Tyron, al is dat geen prachtuser.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
Wie is er verwijderd bij Prachtusers?
Waar?quote:
Wel terecht dan ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, al is dat geen prachtuser.
Athletic de bilbaoquote:
Bilbao.quote:
Bilbaoquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Vond ik ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Oké, ik accepteer het.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
PSV heeft thuis nooit echt moeite gehad met ze.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7equote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Net als dat een ploeg als Utrecht zo hoog staatquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Hun verdediging is vaak best goed, alleen hun aanval.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Lief dagboek,quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging donderdag nieuwe voetbalschoenen halen (zwarte).
Staat er een klein ventje te wijzen naar de voetbalschoen van Pele. Zegtie: kijk papa voetbalschoenen van Pelle![]()
Vond ik wel schattig
De verkoper probeerde nog uit te leggen dat het niet de voetbalschoenen van Pelle waren, maar van Pele
Maar dat jochie bleef volhouden aan Pelle
tsssssssquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tsssssssDat is toch kei schattig
Ow eerste is kampioen geworden
[ afbeelding ]
Gaan ze vragen kom je ook? Ja hallo ik kan amper lopen, dan kan ik toch niet feesten![]()
![]()
blessurequote:
neequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Even een testje, krijgen jullie hier beeld op?
http://83.163.111.18/bla.html
Geef het even 10-20 seconden om te laden.
Beterschap/succes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blessure
Enkel en hamstring. Hamstring lijkt weg te trekken? Dus ik hoop alleen een overbelasting ipv scheurtjes. Maar moet ik even bekijken morgen.
Maar mijn enkel wordt nu wel heel erg dik
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Even een testje, krijgen jullie hier beeld op?
http://83.163.111.18/bla.html
Geef het even 10-20 seconden om te laden.
quote:
Ok, jammer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beterschap/succes.
[..]
[ afbeelding ]
dank je. Ik baal ervan dat ik nu niet naar Feijenoord kanquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beterschap/succes.
[..]
[ afbeelding ]
Waar zit je normaal dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je. Ik baal ervan dat ik nu niet naar Feijenoord kanTenzij ik nog een kaart kan fixen voor vak E. Daar zitten ze toch allemaal
Wat een geweldige voetballerquote:
dat ligt eraan op wie zijn seizoenskaart ik kan. Vorige week S en morgen zou het ook S zijn. Maar ik kan onmogelijk heel de wedstrijd staan nuquote:
Ah ok. Je kan toch altijd nog een vak zoals U oplopen ofzo? Daar zitten ze ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan op wie zijn seizoenskaart ik kan. Vorige week S en morgen zou het ook S zijn. Maar ik kan onmogelijk heel de wedstrijd staan nu
Maar ook wel eens op W gezeten en dubbel Q. En op E.
Nu kaart aangevraagd voor W. Maar nog niks gehoord.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een geweldige voetballer
Alleen Iniesta en Messi maken Barcelona nog een beetje leuk.
quote:
?quote:
ja maar in mijn eentje vind ik het wat minder eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Je kan toch altijd nog een vak zoals U oplopen ofzo? Daar zitten ze ook.
Ik ging een keer met gescheurde enkelbanden op stapquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar in mijn eentje vind ik het wat minder eigenlijk![]()
Dus heb nu me pa ge-appt met de vraag of er nog een SK over is voor E.
En anders gewoon thuis op de bank hoordat been (en die enkel) moet gewoon rust hebben nu.
Zou vanavond uitgaan, maar heb ik ook afgezegdEn ik mis het kampioensfeestje van botlek nu
Maar gelukkig heb ik drank in huis!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Als Real verliest is Barca zeker kampioen bij deze stand?
Dat is mooi klote dan. Keertje thuis is ook niet erg toch? Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En anders gewoon thuis op de bank hoordat been (en die enkel) moet gewoon rust hebben nu.
Zou vanavond uitgaan, maar heb ik ook afgezegdEn ik mis het kampioensfeestje van botlek nu
Gewoon genoeg drinken, dan voel je niets meer van je enkelquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Regel gewoon business seats.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Keertje thuis is ook niet erg toch? Sterkte ermee.
Ik ben bier drinken en kut roepen doei.
Kom je daar bij dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Je beweerde paar topics geleden dat ook.
Dagen erna zijn dan wel veel ergerquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon genoeg drinken, dan voel je niets meer van je enkel.
Je zei toch dat Messi, Xavi en Iniesta enige goede spelers van hun zijn? Dan kun je toch ook concluderen dat zonder die drie Barcelona minder leuk is om te kijken?quote:
ja ik zou het vroeger ook wel gedaan hebben. Maar kan het nu gewoon niet maken omdat ik maandag echt aanwezig moet zijn op mijn werkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging een keer met gescheurde enkelbanden op stapdag erna wel smerige pijn. Ik had het heel goed ingetaped
ook al kon ik nauwelijks lopen, ik moest en zou op stap gaan
Dat klopt. En Xavi kan je er niet eens meer toe rekenen. Xavi is echt over the hill.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zei toch dat Messi, Xavi en Iniesta enige goede spelers van hun zijn? Dan kun je toch ook concluderen dat zonder die drie Barcelona minder leuk is om te kijken?
Dat is wel jammer jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zou het vroeger ook wel gedaan hebben. Maar kan het nu gewoon niet maken omdat ik maandag echt aanwezig moet zijn op mijn werk
thx!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Keertje thuis is ook niet erg toch? Sterkte ermee.
Ik ben bier drinken en kut roepen doei.
ik ben al bezigquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon genoeg drinken, dan voel je niets meer van je enkel.
Dat maakt niet uit, als die ene nacht maar leuk is geweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dagen erna zijn dan wel veel erger
bij wie? Ik ken veel mensen, maar dat gaat me niet lukkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Regel gewoon business seats.
[..]
Veel plezier.
Dat het goede spelers zijn wil niet zeggen dat het leuk is om naar te kijken. Juist mét hun is het geen klote aan. Het afbraakvoetbal dat Barcelona op de mat legt komt voor het grootste gedeelte bij hun vandaan. Daarnaast zijn het ook gewoon onsportieve, achterbakse schwalbekoningen. Schande voor de sport die dwergen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zei toch dat Messi, Xavi en Iniesta enige goede spelers van hun zijn? Dan kun je toch ook concluderen dat zonder die drie Barcelona minder leuk is om te kijken?
Zeg dat je modellen kent en je hebt gelijk beet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij wie? Ik ken veel mensen, maar dat gaat me niet lukken
het zou vanavond geen bijzondere nacht worden hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als die ene nacht maar leuk is geweest.
Xavi en Messi maken niet echt veel schwalbes. Al die andere wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat het goede spelers zijn wil niet zeggen dat het leuk is om naar te kijken. Juist mét hun is het geen klote aan. Het afbraakvoetbal dat Barcelona op de mat legt komt voor het grootste gedeelte bij hun vandaan. Daarnaast zijn het ook gewoon onsportieve, achterbakse schwalbekoningen. Schande voor de sport die dwergen.
Ronaldinho mis ik bij Barcelona. Een speler die zo briljant is en nooit op de grond ligt en door iedereen leuk wordt gevonden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat het goede spelers zijn wil niet zeggen dat het leuk is om naar te kijken. Juist mét hun is het geen klote aan. Het afbraakvoetbal dat Barcelona op de mat legt komt voor het grootste gedeelte bij hun vandaan. Daarnaast zijn het ook gewoon onsportieve, achterbakse schwalbekoningen. Schande voor de sport die dwergen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dat je modellen kent en je hebt gelijk beet.
Repost.quote:
Ook hun maken bovengemiddeld veel schwalbes. Lijkt misschien niet zo omdat er bij Barcelona nog een 20tal rondlopen die er nóg meer maken. Bij Barcelona maken ze allemaal volop schwalbes. Als je niet in staat bent om een goede schwalbe te maken zal je nooit slagen bij die club waar schwalbes maken en aanstellen een onderdeel van de clubcultuur en speelstijl is. Het wordt ze al van jongs af aan erin gestampt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Xavi en Messi maken niet echt veel schwalbes. Al die andere wel.
Daar heb je gelijk inquote:
Ff bij favorieten zetten.quote:
WATquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook hun maken bovengemiddeld veel schwalbes. Lijkt misschien niet zo omdat er bij Barcelona nog een 20tal rondlopen die er nóg meer maken. Bij Barcelona maken ze allemaal volop schwalbes. Als je niet in staat bent om een goede schwalbe te maken zal je nooit slagen bij die club waar schwalbes maken en aanstellen een onderdeel van de clubcultuur en speelstijl is. Het wordt ze al van jongs af aan erin gestampt.
Een Ronaldinho kon ik dan wel weer van genieten. Die lachte altijd, terwijl die dwergen die nu bij Barcelona spelen juist altijd alleen maar janken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho mis ik bij Barcelona. Een speler die zo briljant is en nooit op de grond ligt en door iedereen leuk wordt gevonden.
Neymar is alleen briljant
Messi is briljant en ligt bijna nooit.
Alleen hij heeft dat handje van Deco overgenomen (voor kaartje vragen).quote:
De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een Ronaldinho kon ik dan wel weer van genieten. Die lachte altijd, terwijl die dwergen die nu bij Barcelona spelen juist altijd alleen maar janken.
Nee, jij ben een slechte trollquote:
Mwoah. Geweldige speler. Maar komt m.i bij lange na niet in de buurt van Zidane.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.
Vond Ronaldo (echte) beter.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.
Messi de schwalbe koningquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook hun maken bovengemiddeld veel schwalbes. Lijkt misschien niet zo omdat er bij Barcelona nog een 20tal rondlopen die er nóg meer maken. Bij Barcelona maken ze allemaal volop schwalbes. Als je niet in staat bent om een goede schwalbe te maken zal je nooit slagen bij die club waar schwalbes maken en aanstellen een onderdeel van de clubcultuur en speelstijl is. Het wordt ze al van jongs af aan erin gestampt.
Die wilde ik ook net posten maar kon hem niet vindenquote:
0:27quote:
Busquets kan er ook wat van. Maar als je Messi beticht van zware schwalbes word je alleen maar gevoed door haat. Maargoed, ik wijd er niet te ver over uit, anders raak ik weer verzeild in een InZanity discussie, en daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0:27
Pedro of een Iniesta zou moord en brand schreeuwen.
Basken horen dat niet graagquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
2-2boor mij even geld door de neus vieze spanjolen
quote:
Maar die hebben wij niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, zijn er nog wel wat meer beter (geweest) dan Zidane en Ronaldinho
Boeiuh. Je kansspelbelasting zou toch ook naar hun gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
2-2boor mij even geld door de neus vieze spanjolen
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, zijn er nog wel wat meer beter (geweest) dan Zidane en Ronaldinho
Cafu gewoon een degelijke back, heeft ook nog centraal gespeeld geloof ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar die hebben wij niet bewust meegemaakt.
Maar hoe was Cafu eigenlijk? Kan hem niet zo goed herinneren.
[..]
Boeiuh. Je kansspelbelasting zou toch ook naar hun gaan.
Niemand denk ik. Zidane was een koning.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?
quote:
Was een geweldige speler maar Ronaldo schat ik toch wat hoger in uit dat tijdperkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand denk ik. Zidane was een koning.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Busquets kan er ook wat van. Maar als je Messi beticht van zware schwalbes word je alleen maar gevoed door haat. Maargoed, ik wijd er niet te ver over uit, anders raak ik weer verzeild in een InZanity discussie, en daar heb ik geen zin in
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?
Van Basten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
maradonaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Weet niet.quote:
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
Al vind ik een tijdsperiode van 20 en/of 30 jaar nemen beetje te lang. Je kan beter per 5/7 jaar doen, want voetbal is een sport dat heel snel evalueert.
EK 92 was ik 4quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Ik heb tenminste verstand van muziek. Hoewel ik eigenlijk overal wel verstand van heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak me pas echt zorgen als jij het wel tof vindt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet morgen al om half 10 voetballen
Was toen net pas geboren.quote:
Daar ben ik nou niet zo zeker van. De wereldtoppers wel hoor, maar die net daar onder ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.
quote:
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]OK je gaat pas later ik dacht het zal wel zo'n early bird vlucht zijn
Niet goed begrepen dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.
Morgen voetballen, rest in koffer gooien en maandag rond een uur of 9 wegrijden hier.
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
5-1... laat maar. Ik doe de tv wel aan om 20:45. Stelletje patjakkers
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Kapiteintje, wat heb je gedaan vandaag?
Je bent zelf beneden je stand man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.
Zeer aangenaam avondeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf beneden je stand man.
Imam>adel bloed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.quote:
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.
Doet je moeder toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder de ham klinkt het nog best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.quote:
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie allemaal culinaire hoogstandjes zo op de zaterdagavond.
Ik heb het hem duidelijk verboden. Ik weet niet wat we met die jongen aan moeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.
Heel fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bij 't Postkantoor geweest. Echt een prachtige tent man qua inrichting.
Klopt, het was vandaag ook markt en de terassen zaten vol. Best geinig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.
Rustug togh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Faka hoe is het is dan goed, met jou?
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel tof dat goudmijn programma op Discovery.
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.
Net zelf pizza tonijn in elkaar geflanst, kant en klare bodem wel
Zit aan de vierdequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.quote:
Bier buiken kan je wel weg sporten hoor, maar gaat wel moeilijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Ik wil je alleen waarschuwen neger. Ik heb ook een tijd zo geleefd en ik ben nu nog bezig dat vet op m'n buik weg te sporten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ook
Speelt zich wel af in alaskaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
Zou Lukoki zometeen ook invallen?
[ afbeelding ]
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Niet mijn tips?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagenquote:
Haha ja ik ken hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagen
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken je the face of battle van Keegan?
Of eigenlijk gewoon alles van Keegan
Keegan heeft over van alles geschreven, z'n biografie van Churchill is ook heel sterkquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistMet american civil war en 1e wereldoorlog heb ik niet zoveel..
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde.
Het moet je wel liggen inderdaad.
Hm, ben nog niet aan dit seizoen begonnen, maar dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
Mijn neefje van 10quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
Ik heb een beetje hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde probleem
Ik ga mij er zo ook aan wagen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
Geniale seriequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
"Dracarys!"quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.
Mijn gevoel iig.
ik heb geen ideequote:
kan jij hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
zit ik thuis ipv uit te gaan en te hosselen
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Jood, waar maak je je druk om. Titel is binnen.
Waarom ga je niet hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenvooral op dit moment niet, maar is leuk ja
Dat blijkt ja. Titel is binnen en je begint over uitgaan te zeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn leven
Wat is er loos, kerel?quote:
de liefdequote:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeensquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet hosselen dan?
Ga je toch met je date.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsappquote:
Duik is in je eentje de kroeg in. Zul je nog verbazen wat je meemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
Alleen gaan vind ik niksquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Duik is in je eentje de kroeg in. Zul je nog verbazen wat je meemaakt.
Waarom negeert hij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsapp
Oei hard to getquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsapp
Bi?quote:
Hermafrodietquote:
Het is jouw avond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, zo aflevering van GoT kijken en dan slapen
Ik wil dat ook kijken, maar ik moet wachten tot maandagquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, zo aflevering van GoT kijken en dan slapen
ja en omdat ik hem al op de voet volg toen hij bij ajax kwamquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar komt hier je voorliefde voor Eriksen vandaan?
Hij moest vanavond voetballen.quote:
gayquote:
quote:
Oke. Nou ieder zijn ding he.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en omdat ik hem al op de voet volg toen hij bij ajax kwam
De flesquote:
Emilia Clarke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zegt.
Even zonder gekkigheid. Wie is jouw grote liefde?
Ze lijkt me dan ook heel liefquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een Engelse? Maar jongen, het gaat toch om het innerlijk, nietwaar?>
Ik ga hem sowieso van de week kijken. 3 weken vakantie en bijna geen opdrachten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Stylo, heb je al Lion King gezien?
Dat zeg je al een paar maandenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso van de week kijken. 3 weken vakantie en bijna geen opdrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |