quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Wacht even.. als hij daar fietst, is hij ook te laat.."![]()
"Goedemorgen!"
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
"Kut, kut ik ben te laat en daar fietst m'n baas, nou heeft hij door dat ik te laat ben"![]()
"Wacht even.. als hij daar fietst, is hij ook te laat.."![]()
"Goedemorgen!"
Officieel wel.. maar het is minder erg als jij ook te laat komt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
Leiden door voorbeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Ook als mijn baas te laat is dien ik nog op tijd te komen.
NO WAY ECHT WAAR?quote:
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..quote:
Heb je nog geen koffie gehaald?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Koffie drinken is het meest inspannende tot nu toe geweest..
zelf koffie halenquote:
Die zit twee verdiepingen lager.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
zelf koffie halen
Waar zijn de receptionistes anders voor?
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewichtquote:
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon stimuleren.. Zal vast wel iemand zitten die ligt te QQ'en over haar gewicht
Toch wel met een pittig kort kapsel ofniequote:Op woensdag 1 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n kwieke fitte sportieve oude vrouw.
Een bos blonde krullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch wel met een pittig kort kapsel ofnie
Mrogren!quote:
Whahaha.. Precies. vooral op rustige dagen gaat het om kwaliteitquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:47 schreef Ugjerke het volgende:
Het begint bij sommigen eindelijk door te dringen dat als je te hard werkt, je jezelf overbodig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |