Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraardquote:
Hollander.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraard
Belachelijk wat mensen allemaal achterlaten hequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ging met wat huisgenoten nog even de stad door haha, kijken wat voor zooi mensen achterlaten. Heb nog best wel toffe dingen meegenomen. Heb ook een colorlamp, veranderd telkens van kleur maar kan ook 1 kleur vastzetten. Vet cool haha en ook niks voor betaald uiteraard
Omdat er een potje vaseline naast me stond toen ik een username moest bedenkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
Vas hoe kwam je eigenlijk op je username?
I don't give a fuckquote:
Haha ja sowieso! Op een gegeven moment kwamen we bij een paar van die dozen en daar stond een vent bij van wie het was schijnbaar en die zegt ineens 'Neem deze geluidsbox mee, anders doen die Polen dat (die hadden al aanhanger vol gratis zooi) en hij komt net nieuw uit de doos'. Whatquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Belachelijk wat mensen allemaal achterlaten heIk heb wel ff geneust maar alleen maar kutspullen
Gelijk heb jequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat ik echt geen geld ga betalen aan rommelmarkt troep
Oh godver.. oeps dat ben ik echt vergeten..quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij beloofde ook op cam te komen, nooit gedaan
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
cv ketel is kapot voor de 4e keer dit jaar.
idd, elke keer maar bij mn ouders zitten als hij kapot is ben ik zat, ik betaal teveel voor dit soort gezeik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jezus, lekker is dat. Beter wordt het snel gefixed.
Jij of je ouders?quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd, elke keer maar bij mn ouders zitten als hij kapot is ben ik zat, ik betaal teveel voor dit soort gezeik.
hehe, mijn ouders vinden het niet zo erg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij of je ouders?![]()
Maar tis echt kut voor je Mur.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Wacht even.. als hij daar fietst, is hij ook te laat.."![]()
"Goedemorgen!"
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Wacht even.. als hij daar fietst, is hij ook te laat.."![]()
"Goedemorgen!"
Officieel wel.. maar het is minder erg als jij ook te laat komt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
Leiden door voorbeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
NO WAY ECHT WAAR?quote:
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..quote:
Heb je nog geen koffie gehaald?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..
zelf koffie halenquote:
Die zit twee verdiepingen lager.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
zelf koffie halen
Waar zijn de receptionistes anders voor?
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewichtquote:
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewicht
Toch wel met een pittig kort kapsel ofniequote:Op woensdag 1 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.
Een bos blonde krullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch wel met een pittig kort kapsel ofnie
Mrogren!quote:
Whahaha.. Precies. vooral op rustige dagen gaat het om kwaliteitquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:47 schreef Ugjerke het volgende:
Het begint bij sommigen eindelijk door te dringen dat als je te hard werkt, je jezelf overbodig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |