abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 april 2013 @ 09:13:01 #1
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125891942

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Er staat niks gepland, maar voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

3 tieten op 8 juni!!
-Kaasplankje
-Gripper
-Patroon
-MarcoD

De marmotte op 7 juli!!
Mogelijk definitief bazenteam Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Kaasplankje: kopman

-Gripper: schaduwkopman

-MarcoD: schaduwkopman

-Pritt: wieltjesplakker

-Patroon: komt om te trainen (in D1)

-Eentwee: wegkapitein

-thecritic: wegkapitein

-janatwork: onze eigen kok _O_

-Oksel en Okselin

EHBO en verzorging: kaasmeisje

eerstvolgende meet:
Datum/locatie volgt

[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 30-04-2013 10:10:04 ]
  dinsdag 30 april 2013 @ 09:16:46 #2
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_125891993
Hij is goed Kaas.

Zo maar even op de racert, uurtje lostrappen en dan naar Mons, ver weg van alle oranje gekte, zoals het een niet fan van die bolle betaamt.

Ik weet niet of dat al je nichtjes zijn op die pic, maar daar zitten wel een paar doables tussen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_125892039
Lekker wakker worden met broodjes uit de oven. Beetje tv kijken en zo de vijfhoek in. Lekker hoor.
pi_125892739
_O_ :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_125892762
Hi Patroon!

Gonso valt normaal, dus niet klein zoals castelli qua maten. En de broeken zijn wel wat minder fancy qua looks, maar hebben betere zemen vind ik.

Verder is de dry up air zeem iets beter dan de dry up en hebben ze er nog een zeem boven zitten die de dry up air gel heet volgens mij (maar daar nog geen ervaring mee). Qua pasvorm kan ik je niet helpen dat is zo persoonlijk... maar je kunt wel even de dealers bekijken via hun site? Daar kun je ook vinden welke broeken welke zeem hebben... Succes, houd je ons op de hoogte?

Ps wat kaas zegt (je voelt meteen of n broek goed zit qua pasvorm) is meer dan waar, echter zemen is toch altijd ff afwachten :).
pi_125892792
:P
pi_125893585
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef PipodeOoi het volgende:
Hi Patroon!

Gonso valt normaal, dus niet klein zoals castelli qua maten. En de broeken zijn wel wat minder fancy qua looks, maar hebben betere zemen vind ik.

Verder is de dry up air zeem iets beter dan de dry up en hebben ze er nog een zeem boven zitten die de dry up air gel heet volgens mij (maar daar nog geen ervaring mee). Qua pasvorm kan ik je niet helpen dat is zo persoonlijk... maar je kunt wel even de dealers bekijken via hun site? Daar kun je ook vinden welke broeken welke zeem hebben... Succes, houd je ons op de hoogte?

Ps wat kaas zegt (je voelt meteen of n broek goed zit qua pasvorm) is meer dan waar, echter zemen is toch altijd ff afwachten :).
Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_125893983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:13 schreef Patroon het volgende:

[..]

Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen... :)
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:23:49 #9
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_125894033
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:

[..]

Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen... :)
Euhh een boxer onder je koersbroek?? _O-
.
pi_125894063
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125894110
quote:

[..]

wat zeg jij nu weer?!?! ondergoed dragen?? wielerbroeken ga je blote bips in...!
everyone's a critic...
even you ! !
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:26:13 #12
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_125894124
Zonder ondergoed in de koersbroek, wie doet dat nou....
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:26:25 #13
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125894135
ik draag er een roze string onder.
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:26:46 #14
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125894147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef the_critic het volgende:
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
Verschil moet er zijn :P
pi_125894250
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Oksel het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn :P
mond houden bolle! :P
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125894803
quote:

[..]

:D

Forty-two, beter zet je je pc voor deze week uit
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:40:28 #17
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125894909
Ja, schaammomentje.
pi_125895090
Lol. Gewoon een lik vaseline over je ballen en met je blote reet erin ;)
pi_125895439
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef Tommeke het volgende:
Tommeke, heb jij als kledingverkopert ook een goede tip qua broeken?
pi_125895693
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 03:29 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik echt onzin.

Ten eerste omdat de prijzen bij Belga (qua kleding en schoenen) echt niet hoger liggen dan bij de verschillende webshops ofzo. Ten tweede omdat het aanbod groot is. Dat laatste doet misschien wat Mediamarkt-achtig en onpersoonlijk aan en dat snap ik dan ook wel weer. Op zaterdagen is het soms hectisch en kan je niet een uur bezig zijn met iemand.

We hebben de winkel dan ook verdeeld in verschillende afdelingen. Ik weet geen flikker van elektrische fietsen. Als je mij daar naar vraagt moet ik er een collega bij halen, die weet er alles vanaf. Misschien komt dat wat knuppelig over, maar ik weet dan weer alles van kleding, helmen en schoenen.

Als je bij mij een paar schoenen wil kopen kan je in elke prijsklasse zeker 5 merken passen, daarnaast durf ik wel te stellen dat m'n 'kledingcollega's' en ik inhoudelijk veel meer weten dan bij een speciaalzaak als bijvoorbeeld Cycletrend.

Wil je echt mooie en dure spulletjes, dan ga je naar Harkstede :)
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.
pi_125895792
Klamer Wielersport in Hoogezand vind ik wel een mooie zaak, behalve dan de kledingkeet die ruikt naar de zolder van je oma. ^O^
pi_125895811
Hebben ook eens in de zoveel tijd een megaopruiming. Echt de hele winkel wordt dan in een dag leeggeroofd omdat ALLES (ook fietsen) 50 procent korting is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 11:06:16 ]
pi_125895935
quote:

[..]

trololol? hoop ik?
pi_125895948
Hilarisch :P
Als een schol hongerige piranha's :P

Patroon, pc... Leef jij nog in 2005 :P * forty-two runs
[schepjeerbovenop]geen wonder al dat geklaag over broeken die niet lang mee gaan, al die zure aarschsappen die zich invreten in dure zemen met lekkere remsporen[/schepjeerbovenop] :P
pi_125896385
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef forty-two het volgende:
Hilarisch :P
Als een schol hongerige piranha's :P
[ afbeelding ]

Patroon, pc... Leef jij nog in 2005 :P * forty-two runs
[schepjeerbovenop]geen wonder al dat geklaag over broeken die niet lang mee gaan, al die zure aarschsappen die zich invreten in dure zemen met lekkere remsporen[/schepjeerbovenop] :P
Dat is te makkelijk, om nu snel te roepen dat het trollolol is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')