oh op die fietsquote:Op maandag 29 april 2013 22:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iedere baby (menselijk) begint als vrouw, daarna verandert de vagina na 4 weken in een penis door de mannelijke hormonen.
In feite is iedereen een vrouw.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha, net een vrouw op tv die vanmiddag al op de dam stond om morgen de perfecte plek te hebben om de koningin van dichtbij te zienx100000000000000000000000000
Samen een blowtje roken kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wie woont er allemaal in de buurt van Assen en wie wil er ook een keer paddenstoelen proberen?
Nu is namelijk je kans.![]()
Ja, straks denken ze nog dat ze daar zo vroeg stond om alles te overzien om een bomaanslag te plegenquote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Zulk soort mensen moeten ze expres weg sturen een uur voordat alles begint.
Ik dacht bestquote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Samen een blowtje roken kan natuurlijk ook gewoon.
Ik vergeef jequote:Op maandag 29 april 2013 22:07 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ONZ / Ik ben op zoek naar een emo.gif regen.
met pijn in me hart doe ik een emo gif naar je maar ik wou de combo breaker niet zijn![]()
sorry schat
Ik ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die emo.gif regen.
mooi baas g. ff lekker ff.quote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Trollscience het volgende:
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerookt
quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen gaat wel om 23:15 even naar R49 luisteren toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot hoe laat?Fuck the EBU.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]1:00 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot hoe laat?![]()
Ohhh, dan wordt die hier nog wel ff aangezet heurrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die scheet op 0:31.quote:
Maar het werkt wel echt! Kkraar! ._.quote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het klakken met mijn tong lukt niet goed
het wil mij niet lukkenquote:
speesj je hoefd van je lichaamquote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
Dit liedje klinkt al goed als je niet stoned,maar als je wel stoned ben klinkt het nog beter.
Klinkt nu wel chil.quote:Op maandag 29 april 2013 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
speesj je hoefd van je lichaam
Ik woon niet ver van je, Zie je die berg? daarachter woon ik in een soort van hol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |