Maar het werkt wel echt! Kkraar! ._.quote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het klakken met mijn tong lukt niet goed
het wil mij niet lukkenquote:
speesj je hoefd van je lichaamquote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
Dit liedje klinkt al goed als je niet stoned,maar als je wel stoned ben klinkt het nog beter.
Klinkt nu wel chil.quote:Op maandag 29 april 2013 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
speesj je hoefd van je lichaam
Ik woon niet ver van je, Zie je die berg? daarachter woon ik in een soort van hol.quote:
Gaat nergens om , gisteren genomen en nu al weer fit wakker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Tell me, what have you had, my brother?
Jammer dat er daar blijkbaar ook internet is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van je, Zie je die berg? daarachter woon ik in een soort van hol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tumbleweed, heb er ooit nog een topic over geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / TumbleweedHeeft FOK!verkiring met Studeur
Tumbleweed jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Tumbleweed, heb er ooit nog een topic over geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |