SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Zou kunnen. Ervan uitgaande dat Willem-Alexander en Amalia allebei 30 jaar koning zijn, zou ik op mijn 85e de volgende koning kunnen zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad maar één keer in je leven
Als Amalia een zoon zou krijgen, zou jij niet meer leven om mee te maken dat die koning wordt
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
Lieve mensen,
Er is zojuist iets belangrijks gebeurd in mijn leven.
Ik, Unscrewed de Eerste, heeft zijn geld ontvangen.
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.Ik ben een beetje misselijk eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Amai, gij zijd een toffequote:
Amalia koning, ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ervan uitgaande dat Willem-Alexander en Amalia allebei 30 jaar koning zijn, zou ik op mijn 85e de volgende koning kunnen zien.
Lieve mensen,
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.
Fuck the EBU.
Lieve mensen,
Dat betekent ook dat ik morgen al truffeltjes kan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie niet ontzettend jaloers?
Goedzo.![]()
GRATZ
![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:
quote:
Ja, Amalia koning. Beatrix was ook koning. Juliana en Wilhelmina ook. Dat is namelijk de grondwettelijke titel van ons staatshoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Amalia koning, ja?
Maar zou idd kunnen, als ze hun reign dus kort houden en Amalia een zoon krijgt en jij een hoge leeftijd haalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dus als we niks horen ist nie goed gegaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik schrijf 2 mei wel een leuk report.
Ben echt zo benieuwd
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Dus als we niks horen ist nie goed gegaan?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Bah waarom moet mijn naam in het oranje?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, Amalia koning. Beatrix was ook koning. Juliana en Wilhelmina ook. Dat is namelijk de grondwettelijke titel van ons staatshoofd.
Sorry voor de wijsneuzerij.Bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net uit vage interesse-vlaag wikipedia afgestruind op de stamboom etc van Oranje-Nassau en aanverwanten, nergens iets dergelijks gelezen
Populair zijn is thug life sisquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Kanker, er klopt echt vies hard iemand op mijn deur. Ik denk echt wtf heb ik fout gedaan.. wilt er iemand joint roken met me. WTFFuck the EBU.
Zalmsandwich.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
Weet iemand een beetje lekker voedsel voor in de trein? Moet 3u in de trein zitten naar assen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kroon_(regering)quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bron.
Net uit vage interesse-vlaag wikipedia afgestruind op de stamboom etc van Oranje-Nassau en aanverwanten, nergens iets dergelijks gelezen
[..]
Populair zijn is thug life sis
Zie ook:quote:In Nederland wordt de term de Kroon gebruikt om de regering aan te duiden. Dit is het hoogste orgaan van de uitvoerende macht. Het bestaat uit de Koning en zijn ministers. In de Nederlandse Grondwet is ook een regerende Koningin zoals Koningin Beatrix steeds "Koning".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kroon_(regering)
[..]
Zie ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningin_(titel)
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvvr/de_koning
Verklaart ook waarom Maxima wel koningin wordt, maar Claus en Bernhard geen koningen waren. Ten tijde van Claus en Bernhard waren er staatsrechtelijk gezien namelijk al koningen, dat waren hun echtgenotes.
Wijs man he?Ik zocht natuurlijk niet daar naar, was gewoon geïnteresseerd in waar dat nou allemaal vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe Willem III zo ver terug in de geschiedenisboeken lijkt te staan, maar Wilhelmina zo dichtbij, terwijl dat gewoon vader-dochter is
Overal worden de koninginnen gewoon Koningin --- genoemd, vandaar dat ik om bron vroeg, omdat ik me dus wel afvraag waarom dat dan zo zou zijn.
Maar waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om overal (in) achter koning(in) te moeten schrijven![]()
Fuck the EBU.
Die Thorbecke was dus gewoon een luie flikker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zocht natuurlijk niet daar naar, was gewoon geïnteresseerd in waar dat nou allemaal vandaan kwamEn hoe Willem III zo ver terug in de geschiedenisboeken lijkt te staan, maar Wilhelmina zo dichtbij, terwijl dat gewoon vader-dochter is
Overal worden de koninginnen gewoon Koningin --- genoemd, vandaar dat ik om bron vroeg, omdat ik me dus wel afvraag waarom dat dan zo zou zijn.
Maar waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om overal (in) achter koning(in) te moeten schrijven![]()
Die quote in je sig is duidelijk terechtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Thorbecke was dus gewoon een luie flikker.We mogen blij zijn dat er toen nog geen sms-taal bestond.
Maar er is wel per wet vastgelegd dat een vrouwelijke Koning Koningin genoemd mag worden (in 1891 geloof ik, nadat Emma koningin-regentes werd). Alleen wordt er niet als zodanig naar haar verwezen in de Grondwet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
Godver.
Wat heb ik gedaan.
Eerst was dit topic er:
[ afbeelding ]
Maak ik voor de lol dit topic:
[ afbeelding ]
Gebeurd dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |