De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte reactie.quote:Ik knip ze zelf ook niet. Meestal bijt ik ze af inderdaad, maar om het er een beetje netjes uit te laten zien, wil ik ze nog weleens vijlen. Dat staat toch wat mooier.quote:Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bijt m'n nagels al sinds mensheugnisHeb ze nooit lang genoeg om te knippen
Ja nouja, 2x gestopt geweest en even lange lak-bare nagels gehad, maar die waren zo dun dat ze gelijk afscheurden, had ik nog maar 2 lange nagels over op elke hand, ja die ben ik weer gewoon af gaan bijten
Heb wel tijdje geleden ultrasterke (en dure) nagelverharder van Herome gekocht, dat ga ik er dan maar eens opsmeren.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Grrrrrrrrr.quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Oh, toch geen TC voor mij, het werkt niet op het trein internet hierFuck the EBU.![]()
Ik bijt ze zo ver dat er niks te veilen valtquote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Terechte reactie.
[..]
Ik knip ze zelf ook niet. Meestal bijt ik ze af inderdaad, maar om het er een beetje netjes uit te laten zien, wil ik ze nog weleens vijlen. Dat staat toch wat mooier.alleen de bovenkant misschien
Fuck the EBU.![]()
O.quote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bijt ze zo ver dat er niks te veilen valtalleen de bovenkant misschien
Ik ben zelf meer een cosmetische bijter, maar het kan nog steeds een oplossing zijn voor het bijhouden van je cokenagel.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mijn zus zit beneden maar ik durf niet hallo te gaan zeggen want ik voel me nog te stoned
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
Mijn zus zit beneden maar ik durf niet hallo te gaan zeggen want ik voel me nog te stonedlaat haar mee doen
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
ONZ / Ik ben op zoek naar een emo.gif regen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheheheenee
Maar ik ga maar eens sociaal doen dan![]()
met pijn in me hart doe ik een emo gif naar je maar ik wou de combo breaker niet zijn![]()
sorry schat
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die emo.gif regen.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
er zitten al wel wat leuke tussen in dat topic maar dat zou ik maar niet zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerookt![]()
kijk uit voor die scrotuuuuquote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Trollscience het volgende:
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerooktHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gevlekte paarden kut?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar een paardenkut veranderd in een paardenlul binnen 4 weken in de buik.quote:Op maandag 29 april 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
meestal zijn de paardenlulle gevlekt.
Nou, dat oranje randje is toch wel gewoon fantastisch!quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen gaat wel om 23:15 even naar R49 luisteren toch?Dit -- Parkiet is mijn papa
Jeweet.quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, dat oranje randje is toch wel gewoon fantastisch!![]()
![]()
Niet weten waar die regenboog en die 2 in mijn UI voor staan.
huhquote:Op maandag 29 april 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar een paardenkut veranderd in een paardenlul binnen 4 weken in de buik.![]()
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3928630.htmlquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2013 22:30:44 ]![]()
hahahahahahahahahaha.quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3928630.htmltering echt een mocro he
![]()
Iedere baby (menselijk) begint als vrouw, daarna verandert de vagina na 4 weken in een penis door de mannelijke hormonen.quote:
In feite is iedereen een vrouw.Dit -- Parkiet is mijn papa
oh op die fietsquote:Op maandag 29 april 2013 22:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iedere baby (menselijk) begint als vrouw, daarna verandert de vagina na 4 weken in een penis door de mannelijke hormonen.
In feite is iedereen een vrouw.![]()
Vrouwen.
Hahaha, net een vrouw op tv die vanmiddag al op de dam stond om morgen de perfecte plek te hebben om de koningin van dichtbij te zienx100000000000000000000000000
![]()
Wie woont er allemaal in de buurt van Assen en wie wil er ook een keer paddenstoelen proberen?
Nu is namelijk je kans.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha, net een vrouw op tv die vanmiddag al op de dam stond om morgen de perfecte plek te hebben om de koningin van dichtbij te zienx100000000000000000000000000
Zulk soort mensen moeten ze expres weg sturen een uur voordat alles begint.
Samen een blowtje roken kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wie woont er allemaal in de buurt van Assen en wie wil er ook een keer paddenstoelen proberen?
Nu is namelijk je kans.![]()
Ja, straks denken ze nog dat ze daar zo vroeg stond om alles te overzien om een bomaanslag te plegenquote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Zulk soort mensen moeten ze expres weg sturen een uur voordat alles begint.
!
![]()
Ik dacht bestquote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Samen een blowtje roken kan natuurlijk ook gewoon.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik vergeef jequote:Op maandag 29 april 2013 22:07 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ONZ / Ik ben op zoek naar een emo.gif regen.
met pijn in me hart doe ik een emo gif naar je maar ik wou de combo breaker niet zijn![]()
sorry schat
Ik ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
IK WIL DAT PLAATJE TERUG
Had hem nog gezocht in m'n PoHi maar wist echt niet meer in welk topic en wanneer precies
Fuck the EBU.![]()
mooi baas g. ff lekker ff.quote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Trollscience het volgende:
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerooktFuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen gaat wel om 23:15 even naar R49 luisteren toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot hoe laat?Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]1:00 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot hoe laat?![]()
![]()
Ohhh, dan wordt die hier nog wel ff aangezet heurrquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Die scheet op 0:31.quote:
Het werkt echt!! WTFDit -- Parkiet is mijn papa
Maar het werkt wel echt! Kkraar! ._.quote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het klakken met mijn tong lukt niet goedDit -- Parkiet is mijn papa
het wil mij niet lukkenquote:
speesj je hoefd van je lichaamquote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
Dit liedje klinkt al goed als je niet stoned,maar als je wel stoned ben klinkt het nog beter.![]()
Klinkt nu wel chil.quote:Op maandag 29 april 2013 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
speesj je hoefd van je lichaam![]()
![]()
Stil hier....One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ik woon niet ver van je, Zie je die berg? daarachter woon ik in een soort van hol.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook ondanks mijn griep.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga lekker.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gaat nergens om , gisteren genomen en nu al weer fit wakker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Tell me, what have you had, my brother?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Niemand wakker ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Jammer dat er daar blijkbaar ook internet is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van je, Zie je die berg? daarachter woon ik in een soort van hol.Fuck the EBU.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tumbleweed, heb er ooit nog een topic over geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / TumbleweedHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Tumbleweed jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Tumbleweed, heb er ooit nog een topic over geopend.Hoe heet dat in het Nederlands dan?
Fuck the EBU.![]()
Ne pas:quote:
http://nl.bab.la/woordenboek/engels-nederlands/tumbleweedJe zegt het zelf nog in je OP van dat KLB topic!quote:tumbleweed {znw.} [plantk.] - loogkruid {het} [plantk.]
Fuck the EBU.![]()
Niet normaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uitgestorven, dit dat. Koning is belangrijker dan wiet
Nee grapje, leve onze koning![]()
![]()
Zou mooi zijn als Bea nu aan de joints gaat stiekem in de achtertuinquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet normaaaaaaaaaaaaaaal
Nee grapje, leve onze koning
Zelfs als koningin/prinses moet je toch eens alles geprobeerd hebben in het leven
Doet m'n vader ook, lekker van z'n pensioen genieten met wat hasjisj af en toe
Tevens; driewerf HOEZEE! HOEZEE! HOEZEE!
Fuck the EBU.![]()
Ik denk niet dat het protocol dat toe staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Bea nu aan de joints gaat stiekem in de achtertuin
Zelfs als koningin/prinses moet je toch eens alles geprobeerd hebben in het leven
Doet m'n vader ook, lekker van z'n pensioen genieten met wat hasjisj af en toe
Tevens; driewerf HOEZEE! HOEZEE! HOEZEE!een glas wijn/champagne is al heel wat
![]()
![]()
Joh, die mensen zijn toch ook gewoon mensen met een eigen leven en zelf in te vullen vrije tijd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het protocol dat toe staateen glas wijn/champagne is al heel wat
Die zijn ook aan het bouten tijdens een vreetkick als ze op de bank onderuitgezakt een filmpje zitten te kijken, hun schijt ruikt ook niet naar bosviooltjes.
Wat die doen als het licht uit is en de gordijnen dicht zijn kijkt niemand naar, hoor
Fuck the EBU.![]()
Ik denk toch dat ze wat conservatiever zijn wat betreft softdrugsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joh, die mensen zijn toch ook gewoon mensen met een eigen leven en zelf in te vullen vrije tijd?
Die zijn ook aan het bouten tijdens een vreetkick als ze op de bank onderuitgezakt een filmpje zitten te kijken, hun schijt ruikt ook niet naar bosviooltjes.
Wat die doen als het licht uit is en de gordijnen dicht zijn kijkt niemand naar, hoor![]()
![]()
Ik zie Willem-Alexander al voor me in z'n pyjama, ongeschoren bakkes en ongekamd haar in de troonzaal zitten met een bong![]()
![]()
Who knows, who knowsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze wat conservatiever zijn wat betreft softdrugs![]()
Wij zullen het nooit weten, iigWhehehe, da's tijdens werktijd he. Ik hoorde net dat Maxima ook gewoon luizen- en plein-moeder is op de basisschool van de kids.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie Willem-Alexander al voor me in z'n pyjama, ongeschoren bakkes en ongekamd haar in de troonzaal zitten met een bong
Dan zal Wim vast ook wel eens een biertje opentrekken met de pootjes omhoog 's avonds
Fuck the EBU.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
Strakkies ff kijken hoe die dooie fretten ons Willempie staan.
Fuck the EBU.![]()
OCH MIJN GODJE IK BEN ORANJE ECHT HELEMAAL TE FANTASTISCH DIT![]()
![]()
![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Straks stonend de markt op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HA! Ik ben oranje BITCHESDit -- Parkiet is mijn papa
Lekker voor jullieDit -- Parkiet is mijn papa
wat zijn we weer lief voor elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer dat er daar blijkbaar ook internet is.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Belgenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wat zijn we weer lief voor elkaar
Fuck the EBU.![]()
Straks misschien toch nog maar even de stad in voor een nieuwe lading wiet, tabak en wijn
Fuck the EBU.![]()
Gebeurt niet vaak dat ik met een zatte kop naar bed ga en we een nieuwe koning hebben als ik wakker wordt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dat gebeurt inderdaad maar één keer in je levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik met een zatte kop naar bed ga en we een nieuwe koning hebben als ik wakker wordt.
Als Amalia een zoon zou krijgen, zou jij niet meer leven om mee te maken dat die koning wordt
Fuck the EBU.![]()
Lieve mensen,
Er is zojuist iets belangrijks gebeurd in mijn leven.
Ik, Unscrewed de Eerste, heeft zijn geld ontvangen.
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zou kunnen. Ervan uitgaande dat Willem-Alexander en Amalia allebei 30 jaar koning zijn, zou ik op mijn 85e de volgende koning kunnen zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad maar één keer in je leven
Als Amalia een zoon zou krijgen, zou jij niet meer leven om mee te maken dat die koning wordt
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
Lieve mensen,
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.Ik ben een beetje misselijk eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Amai, gij zijd een toffequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Amalia koning, ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ervan uitgaande dat Willem-Alexander en Amalia allebei 30 jaar koning zijn, zou ik op mijn 85e de volgende koning kunnen zien.
Maar zou idd kunnen, als ze hun reign dus kort houden en Amalia een zoon krijgt en jij een hoge leeftijd haalt
Fuck the EBU.![]()
Lieve mensen,
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.
Fuck the EBU.![]()
Lieve mensen,
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.![]()
GRATZ
![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:quote:![]()
Ik schrijf 2 mei wel een leuk report.
Ben echt zo benieuwd
Ja, Amalia koning. Beatrix was ook koning. Juliana en Wilhelmina ook. Dat is namelijk de grondwettelijke titel van ons staatshoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Amalia koning, ja?
Maar zou idd kunnen, als ze hun reign dus kort houden en Amalia een zoon krijgt en jij een hoge leeftijd haalt
Sorry voor de wijsneuzerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dus als we niks horen ist nie goed gegaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik schrijf 2 mei wel een leuk report.
Ben echt zo benieuwd
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Dus als we niks horen ist nie goed gegaan?Hoop het niet
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Bah waarom moet mijn naam in het oranje?Dit -- Parkiet is mijn papa
Kanker, er klopt echt vies hard iemand op mijn deur. Ik denk echt wtf heb ik fout gedaan.. wilt er iemand joint roken met me. WTFYour beauty never ever scared me.![]()
![]()
Weet iemand een beetje lekker voedsel voor in de trein? Moet 3u in de trein zitten naar assen...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, Amalia koning. Beatrix was ook koning. Juliana en Wilhelmina ook. Dat is namelijk de grondwettelijke titel van ons staatshoofd.
Sorry voor de wijsneuzerij.Bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net uit vage interesse-vlaag wikipedia afgestruind op de stamboom etc van Oranje-Nassau en aanverwanten, nergens iets dergelijks gelezen
Populair zijn is thug life sisquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Kanker, er klopt echt vies hard iemand op mijn deur. Ik denk echt wtf heb ik fout gedaan.. wilt er iemand joint roken met me. WTFFuck the EBU.![]()
Zalmsandwich.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
Weet iemand een beetje lekker voedsel voor in de trein? Moet 3u in de trein zitten naar assen...Fuck the EBU.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kroon_(regering)quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bron.
Net uit vage interesse-vlaag wikipedia afgestruind op de stamboom etc van Oranje-Nassau en aanverwanten, nergens iets dergelijks gelezen
[..]
Populair zijn is thug life sisZie ook:quote:In Nederland wordt de term de Kroon gebruikt om de regering aan te duiden. Dit is het hoogste orgaan van de uitvoerende macht. Het bestaat uit de Koning en zijn ministers. In de Nederlandse Grondwet is ook een regerende Koningin zoals Koningin Beatrix steeds "Koning".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningin_(titel)
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvvr/de_koning
Verklaart ook waarom Maxima wel koningin wordt, maar Claus en Bernhard geen koningen waren. Ten tijde van Claus en Bernhard waren er staatsrechtelijk gezien namelijk al koningen, dat waren hun echtgenotes.
Wijs man he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kroon_(regering)
[..]
Zie ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningin_(titel)
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvvr/de_koning
Verklaart ook waarom Maxima wel koningin wordt, maar Claus en Bernhard geen koningen waren. Ten tijde van Claus en Bernhard waren er staatsrechtelijk gezien namelijk al koningen, dat waren hun echtgenotes.
Wijs man he?Ik zocht natuurlijk niet daar naar, was gewoon geïnteresseerd in waar dat nou allemaal vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe Willem III zo ver terug in de geschiedenisboeken lijkt te staan, maar Wilhelmina zo dichtbij, terwijl dat gewoon vader-dochter is
Overal worden de koninginnen gewoon Koningin --- genoemd, vandaar dat ik om bron vroeg, omdat ik me dus wel afvraag waarom dat dan zo zou zijn.
Maar waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om overal (in) achter koning(in) te moeten schrijven![]()
Fuck the EBU.![]()
Die Thorbecke was dus gewoon een luie flikker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zocht natuurlijk niet daar naar, was gewoon geïnteresseerd in waar dat nou allemaal vandaan kwamEn hoe Willem III zo ver terug in de geschiedenisboeken lijkt te staan, maar Wilhelmina zo dichtbij, terwijl dat gewoon vader-dochter is
Overal worden de koninginnen gewoon Koningin --- genoemd, vandaar dat ik om bron vroeg, omdat ik me dus wel afvraag waarom dat dan zo zou zijn.
Maar waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om overal (in) achter koning(in) te moeten schrijven![]()
We mogen blij zijn dat er toen nog geen sms-taal bestond.
Maar er is wel per wet vastgelegd dat een vrouwelijke Koning Koningin genoemd mag worden (in 1891 geloof ik, nadat Emma koningin-regentes werd). Alleen wordt er niet als zodanig naar haar verwezen in de Grondwet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die quote in je sig is duidelijk terechtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Thorbecke was dus gewoon een luie flikker.We mogen blij zijn dat er toen nog geen sms-taal bestond.
Maar er is wel per wet vastgelegd dat een vrouwelijke Koning Koningin genoemd mag worden (in 1891 geloof ik, nadat Emma koningin-regentes werd). Alleen wordt er niet als zodanig naar haar verwezen in de Grondwet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
Godver.
Wat heb ik gedaan.
Eerst was dit topic er:
[ afbeelding ]
Maak ik voor de lol dit topic:
[ afbeelding ]
Gebeurd dit:
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
LEMMINGSquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die quote in je sig is duidelijk terecht
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bazenspel.
edit: ik snap wat je bedoeld btw.
whehehe, duurde ffquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LEMMINGS![]()
Bazenspel.
edit: ik snap wat je bedoeld btw.
Fuck the EBU.![]()
kutspeed
echt 10 uur geleden dat ik een beetje nam en ik probeer de afgelopen 3 uur in slaap te komen maar het lukt gewoon niet. heb het maar opgegeven nu, even wat wiet in de bongHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
dan maar een biertje ook. zit hier wel echt half te trippen op de koningsvaart live, met zo'n teringdroog muziekje erbij van dat orkest
maar nu komt armin volgens mijHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik voel me ook echt totaaal niet interessantquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Stu, ik vind je verhaal echt totáál niet interessant.als ik uberhaupt wat voel
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik hou van liefdequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal mijn laatste beetje liefde er uit persen voor jouKoud? Het staat op de verwarming, hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Bijna koud bier, bijna
Dienst zit er op, morgen vrij. Het goede leven.Fuck the EBU.![]()
Warm bier is voor mij koud bier. Anders blief ik het niet .quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou van liefde
[..]
Koud? Het staat op de verwarming, hoor.![]()
Ik wil er ook wel in plassen, hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Warm bier is voor mij koud bier. Anders blief ik het niet .Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
Godver.
Wat heb ik gedaan.
Eerst was dit topic er:
[ afbeelding ]
Maak ik voor de lol dit topic:
[ afbeelding ]
Gebeurd dit:
[ afbeelding ]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
Ik mis Vas en Mur eigenlijk een beetjewatskeburrrrrt
omg omg je hebt vas gezien mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.Fuck the EBU.![]()
je mag mij wel aanrakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg omg je hebt vas gezien mag ik je aanraken
wij zojn maar de klotequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
Ik mis Vas en Mur eigenlijk een beetjewatskeburrrrrt
![]()
nimatek? Bij santoriniweg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.![]()
haha Jahoor, stiekem weet je wel beterquote:
In je anusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
haha Jahoor, stiekem weet je wel beter
Fuck the EBU.![]()
geen flauw idee. we mochten met mensen meerijden die een rave wisten toen bleek dat de tunnelrave een grap was. maar t zal die wel zijn.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Fok! fotoboek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Ik ben echt nasty shit aan het kijken jongenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste postsquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
je wil aan mijn lekkere billen zitten hequote:
i gonna lookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste posts
nehquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
je wil aan mijn lekkere billen zitten hebewarequote:vooral die laatste kan ik gewoon niet af kijken
Fuck the EBU.![]()
Een heel grasveld vol autos enz tooch, enje bent srom weer nika zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen flauw idee. we mochten met mensen meerijden die een rave wisten toen bleek dat de tunnelrave een grap was. maar t zal die wel zijn.![]()
ben voorlopig even klaar met pillen. de lol gaat er echt af als je het 1 keer per maand of meer doet. en het verneukt gewoon je hele serotinehuishouding. en dat neppe gedoe alsof alles zo leuk is spreekt me ook niet echt meer aan. en de kater natuurlijk ook niet. ben voorlopig echt klaar met die chemische troep.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Yo.. laat maar..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste posts
die aziaten die kotsen is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
neh
[..]
bewarevooral die laatste kan ik gewoon niet af kijken
jij klinkt typt ook lekker helderquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een heel grasveld vol autos enz tooch, enje bent srom weer nika zeggen
ja hallo weet ik veel of jij het echt wasHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als ik kotsgeluiden hoor en zo die kotsstukjes zie en dat ze dan ook nog eens in elkaars mond gaan kotsen en die kots gaan opeten en je ziet dat ze dat zelf ook niet bepaald lekker vinden, dan moet ik zélf zodanig kokhalzen dat het risico me te groot is dat ik zelf ook over m'n nek gaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
die aziaten die kotsen is toch niet zo erg?
Fuck the EBU.![]()
ik heb echt, veel ergere viezere, maar dan ook echt viezere dingen langs zien komen in dat topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik kotsgeluiden hoor en zo die kotsstukjes zie en dat ze dan ook nog eens in elkaars mond gaan kotsen en die kots gaan opeten en je ziet dat ze dat zelf ook niet bepaald lekker vinden, dan moet ik zélf zodanig kokhalzen dat het risico me te groot is dat ik zelf ook over m'n nek ga
Goed zo. Het moet namelijk ook leuk blijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
ben voorlopig even klaar met pillen. de lol gaat er echt af als je het 1 keer per maand of meer doet. en het verneukt gewoon je hele serotinehuishouding. en dat neppe gedoe alsof alles zo leuk is spreekt me ook niet echt meer aan. en de kater natuurlijk ook niet. ben voorlopig echt klaar met die chemische troep.
Als je moet doen alsof het leuk is is het sowieso niet goed meer. Moet je net zo lang wachten (misschien wel minstens een half jaar) om het weer eens te doen wanneer het dan weer oprécht leuk en euforisch is
Fuck the EBU.![]()
Link link link!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik heb echt, veel ergere viezere, maar dan ook echt viezere dingen langs zien komen in dat topic
Ik heb álle posts uit die hele reeks gezien (ja, ik ben ziek), en de enige filmpjes die ik niet af kan kijken zijn kots-opeet-filmpjes en smegma-opeet-filmpjes.
Fuck the EBU.![]()
ja dat word een ban dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Link link link!
Ik heb álle posts uit die hele reeks gezien (ja, ik ben ziek), en de enige filmpjes die ik niet af kan kijken zijn kots-opeet-filmpjes en smegma-opeet-filmpjes.
DMhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
die website die ik je gaf, en dan 2 kids in the sandbox kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja duhh, natuurlijk bedoelde ik DM de link, niet post de link![]()
![]()
Joh, die ken ik toch al langquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
die website die ik je gaf, en dan 2 kids in the sandbox kijken![]()
![]()
Maar zelfs ik krijg daar pijn aan mijn pik van, ja
Fuck the EBU.![]()
2 guys 1 stumpquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joh, die ken ik toch al lang
Maar zelfs ik krijg daar pijn aan mijn pik van, ja![]()
![]()
![]()
lol trainquote:
4 van links bovenquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
ken je alles al?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sgatjuhhh ik had vroeger ook al internet hoorhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
een "vriend" van me heeft sinds kort een vriendin die hij kent van een pillenfeestje. sindsdien onderhouden ze hun relatie ook (bijna ieder weekend) met xtc. heb echt een beetje medelijden met haar, het is wel haar vriendje maar je ziet meer haat/verdriet dan liefde.
de laatste tijd is ze erg stil en zit ze somber voor zich uit te kijken, naast haar "vriendje" die allesbehalve liefde en ondersteuning toont, hij vraagt niet eens wat er is. heb het idee dat het langzaam slechter met haar gaat. en elk weekend pillen is daarbij ook niet echt behulpzaam. ik zie gewoon dat die meid er moeite mee heeft maar ze zit op de een of andere manier ook wel aan hem vast, waarbij drugs een grote rol speelt. als het pilletje inslaat is alles opeens weer geweldig. maar ik zie gewoon aan dr dat ze ook wel weet dat ze met een mongool heeft die eigenlijk niks om haar geeft.
hij heeft mij verteld dat zij een relatie wou en hij "maar ja heeft gezegd, ik vind het wel goed zo, lekker iedere dag batsen".
maak me echt zorgen om deze meid, ze verdient veel beter. maar wie ben ik om er wat van te zeggen.
op een gegeven moment zal ze toch zelf wel tot bezinning komen en die loser dumpen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Pretty much, jaquote:
Gewoon doen, als goede vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
een "vriend" van me heeft sinds kort een vriendin die hij kent van een pillenfeestje. sindsdien onderhouden ze hun relatie ook (bijna ieder weekend) met xtc. heb echt een beetje medelijden met haar, het is wel haar vriendje maar je ziet meer haat/verdriet dan liefde.
de laatste tijd is ze erg stil en zit ze somber voor zich uit te kijken, naast haar "vriendje" die allesbehalve liefde en ondersteuning toont, hij vraagt niet eens wat er is. heb het idee dat het langzaam slechter met haar gaat. en elk weekend pillen is daarbij ook niet echt behulpzaam. ik zie gewoon dat die meid er moeite mee heeft maar ze zit op de een of andere manier ook wel aan hem vast, waarbij drugs een grote rol speelt. als het pilletje inslaat is alles opeens weer geweldig. maar ik zie gewoon aan dr dat ze ook wel weet dat ze met een mongool heeft die eigenlijk niks om haar geeft.
hij heeft mij verteld dat zij een relatie wou en hij "maar ja heeft gezegd, ik vind het wel goed zo, lekker iedere dag batsen".
maak me echt zorgen om deze meid, ze verdient veel beter. maar wie ben ik om er wat van te zeggen.
op een gegeven moment zal ze toch zelf wel tot bezinning komen en die loser dumpen.
Probeer die meid te overtuigen dat dit geen manier van doen is, en dat een relatie veel beter hoort te zijn dan dat.Fuck the EBU.![]()
eel soup dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sgatjuhhh ik had vroeger ook al internet hoor
ik space m nog best wel hardquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij klinkt typt ook lekker helder
ja hallo weet ik veel of jij het echt waszie wazig. En ja dat had je kunnen weten door het gewoon ff te vragen, of even kijken of er een hete dreadboy naast staat, heb je mur niet gezien?
![]()
ik wil echt niet verantwoordelijk zijn voor het stuklopen van hun relatie. maar ik denk wel dat ik haar in 1 goed gesprek zou kunnen overtuigen. maar dat wil ik niet op mn geweten hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pretty much, ja![]()
[..]
Gewoon doen, als goede vriend.
Probeer die meid te overtuigen dat dit geen manier van doen is, en dat een relatie veel beter hoort te zijn dan dat.
Mn bureau is ineens 5 cm hogerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
TC'tje straks? Heb een verassing in huis zo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
TC'tje straks? Heb een verassing in huis zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 00:07:26 ]https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
het is niet wat je denkt, hommoquote:
ik zie er echt grafvertiefd uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
TC'tje straks? Heb een verassing in huis zo
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een mutsquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik space m nog best wel hardzie wazig. En ja dat had je kunnen weten door het gewoon ff te vragen, of even kijken of er een hete dreadboy naast staat, heb je mur niet gezien?
waar space je van?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nu ecto, normaal ook ecto. Mijn beeldvorming over jou zal niet negatief aangetast worden doordat je er "grafvertiefd" uitzietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zie er echt grafvertiefd uit
[..]
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een muts
waar space je van?![]()
![]()
Start de TC maar vast op, ookal kan ik vast niet telang blijvenquote:
same here, ik val echt zowat in slaapquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Start de TC maar vast op, ookal kan ik vast niet telang blijvenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hahaha nee dat was ik niet daNquote:[b]Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een muts
waar space je van?ik space van 4fa wiet alcohol en xtc
![]()
kom op de teecee lekker spacen met zn allenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha nee dat was ik niet daNik space van 4fa wiet alcohol en xtc
is hij al aangemaakt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
kom op de teecee lekker spacen met zn allenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
TC'tje straks? Heb een verassing in huis zo![]()
quote:
Ik ben morgen trouwens in Assen.
Seks?Dit -- Parkiet is mijn papa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1277745567u657i9656 meter
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 00:07:07 ]![]()
HAHHA OBJECTIEF SINKECTOEF OBCETIEFDit -- Parkiet is mijn papa
JAJAJ SAAAAAAAAY WHAAAAAAAAAAAATquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee, heb je deze al gezien?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:
Fuck the EBU.![]()
je had mij vandaag een foto beloofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben morgen trouwens in Assen.
Seks?
Sprak de wijze FL.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
geen beloftes maken die je niet kan waarmaken![]()
Vas go to sleep, you're drunk/highquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb geen blote bol
Edit: nvm las verkeerd![]()
![]()
Kwee nie oft door de wiet komt of niet.. maar ik schoot er van in de lach en vond dat ik um moest delen![]()
![]()
Doet het nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef Olment het volgende:
Kwee nie oft door de wiet komt of niet.. maar ik schoot er van in de lach en vond dat ik um moest delen![]()
![]()
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/225/12.gifYour beauty never ever scared me.![]()
aightquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koningdag gevierd. Bier gezopen en shit.helemaal leipoes
![]()
Pics?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt de meest lelijke asbak gratis gescoord vandaag![]()
Haha nee maar het is zo'n typische glazen asbak die oude mensen ook in huis hebben maar dan met een ijzeren pootje er nog onder zodat die van de tafel staat. Lijkt meer een schaaltje zoquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Wolla vas, serieus wanneer je skaffa bent en in bed gaat liggen zet dan dronezone op. Dan space je hem.![]()
Ach, het is gratis tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar het is zo'n typische glazen asbak die oude mensen ook in huis hebben maar dan met een ijzeren pootje er nog onder zodat die van de tafel staat. Lijkt meer een schaaltje zo![]()
![]()
Ik probeer nu juist te ont-spacenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:49 schreef FL_Freak het volgende:
Wolla vas, serieus wanneer je skaffa bent en in bed gaat liggen zet dan dronezone op. Dan space je hem.![]()
![]()
Daarom en juist omdat die zo kanker lelijk is heeft die wel wat eigenlijkquote:
Hahah. Hoezo gratis eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom en juist omdat die zo kanker lelijk is heeft die wel wat eigenlijk![]()
Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraardquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hollander.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraard![]()
Belachelijk wat mensen allemaal achterlaten hequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraardIk heb wel ff geneust maar alleen maar kutspullen
Omdat er een potje vaseline naast me stond toen ik een username moest bedenkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
Vas hoe kwam je eigenlijk op je username?![]()
![]()
I don't give a fuckquote:Daarbij zocht ik zelf niet eens (was meer mee voor de gein want ik verveelde me) maar anderen kwamen met toffe dingen aan die ze dan ineens niet wouden zoals die lamp haha. Ze wou er niet mee rondlopen.. Dan doe ik het wel hehe. Had toch een tas bij me
Haha ja sowieso! Op een gegeven moment kwamen we bij een paar van die dozen en daar stond een vent bij van wie het was schijnbaar en die zegt ineens 'Neem deze geluidsbox mee, anders doen die Polen dat (die hadden al aanhanger vol gratis zooi) en hij komt net nieuw uit de doos'. Whatquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Belachelijk wat mensen allemaal achterlaten heIk heb wel ff geneust maar alleen maar kutspullen
Hij liet zelfs de doos enz zien waar hij net uit kwam. Gewoon een nieuwe geluidsbox gratis haha! Ook al was die voor een huisgenoot haha ik vond het wel vet
Gelijk heb jequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat ik echt geen geld ga betalen aan rommelmarkt troepal kost het maar een prikkie
![]()
Er liep nog iemand met ons mee en die stopte bij een zonnebrillenkraam. Dus die zegt tegen die kerel 'hoe duur is die bril?' ja 5 euro 'ik geef je 2 euro' neem maar gratis mee. LOL!Dat overkomt mij dus nooit
Haha er zit een bug in mijn Facebook spelletje. Mijn levens blijven op 5 staan hahaIk verlies één.. Hij gaat op 4 en 2 sec. later staat die weer op 5. Inmiddels zou ik er nog maar 1 moeten hebben lol
Oh godver.. oeps dat ben ik echt vergeten..quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij beloofde ook op cam te komen, nooit gedaanMoet je maar beschikbaar zijn
![]()
Ik ben veel te knap voor FOK!, dus als ik opeens op de cam kom blijven jullie naar mij staren en dat vind ik erg onprettig.
Grgr,
de knapste man van de wereldDit -- Parkiet is mijn papa
Goedemorgen Mur, goedemorgen Olment.
OH KUT DOUCHEN DAT MOET OOK NOG GEBEURENOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
cv ketel is kapot voor de 4e keer dit jaar.Jezus, lekker is dat. Beter wordt het snel gefixed.
![]()
idd, elke keer maar bij mn ouders zitten als hij kapot is ben ik zat, ik betaal teveel voor dit soort gezeik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jezus, lekker is dat. Beter wordt het snel gefixed.
![]()
Jij of je ouders?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd, elke keer maar bij mn ouders zitten als hij kapot is ben ik zat, ik betaal teveel voor dit soort gezeik.![]()
Maar tis echt kut voor je Mur.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
hehe, mijn ouders vinden het niet zo erg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij of je ouders?![]()
Maar tis echt kut voor je Mur.Omdat het altijd maar een dagje of 2 is. Ik vind het ook wel leuk om bij mijn ouders te zitten, maar niet omdat het noodzakelijk is. Dan is het wel kut.
![]()
![]()
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Wacht even.. als hij daar fietst, is hij ook te laat.."![]()
"Goedemorgen!"
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Goedemorgen!"![]()
Brakke gedachtes![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Goedemorgen!"![]()
BAAS
Officieel wel.. maar het is minder erg als jij ook te laat komt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
Mits je een zuurpruim als baas hebt die ook vind dat hij boven de rest staat, en dit ook vaker moet mededelen...
Leiden door voorbeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
Ofzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
NO WAY ECHT WAAR?quote:
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb je nog geen koffie gehaald?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..
zelf koffie halenquote:
Waar zijn de receptionistes anders voor?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Die zit twee verdiepingen lager.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
zelf koffie halen
Waar zijn de receptionistes anders voor?
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewichtquote:
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewicht
Toch wel met een pittig kort kapsel ofniequote:Op woensdag 1 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.
Een bos blonde krullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch wel met een pittig kort kapsel ofnie
Mrogren!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Het begint bij sommigen eindelijk door te dringen dat als je te hard werkt, je jezelf overbodig maakt.
Whahaha.. Precies. vooral op rustige dagen gaat het om kwaliteitquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:47 schreef Ugjerke het volgende:
Het begint bij sommigen eindelijk door te dringen dat als je te hard werkt, je jezelf overbodig maakt.
Zelfs hier is het rustig.
Vind je het gek.. bijna Lapoquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: