4 van links bovenquote:
ken je alles al?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sgatjuhhh ik had vroeger ook al internet hoor
Pretty much, jaquote:
Gewoon doen, als goede vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
een "vriend" van me heeft sinds kort een vriendin die hij kent van een pillenfeestje. sindsdien onderhouden ze hun relatie ook (bijna ieder weekend) met xtc. heb echt een beetje medelijden met haar, het is wel haar vriendje maar je ziet meer haat/verdriet dan liefde.
de laatste tijd is ze erg stil en zit ze somber voor zich uit te kijken, naast haar "vriendje" die allesbehalve liefde en ondersteuning toont, hij vraagt niet eens wat er is. heb het idee dat het langzaam slechter met haar gaat. en elk weekend pillen is daarbij ook niet echt behulpzaam. ik zie gewoon dat die meid er moeite mee heeft maar ze zit op de een of andere manier ook wel aan hem vast, waarbij drugs een grote rol speelt. als het pilletje inslaat is alles opeens weer geweldig. maar ik zie gewoon aan dr dat ze ook wel weet dat ze met een mongool heeft die eigenlijk niks om haar geeft.
hij heeft mij verteld dat zij een relatie wou en hij "maar ja heeft gezegd, ik vind het wel goed zo, lekker iedere dag batsen".
maak me echt zorgen om deze meid, ze verdient veel beter. maar wie ben ik om er wat van te zeggen.
op een gegeven moment zal ze toch zelf wel tot bezinning komen en die loser dumpen.
eel soup dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sgatjuhhh ik had vroeger ook al internet hoor
ik space m nog best wel hardquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij klinkt typt ook lekker helder
ja hallo weet ik veel of jij het echt was
ik wil echt niet verantwoordelijk zijn voor het stuklopen van hun relatie. maar ik denk wel dat ik haar in 1 goed gesprek zou kunnen overtuigen. maar dat wil ik niet op mn geweten hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pretty much, ja![]()
[..]
Gewoon doen, als goede vriend.
Probeer die meid te overtuigen dat dit geen manier van doen is, en dat een relatie veel beter hoort te zijn dan dat.
Mn bureau is ineens 5 cm hogerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
TC'tje straks? Heb een verassing in huis zo
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 00:07:26 ]https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
het is niet wat je denkt, hommoquote:
ik zie er echt grafvertiefd uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een mutsquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik space m nog best wel hardzie wazig. En ja dat had je kunnen weten door het gewoon ff te vragen, of even kijken of er een hete dreadboy naast staat, heb je mur niet gezien?
Nu ecto, normaal ook ecto. Mijn beeldvorming over jou zal niet negatief aangetast worden doordat je er "grafvertiefd" uitzietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zie er echt grafvertiefd uit
[..]
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een muts
waar space je van?
Start de TC maar vast op, ookal kan ik vast niet telang blijvenquote:
same here, ik val echt zowat in slaapquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Start de TC maar vast op, ookal kan ik vast niet telang blijven
hahaha nee dat was ik niet daNquote:[b]Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef
nee degene waarvan ik vermoedde dat jij het kon zijn was aan het tongen met een jongen met een emokapsel en een muts
waar space je van?
kom op de teecee lekker spacen met zn allenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha nee dat was ik niet daNik space van 4fa wiet alcohol en xtc
is hij al aangemaakt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
kom op de teecee lekker spacen met zn allen
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1277745567u657i9656 meter
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 00:07:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |