Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagenquote:
Haha ja ik ken hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagen
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken je the face of battle van Keegan?
Of eigenlijk gewoon alles van Keegan
Keegan heeft over van alles geschreven, z'n biografie van Churchill is ook heel sterkquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistMet american civil war en 1e wereldoorlog heb ik niet zoveel..
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde.
Het moet je wel liggen inderdaad.
Hm, ben nog niet aan dit seizoen begonnen, maar dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |