De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte reactie.quote:Ik knip ze zelf ook niet. Meestal bijt ik ze af inderdaad, maar om het er een beetje netjes uit te laten zien, wil ik ze nog weleens vijlen. Dat staat toch wat mooier.quote:Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bijt m'n nagels al sinds mensheugnisHeb ze nooit lang genoeg om te knippen
Ja nouja, 2x gestopt geweest en even lange lak-bare nagels gehad, maar die waren zo dun dat ze gelijk afscheurden, had ik nog maar 2 lange nagels over op elke hand, ja die ben ik weer gewoon af gaan bijten
Heb wel tijdje geleden ultrasterke (en dure) nagelverharder van Herome gekocht, dat ga ik er dan maar eens opsmeren.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Grrrrrrrrr.quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Oh, toch geen TC voor mij, het werkt niet op het trein internet hierFuck the EBU.![]()
Ik bijt ze zo ver dat er niks te veilen valtquote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Terechte reactie.
[..]
Ik knip ze zelf ook niet. Meestal bijt ik ze af inderdaad, maar om het er een beetje netjes uit te laten zien, wil ik ze nog weleens vijlen. Dat staat toch wat mooier.alleen de bovenkant misschien
Fuck the EBU.![]()
O.quote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bijt ze zo ver dat er niks te veilen valtalleen de bovenkant misschien
Ik ben zelf meer een cosmetische bijter, maar het kan nog steeds een oplossing zijn voor het bijhouden van je cokenagel.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mijn zus zit beneden maar ik durf niet hallo te gaan zeggen want ik voel me nog te stoned
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
Mijn zus zit beneden maar ik durf niet hallo te gaan zeggen want ik voel me nog te stonedlaat haar mee doen
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
ONZ / Ik ben op zoek naar een emo.gif regen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheheheenee
Maar ik ga maar eens sociaal doen dan![]()
met pijn in me hart doe ik een emo gif naar je maar ik wou de combo breaker niet zijn![]()
sorry schat
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die emo.gif regen.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
er zitten al wel wat leuke tussen in dat topic maar dat zou ik maar niet zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die emo.gif regen.
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerookt![]()
kijk uit voor die scrotuuuuquote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Trollscience het volgende:
haha was gwn fakking dikke jonko aant draaien komt ineens de ibahesj aanrijden twintig meter verder en parkeert op de parkeerplaats ik krijg hem niet dichtgerold vet paniek maar gauw opgestaan en weggelopen maar wel lkkr opgerooktHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gevlekte paarden kut?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar een paardenkut veranderd in een paardenlul binnen 4 weken in de buik.quote:Op maandag 29 april 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
meestal zijn de paardenlulle gevlekt.
Nou, dat oranje randje is toch wel gewoon fantastisch!quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen gaat wel om 23:15 even naar R49 luisteren toch?Dit -- Parkiet is mijn papa
Jeweet.quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, dat oranje randje is toch wel gewoon fantastisch!![]()
![]()
Niet weten waar die regenboog en die 2 in mijn UI voor staan.
huhquote:Op maandag 29 april 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar een paardenkut veranderd in een paardenlul binnen 4 weken in de buik.![]()
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3928630.htmlquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2013 22:30:44 ]![]()
hahahahahahahahahaha.quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3928630.htmltering echt een mocro he
Forum Opties Forumhop: Hop naar: