Languedoc is mooi fietsenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie van julie had ooit in de Languedoc gefietst, JohnDDD soms? Als het koud is ga ik gewoon die richting afzakken, ipv de Bourgonje.
Was je fiets kwijt ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar topics te laat naar eindelijk gevonden.
Ben benieuwd naar je ervaringen, vanuit financieel perspectief voor de velissimo gekozen? en nog gonso's gepast?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Patroon het volgende:
Mooie castelli broek Velocissimo Due met kiss3 zeem gekocht. X2 zeem zat niet zoveel beter. Gelijk meegenomen want goed geholpen. Was ook maar 12,50 goedkoper als bij salden incl. verzenden
Ja ik vind eigenlijk 150 euro wat over de top, met een middenmoot broekje kan mij het ook wel goed doen denk ik. Reed nu rond in een 2 jaar oud broekje met 0 demping, als ik de zemen nu vergelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:35 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen, vanuit financieel perspectief voor de velissimo gekozen? en nog gonso's gepast?
uitrijden denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Grippie het gaat doen in zijn eerste koers morgen, wat denken jullie?
Ik denk lossen na 35 minuten.
Zo is datquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor, gratis=gratis. Zou het ook doen.
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo is datIk vind trouwens kleding van continentalploegen leuker dan profploegen...eigenlijk wel vreemd he..
Ja, hij rijdt er al niet meer bij. Dan rij je een internationaal programma en enkele 1.2 wedstrijden ofzo.. zijn semi profploegen want je kan er niet zo lid van worden, onkosten worden vergoed en je krijgt een fiets etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?
LSE team = Lokale Sponsor Eenheid. Ze rijden elite zonder contract, meest wedstrijden in Nederland want dat is het beste voor de sponsor. Zoals Hel van Mergelland, Ster van Zwolle, Omloop vd Glazen Stad etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?
Geld als een uitkeringtrekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Trainen als een prof, spullen als een prof en geld als een amateur?
klopt. Mag je het frame daarna houden en doorverkopen etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ze krijgen ook niet allemaal alles hoor, dure wielen bijvoorbeeld. Je krijgt dan een teamfiets maar als je met bora wilt koersen moet je die dan zelf aanschaffen. Het is ook wel gebruikelijk dat er een eigen bijdrage wordt gevraagd aan de renner voor een teamfiets, zoals 300.- of 500.- Euro oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |