Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
5-1... laat maar. Ik doe de tv wel aan om 20:45. Stelletje patjakkers
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Kapiteintje, wat heb je gedaan vandaag?
Je bent zelf beneden je stand man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.
Zeer aangenaam avondeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf beneden je stand man.
Imam>adel bloed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.quote:
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.
Doet je moeder toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder de ham klinkt het nog best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.quote:
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie allemaal culinaire hoogstandjes zo op de zaterdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |