nimatek? Bij santoriniweg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.
haha Jahoor, stiekem weet je wel beterquote:
In je anusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
haha Jahoor, stiekem weet je wel beter
geen flauw idee. we mochten met mensen meerijden die een rave wisten toen bleek dat de tunnelrave een grap was. maar t zal die wel zijn.quote:
Fok! fotoboek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Ik ben echt nasty shit aan het kijken jongen
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste postsquote:
je wil aan mijn lekkere billen zitten hequote:
i gonna lookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste posts![]()
nehquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
je wil aan mijn lekkere billen zitten he
bewarequote:
Een heel grasveld vol autos enz tooch, enje bent srom weer nika zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen flauw idee. we mochten met mensen meerijden die een rave wisten toen bleek dat de tunnelrave een grap was. maar t zal die wel zijn.
Yo.. laat maar..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, topic in KPD 'het is toch niet meer te geleuven', en dan één van de laatste posts![]()
die aziaten die kotsen is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
neh
[..]
bewarevooral die laatste kan ik gewoon niet af kijken
jij klinkt typt ook lekker helderquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een heel grasveld vol autos enz tooch, enje bent srom weer nika zeggen
Als ik kotsgeluiden hoor en zo die kotsstukjes zie en dat ze dan ook nog eens in elkaars mond gaan kotsen en die kots gaan opeten en je ziet dat ze dat zelf ook niet bepaald lekker vinden, dan moet ik zélf zodanig kokhalzen dat het risico me te groot is dat ik zelf ook over m'n nek gaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
die aziaten die kotsen is toch niet zo erg?
ik heb echt, veel ergere viezere, maar dan ook echt viezere dingen langs zien komen in dat topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik kotsgeluiden hoor en zo die kotsstukjes zie en dat ze dan ook nog eens in elkaars mond gaan kotsen en die kots gaan opeten en je ziet dat ze dat zelf ook niet bepaald lekker vinden, dan moet ik zélf zodanig kokhalzen dat het risico me te groot is dat ik zelf ook over m'n nek ga
Goed zo. Het moet namelijk ook leuk blijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
ben voorlopig even klaar met pillen. de lol gaat er echt af als je het 1 keer per maand of meer doet. en het verneukt gewoon je hele serotinehuishouding. en dat neppe gedoe alsof alles zo leuk is spreekt me ook niet echt meer aan. en de kater natuurlijk ook niet. ben voorlopig echt klaar met die chemische troep.
Link link link!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik heb echt, veel ergere viezere, maar dan ook echt viezere dingen langs zien komen in dat topic
ja dat word een ban dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Link link link!
Ik heb álle posts uit die hele reeks gezien (ja, ik ben ziek), en de enige filmpjes die ik niet af kan kijken zijn kots-opeet-filmpjes en smegma-opeet-filmpjes.
die website die ik je gaf, en dan 2 kids in the sandbox kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja duhh, natuurlijk bedoelde ik DM de link, niet post de link
Joh, die ken ik toch al langquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
die website die ik je gaf, en dan 2 kids in the sandbox kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |