Mijn neefje van 10quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier doe toevallig ook League Of Legends speelt?
Ik heb een beetje hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het eerst wel tof, maar dit seizoen tot nu toe vind ik echt geen reet aan. Weet niet of het aan mij ligt of aan de afleveringen maar het kan me echt niet meer boeien
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde probleem
Ik ga mij er zo ook aan wagen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
Geniale seriequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Eerste aflevering van GoT is best vet. Maar er zit gewoon incest in.
"Dracarys!"quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Begint al weer iets beter te worden, de laatste aflevering was al weer als vanouds.
Mijn gevoel iig.
ik heb geen ideequote:
kan jij hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
zit ik thuis ipv uit te gaan en te hosselen
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Jood, waar maak je je druk om. Titel is binnen.
Waarom ga je niet hosselen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn levenvooral op dit moment niet, maar is leuk ja
Dat blijkt ja. Titel is binnen en je begint over uitgaan te zeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
voor mij is voetbal niet het belangrijkste in mn leven
Wat is er loos, kerel?quote:
de liefdequote:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeensquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet hosselen dan?
Ga je toch met je date.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsappquote:
Duik is in je eentje de kroeg in. Zul je nog verbazen wat je meemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Tyron het volgende:
halve groep heeft afgezegd dus dan kan niemand meer opeens
Alleen gaan vind ik niksquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Duik is in je eentje de kroeg in. Zul je nog verbazen wat je meemaakt.
Waarom negeert hij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsapp
Oei hard to getquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee daar zitten de struggles dus, maarja we gaan binnenkort wss weer afspreken, als degene eens reageert op whatsapp
Bi?quote:
Hermafrodietquote:
Het is jouw avond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, zo aflevering van GoT kijken en dan slapen
Ik wil dat ook kijken, maar ik moet wachten tot maandagquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, zo aflevering van GoT kijken en dan slapen
ja en omdat ik hem al op de voet volg toen hij bij ajax kwamquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar komt hier je voorliefde voor Eriksen vandaan?
Hij moest vanavond voetballen.quote:
gayquote:
quote:
Oke. Nou ieder zijn ding he.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en omdat ik hem al op de voet volg toen hij bij ajax kwam
De flesquote:
Emilia Clarke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zegt.
Even zonder gekkigheid. Wie is jouw grote liefde?
Ze lijkt me dan ook heel liefquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een Engelse? Maar jongen, het gaat toch om het innerlijk, nietwaar?>
Ik ga hem sowieso van de week kijken. 3 weken vakantie en bijna geen opdrachten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Stylo, heb je al Lion King gezien?
Dat zeg je al een paar maandenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso van de week kijken. 3 weken vakantie en bijna geen opdrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |