mien jong! Sportful! Die hebben goeie en betaalbare broekjes
Tof. Een T van 200.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanochtend m'n archieven erop nageslagen om m'n T-score beter te berekenen. Ik zit nu op 193 ritten van 200km of meer. Dat is sinds ik opschrijf, vanaf 1993 dus. Voor 1993 minstends 2x Amsterdam-Maastricht gedaan en een stuk of 5 klassiekers. Daarnaast 3 afgebroken diagonalen nergens opgeschreven (1 Belgische en 2 Franse). Dus ik kan denk ik redelijk zeggen dat mijn T 200 is. Er zitten 19 ritten bij die ik gewoon als 200km opgeschreven heb, dit seizoen op 201 uitkomen zal daarmee niet lukken.
Ja. Stadsbus 22 zo uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben iig erg tevreden over hun armstukken. Misschien neem ik morgen vroeg wel ff de trein naar Groningen. Is Belga wat te bereiken met openbaar vervoer?
20 minuten bijna alles uit stock.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:30 schreef MarcoD het volgende:
Kaas! ouwe gek
Hoe lang heb je erover gedaan om onze privefoto's te verzamelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |