Tyron, al is dat geen prachtuser.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
Wie is er verwijderd bij Prachtusers?
Waar?quote:
Wel terecht dan ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, al is dat geen prachtuser.
Athletic de bilbaoquote:
Bilbao.quote:
Bilbaoquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Vond ik ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van Ghostface Killah klinkt prima.
Dit wil ik jullie toch even meegeven.
Oké, ik accepteer het.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we in het midden zitten, 6.
[ afbeelding ]
PSV heeft thuis nooit echt moeite gehad met ze.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7equote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een paar jaar geleden was Groningen nog een tegenstander, maar nu....
Net als dat een ploeg als Utrecht zo hoog staatquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Hun verdediging is vaak best goed, alleen hun aanval.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen wapenfeiten herinneren van Groningen maar toch staan ze 7e
De kracht van de eredivisie zullen we maar zeggen
Lief dagboek,quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging donderdag nieuwe voetbalschoenen halen (zwarte).
Staat er een klein ventje te wijzen naar de voetbalschoen van Pele. Zegtie: kijk papa voetbalschoenen van Pelle![]()
Vond ik wel schattig
De verkoper probeerde nog uit te leggen dat het niet de voetbalschoenen van Pelle waren, maar van Pele
Maar dat jochie bleef volhouden aan Pelle
tsssssssquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tsssssssDat is toch kei schattig
Ow eerste is kampioen geworden
[ afbeelding ]
Gaan ze vragen kom je ook? Ja hallo ik kan amper lopen, dan kan ik toch niet feesten![]()
![]()
blessurequote:
neequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Even een testje, krijgen jullie hier beeld op?
http://83.163.111.18/bla.html
Geef het even 10-20 seconden om te laden.
Beterschap/succes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blessure
Enkel en hamstring. Hamstring lijkt weg te trekken? Dus ik hoop alleen een overbelasting ipv scheurtjes. Maar moet ik even bekijken morgen.
Maar mijn enkel wordt nu wel heel erg dik
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
Even een testje, krijgen jullie hier beeld op?
http://83.163.111.18/bla.html
Geef het even 10-20 seconden om te laden.
quote:
Ok, jammer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beterschap/succes.
[..]
[ afbeelding ]
dank je. Ik baal ervan dat ik nu niet naar Feijenoord kanquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beterschap/succes.
[..]
[ afbeelding ]
Waar zit je normaal dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je. Ik baal ervan dat ik nu niet naar Feijenoord kanTenzij ik nog een kaart kan fixen voor vak E. Daar zitten ze toch allemaal
Wat een geweldige voetballerquote:
dat ligt eraan op wie zijn seizoenskaart ik kan. Vorige week S en morgen zou het ook S zijn. Maar ik kan onmogelijk heel de wedstrijd staan nuquote:
Ah ok. Je kan toch altijd nog een vak zoals U oplopen ofzo? Daar zitten ze ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan op wie zijn seizoenskaart ik kan. Vorige week S en morgen zou het ook S zijn. Maar ik kan onmogelijk heel de wedstrijd staan nu
Maar ook wel eens op W gezeten en dubbel Q. En op E.
Nu kaart aangevraagd voor W. Maar nog niks gehoord.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een geweldige voetballer
Alleen Iniesta en Messi maken Barcelona nog een beetje leuk.
quote:
?quote:
ja maar in mijn eentje vind ik het wat minder eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Je kan toch altijd nog een vak zoals U oplopen ofzo? Daar zitten ze ook.
Ik ging een keer met gescheurde enkelbanden op stapquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar in mijn eentje vind ik het wat minder eigenlijk![]()
Dus heb nu me pa ge-appt met de vraag of er nog een SK over is voor E.
En anders gewoon thuis op de bank hoordat been (en die enkel) moet gewoon rust hebben nu.
Zou vanavond uitgaan, maar heb ik ook afgezegdEn ik mis het kampioensfeestje van botlek nu
Maar gelukkig heb ik drank in huis!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Als Real verliest is Barca zeker kampioen bij deze stand?
Dat is mooi klote dan. Keertje thuis is ook niet erg toch? Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En anders gewoon thuis op de bank hoordat been (en die enkel) moet gewoon rust hebben nu.
Zou vanavond uitgaan, maar heb ik ook afgezegdEn ik mis het kampioensfeestje van botlek nu
Gewoon genoeg drinken, dan voel je niets meer van je enkelquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Regel gewoon business seats.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Keertje thuis is ook niet erg toch? Sterkte ermee.
Ik ben bier drinken en kut roepen doei.
Kom je daar bij dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Je beweerde paar topics geleden dat ook.
Dagen erna zijn dan wel veel ergerquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon genoeg drinken, dan voel je niets meer van je enkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |