Ne pas:quote:
Je zegt het zelf nog in je OP van dat KLB topic!quote:tumbleweed {znw.} [plantk.] - loogkruid {het} [plantk.]
Niet normaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uitgestorven, dit dat. Koning is belangrijker dan wiet
Zou mooi zijn als Bea nu aan de joints gaat stiekem in de achtertuinquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet normaaaaaaaaaaaaaaal
Nee grapje, leve onze koning
Ik denk niet dat het protocol dat toe staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Bea nu aan de joints gaat stiekem in de achtertuin
Zelfs als koningin/prinses moet je toch eens alles geprobeerd hebben in het leven
Doet m'n vader ook, lekker van z'n pensioen genieten met wat hasjisj af en toe
Tevens; driewerf HOEZEE! HOEZEE! HOEZEE!
Joh, die mensen zijn toch ook gewoon mensen met een eigen leven en zelf in te vullen vrije tijd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het protocol dat toe staateen glas wijn/champagne is al heel wat
Ik denk toch dat ze wat conservatiever zijn wat betreft softdrugsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joh, die mensen zijn toch ook gewoon mensen met een eigen leven en zelf in te vullen vrije tijd?
Die zijn ook aan het bouten tijdens een vreetkick als ze op de bank onderuitgezakt een filmpje zitten te kijken, hun schijt ruikt ook niet naar bosviooltjes.
Wat die doen als het licht uit is en de gordijnen dicht zijn kijkt niemand naar, hoor
Who knows, who knowsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze wat conservatiever zijn wat betreft softdrugs
Whehehe, da's tijdens werktijd he. Ik hoorde net dat Maxima ook gewoon luizen- en plein-moeder is op de basisschool van de kids.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie Willem-Alexander al voor me in z'n pyjama, ongeschoren bakkes en ongekamd haar in de troonzaal zitten met een bong
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
Strakkies ff kijken hoe die dooie fretten ons Willempie staan.
wat zijn we weer lief voor elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer dat er daar blijkbaar ook internet is.
Belgenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wat zijn we weer lief voor elkaar
Dat gebeurt inderdaad maar één keer in je levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik met een zatte kop naar bed ga en we een nieuwe koning hebben als ik wakker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |