De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een Ronaldinho kon ik dan wel weer van genieten. Die lachte altijd, terwijl die dwergen die nu bij Barcelona spelen juist altijd alleen maar janken.
Nee, jij ben een slechte trollquote:
Mwoah. Geweldige speler. Maar komt m.i bij lange na niet in de buurt van Zidane.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.
Vond Ronaldo (echte) beter.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik bewust heb meegemaakt.
Messi de schwalbe koningquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook hun maken bovengemiddeld veel schwalbes. Lijkt misschien niet zo omdat er bij Barcelona nog een 20tal rondlopen die er nóg meer maken. Bij Barcelona maken ze allemaal volop schwalbes. Als je niet in staat bent om een goede schwalbe te maken zal je nooit slagen bij die club waar schwalbes maken en aanstellen een onderdeel van de clubcultuur en speelstijl is. Het wordt ze al van jongs af aan erin gestampt.
Die wilde ik ook net posten maar kon hem niet vindenquote:
0:27quote:
Busquets kan er ook wat van. Maar als je Messi beticht van zware schwalbes word je alleen maar gevoed door haat. Maargoed, ik wijd er niet te ver over uit, anders raak ik weer verzeild in een InZanity discussie, en daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0:27
Pedro of een Iniesta zou moord en brand schreeuwen.
Basken horen dat niet graagquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
2-2boor mij even geld door de neus vieze spanjolen
quote:
Maar die hebben wij niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, zijn er nog wel wat meer beter (geweest) dan Zidane en Ronaldinho
Boeiuh. Je kansspelbelasting zou toch ook naar hun gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
2-2boor mij even geld door de neus vieze spanjolen
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, zijn er nog wel wat meer beter (geweest) dan Zidane en Ronaldinho
Cafu gewoon een degelijke back, heeft ook nog centraal gespeeld geloof ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar die hebben wij niet bewust meegemaakt.
Maar hoe was Cafu eigenlijk? Kan hem niet zo goed herinneren.
[..]
Boeiuh. Je kansspelbelasting zou toch ook naar hun gaan.
Niemand denk ik. Zidane was een koning.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?
quote:
Was een geweldige speler maar Ronaldo schat ik toch wat hoger in uit dat tijdperkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand denk ik. Zidane was een koning.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Busquets kan er ook wat van. Maar als je Messi beticht van zware schwalbes word je alleen maar gevoed door haat. Maargoed, ik wijd er niet te ver over uit, anders raak ik weer verzeild in een InZanity discussie, en daar heb ik geen zin in
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was er in de tijd van Zidane beter dan Zidane?
Van Basten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
maradonaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niemand. Met afstand de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20, 30 jaar.
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Weet niet.quote:
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
Al vind ik een tijdsperiode van 20 en/of 30 jaar nemen beetje te lang. Je kan beter per 5/7 jaar doen, want voetbal is een sport dat heel snel evalueert.
EK 92 was ik 4quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent bijna even oud als ik man. Jij hebt hem nooit meegemaakt.
Ik heb tenminste verstand van muziek. Hoewel ik eigenlijk overal wel verstand van heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak me pas echt zorgen als jij het wel tof vindt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet morgen al om half 10 voetballen
Was toen net pas geboren.quote:
Daar ben ik nou niet zo zeker van. De wereldtoppers wel hoor, maar die net daar onder ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar die absolute wereldtoppers van vroeger zouden het nu ook goed doen, niet dat Zidane dat niet was hoor, maar met afstand de beste nee.
quote:
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]OK je gaat pas later ik dacht het zal wel zo'n early bird vlucht zijn
Niet goed begrepen dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, we vliegen ook pas maandag zelfs. We waren alleen van plan morgen al hotel bij vliegveld te pakken.
Morgen voetballen, rest in koffer gooien en maandag rond een uur of 9 wegrijden hier.
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
5-1... laat maar. Ik doe de tv wel aan om 20:45. Stelletje patjakkers
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu is Sierd bij Atleti-Real, dat is ook wel leuk.
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Kapiteintje, wat heb je gedaan vandaag?
Je bent zelf beneden je stand man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Sport1 abonnement. Dan houdt het op. Een brakke internetstream is beneden mijn stand.
Zeer aangenaam avondeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf beneden je stand man.
Imam>adel bloed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn grenzen verleggen ja. Helaas zijn geen van mijn ouders van adel. wat het toch allemaal wat lastiger maakt.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben naar Goes geweest met mijn ouders, heb daar kleren gekocht en wat gedronken en gegeten. Vervolgens terug naar huis en gebakken paling en scholfilet gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.quote:
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Pasta gemixt met ham, spinazie, bosuitjes, kaas als schotel gemaakt.
Doet je moeder toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder de ham klinkt het nog best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.quote:
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie allemaal culinaire hoogstandjes zo op de zaterdagavond.
Ik heb het hem duidelijk verboden. Ik weet niet wat we met die jongen aan moeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dat mocht? Ik had 'm nog verteld dat die spullen voor morgen zijn als z'n opa en oma op bezoek komen.
Heel fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb groenteburgers met joppiesaus op.
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bij 't Postkantoor geweest. Echt een prachtige tent man qua inrichting.
Klopt, het was vandaag ook markt en de terassen zaten vol. Best geinig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar ziet er goed uit. Als je Goes in komt rijden heeft het echt 0,0 uitstraling maar de binnenstad is dan weer verrassend leuk.
Rustug togh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Faka hoe is het is dan goed, met jou?
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag heb ik bruschetta, carpaccio en Coppa di Parma op geitenkaas en zongedroogde tomaten gegeten. Ook niet verkeerd.
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel tof dat goudmijn programma op Discovery.
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag Ciabatta met pesto, mozarella, tomaat, spek en rucola, best aardig.
Net zelf pizza tonijn in elkaar geflanst, kant en klare bodem wel
Zit aan de vierdequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je al bezopen of ga je straks pas beginnen?
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.quote:
Bier buiken kan je wel weg sporten hoor, maar gaat wel moeilijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over een jaar heb jij echt een pens waar je de rest van je leven niet meer van of komt denk ik.
Ik wil je alleen waarschuwen neger. Ik heb ook een tijd zo geleefd en ik ben nu nog bezig dat vet op m'n buik weg te sporten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou fijn is dat, gezellig dat je er weer bent ook
Speelt zich wel af in alaskaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met die mensen die alles verkopen om goud te gaan zoeken in Alaska ofzo?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
Zou Lukoki zometeen ook invallen?
[ afbeelding ]
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Niet mijn tips?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch ook maar die Stoner meegenomen voor op vakantie en tijdens het struinen viel m'n oog op
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |