Het is nog allemaal heel erg hypothetisch, zo ook het budget. Maar het zal er op neerkomen dat een topframe + >Ultegra niet past, maar ook geen sensa met sora... Dan ga je dus compromissen leveren. De vraag is dan, doe je dat op de groep of het frame (wielen even daargelaten)quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
105 is goed genoeg. Wat voor wielen zitten in die fietsen? Zo zwart wit als je het. Hier schetst is dat ook niet.
Wat is je budget?
Ik denk dat ik het de eerste rondjes eerst maar eens goed ga bekijken en niet meteen al m'n kruit verschieten. En niet meteen solo ervandoor zoals ik misschien wel zou willen doen om te laten zien hoe graag ik m'n best wil doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat hij zijn krachten in het begin te snel verschiet. Maar wel uitrijdt.
Criteriums zijn vaak wel een beetje ieder voor zich.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef forty-two het volgende:
Is het eigenlijk zo dat er in dit soort wedstrijden in de teams die meedoen een soort kopman/knechtverdeling is? Rijdt de een de ander uit de wind als het nodig is of is het ieder voor zich?
Dat kan heel lang zijn. M'n Bioracer heb ik nu 16 jaar en dik 90.000 kilometer. Maar dat zal een modern carbonnen frame vrees ik niet halen.quote:
Geen gaatjes dichtrijden, niet op kop en altijd lekker uit de wind. Geen trap te veel geven en achter iemand kruipen die lekker rustig rijdt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het de eerste rondjes eerst maar eens goed ga bekijken en niet meteen al m'n kruit verschieten. En niet meteen solo ervandoor zoals ik misschien wel zou willen doen om te laten zien hoe graag ik m'n best wil doen
hartaanval door de inspanning?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef Tommeke het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ij-in-Veldegem.dhtml
Schijnt inmiddels overleden te zijn.. Damn..
heftigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef Tommeke het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ij-in-Veldegem.dhtml
Schijnt inmiddels overleden te zijn.. Damn..
ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie van julie had ooit in de Languedoc gefietst, JohnDDD soms? Als het koud is ga ik gewoon die richting afzakken, ipv de Bourgonje.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat kan heel lang zijn. M'n Bioracer heb ik nu 16 jaar en dik 90.000 kilometer. Maar dat zal een modern carbonnen frame vrees ik niet halen.
Beter opletten de volgende keerquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
Groepje 3 man weg, het brak 1 renner voor mij, gaatje van 20/30 meter, ik beslis niet te springen want dacht dat het nog te vroeg zou zijn. Houd benen stil en kijk achterom, niemand.![]()
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb de mijne nu 10 jaar en in die tijd dik 80.000 km erop gefietst.
[..]
Beter opletten de volgende keer
Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt. Kwam van kop af, komen er maar 4 man erlangs, ik wilde nog niet invoegen, kijk om, zie dat er niemand meer achter zit, dus sprint toch maar weer naar het wiel toe.
Vast wel, zo'n kopgroepje rijdt veel regelmatiger dan het peloton.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.
Tsja soms gok je mis, je kan niet altijd bij de juiste ontsnapping zitten. Dat is ook het mooie van koers, je hebt niet enkel sterke benen nodig, maar ook wat koersinzicht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |