Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagenquote:
Haha ja ik ken hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hhhh ook meegenomen, lag voor een 10tje bij de slegte maar denk dat ik m niet meeneem op vakantie. Ik geloof dat ik nu al meer dan 3000 pagina's heb voor 8 dagen
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken je the face of battle van Keegan?
Of eigenlijk gewoon alles van Keegan
Keegan heeft over van alles geschreven, z'n biografie van Churchill is ook heel sterkquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar die the face of battle klinkt wel goed dus op wishlistMet american civil war en 1e wereldoorlog heb ik niet zoveel..
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
got kom ik echt niet doorheen, meerdere keren geprobeerd.. Zit nogsterd niet voorbij ep 4
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde.
Het moet je wel liggen inderdaad.
Hm, ben nog niet aan dit seizoen begonnen, maar dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
Mijn neefje van 10quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
Ik heb een beetje hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde probleem
Ik ga mij er zo ook aan wagen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
Geniale seriequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
"Dracarys!"quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.
Mijn gevoel iig.
ik heb geen ideequote:
kan jij hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
zit ik thuis ipv uit te gaan en te hosselen
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Jood, waar maak je je druk om. Titel is binnen.
Waarom ga je niet hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenvooral op dit moment niet, maar is leuk ja
Dat blijkt ja. Titel is binnen en je begint over uitgaan te zeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn leven
Wat is er loos, kerel?quote:
de liefdequote:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeensquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet hosselen dan?
Ga je toch met je date.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsappquote:
Duik is in je eentje de kroeg in. Zul je nog verbazen wat je meemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |