LEMMINGSquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die quote in je sig is duidelijk terecht
[..]
[ afbeelding ]
whehehe, duurde ffquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LEMMINGS![]()
Bazenspel.
edit: ik snap wat je bedoeld btw.
ik voel me ook echt totaaal niet interessantquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Stu, ik vind je verhaal echt totáál niet interessant.
Ik hou van liefdequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal mijn laatste beetje liefde er uit persen voor jou
Koud? Het staat op de verwarming, hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Bijna koud bier, bijna
Dienst zit er op, morgen vrij. Het goede leven.
Warm bier is voor mij koud bier. Anders blief ik het niet .quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou van liefde
[..]
Koud? Het staat op de verwarming, hoor.
Ik wil er ook wel in plassen, hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Warm bier is voor mij koud bier. Anders blief ik het niet .
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
Godver.
Wat heb ik gedaan.
Eerst was dit topic er:
[ afbeelding ]
Maak ik voor de lol dit topic:
[ afbeelding ]
Gebeurd dit:
[ afbeelding ]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
Ik mis Vas en Mur eigenlijk een beetjewatskeburrrrrt
omg omg je hebt vas gezien mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn nog hard aan het feesten denk ik. volgens mij zag ik vas vanochtend nog op een rave in amsterdam (die trouwens episch was) maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al aardig naar de klote was toen.
je mag mij wel aanrakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg omg je hebt vas gezien mag ik je aanraken
wij zojn maar de klotequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
Ik mis Vas en Mur eigenlijk een beetjewatskeburrrrrt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |