Tyron, al is dat geen prachtuser.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
Wie is er verwijderd bij Prachtusers?
Waar?quote:
Wel terecht dan ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, al is dat geen prachtuser.
Athletic de bilbaoquote:
Bilbao.quote:
Bilbaoquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Vond ik ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Oké, ik accepteer het.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
PSV heeft thuis nooit echt moeite gehad met ze.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7equote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Net als dat een ploeg als Utrecht zo hoog staatquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Hun verdediging is vaak best goed, alleen hun aanval.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Lief dagboek,quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging donderdag nieuwe voetbalschoenen halen (zwarte).
Staat er een klein ventje te wijzen naar de voetbalschoen van Pele. Zegtie: kijk papa voetbalschoenen van Pelle![]()
Vond ik wel schattig
De verkoper probeerde nog uit te leggen dat het niet de voetbalschoenen van Pelle waren, maar van Pele
Maar dat jochie bleef volhouden aan Pelle
tsssssssquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tsssssssDat is toch kei schattig
Ow eerste is kampioen geworden
[ afbeelding ]
Gaan ze vragen kom je ook? Ja hallo ik kan amper lopen, dan kan ik toch niet feesten![]()
![]()
blessurequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |