Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
5-1... laat maar. Ik doe de tv wel aan om 20:45. Stelletje patjakkers
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Kapiteintje, wat heb je gedaan vandaag?
Je bent zelf beneden je stand man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.
Zeer aangenaam avondeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf beneden je stand man.
Imam>adel bloed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.quote:
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.
Doet je moeder toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder de ham klinkt het nog best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.quote:
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie allemaal culinaire hoogstandjes zo op de zaterdagavond.
Ik heb het hem duidelijk verboden. Ik weet niet wat we met die jongen aan moeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.
Heel fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bij 't Postkantoor geweest. Echt een prachtige tent man qua inrichting.
Klopt, het was vandaag ook markt en de terassen zaten vol. Best geinig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.
Rustug togh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Faka hoe is het is dan goed, met jou?
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel tof dat goudmijn programma op Discovery.
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.
Net zelf pizza tonijn in elkaar geflanst, kant en klare bodem wel
Zit aan de vierdequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.quote:
Bier buiken kan je wel weg sporten hoor, maar gaat wel moeilijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Ik wil je alleen waarschuwen neger. Ik heb ook een tijd zo geleefd en ik ben nu nog bezig dat vet op m'n buik weg te sporten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ook
Speelt zich wel af in alaskaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
Zou Lukoki zometeen ook invallen?
[ afbeelding ]
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Niet mijn tips?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagenquote:
Haha ja ik ken hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagen
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken je the face of battle van Keegan?
Of eigenlijk gewoon alles van Keegan
Keegan heeft over van alles geschreven, z'n biografie van Churchill is ook heel sterkquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistMet american civil war en 1e wereldoorlog heb ik niet zoveel..
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde.
Het moet je wel liggen inderdaad.
Hm, ben nog niet aan dit seizoen begonnen, maar dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |