Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?
Van Basten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
maradonaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Weet niet.quote:
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
Al vind ik een tijdsperiode van 20 en/of 30 jaar nemen beetje te lang. Je kan beter per 5/7 jaar doen, want voetbal is een sport dat heel snel evalueert.
EK 92 was ik 4quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Ik heb tenminste verstand van muziek. Hoewel ik eigenlijk overal wel verstand van heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak me pas echt zorgen als jij het wel tof vindt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet morgen al om half 10 voetballen
Was toen net pas geboren.quote:
Daar ben ik nou niet zo zeker van. De wereldtoppers wel hoor, maar die net daar onder ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.
quote:
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]OK je gaat pas later ik dacht het zal wel zo'n early bird vlucht zijn
Niet goed begrepen dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.
Morgen voetballen, rest in koffer gooien en maandag rond een uur of 9 wegrijden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |