Ik wil volgende keer ook weer naast Greys sjoelen jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:40 schreef Toekito het volgende:
Oh dat vond ik wel lekker hoor die kont paar x tegen me aan toen we tegelijk moesten sjoelen.
Ja de rekening van mijn drinken. Hoop dat hij open is anders moet ik een andere dag er langs gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Rekening betalen? Morgen?
Morgen is de kroeg toch dicht?
Of niet ivm voetbal ofzo?
hij is dicht op dinsdag dacht ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:25 schreef jefmen het volgende:
[..]
Ja de rekening van mijn drinken. Hoop dat hij open is anders moet ik een andere dag er langs gaan.
uiteraard!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het personeel moet ook een dag bijkomen van al die sjoelende FOK!kers natuurlijk!
Ja maar hij had ook maar één ronde meegedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:48 schreef RenRen- het volgende:
KG had geloof ik de laatste score met 94, not sure tho
toch is het zijn totaalscore 8)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook maar één ronde meegedaan.
preciesquote:
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ikquote:
in de fotoemmer vanavondquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ik.
Maar posten jullie de complete uitslag ook nog hier?.
quote:
die 2 jonkies?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
wtf
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
die dames van gisterGodverdomme facebook stalkt me gewoon ook buitendeurs
jaquote:
Ik zal vanavond naar de lijst vragenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ik.
Maar posten jullie de complete uitslag ook nog hier?.
Oh? dat kan je eruit slaanquote:
Huh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
wtf
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
of heeft iemand van FOK! ze al op FB geregeld?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?Ik vraag me serieus af hoe zoiets kan dat die dan bij de mensen die je misschien kent komen? Zijn dat dus dan vrienden van jouw FB vrienden en puur bij toeval komen die ineens NU langs?
Ik blijf er lekker van af wat dacht je daar vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh? dat kan je eruit slaanze is pas 17 hé
Nou , dat is dus het stomme... ik zag die kop zo ertussen en denk HEY das toevallig..quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?Ik vraag me serieus af hoe zoiets kan dat die dan bij de mensen die je misschien kent komen? Zijn dat dus dan vrienden van jouw FB vrienden en puur bij toeval komen die ineens NU langs?
dat doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh dat was tegen Toek
Jimbo moest er weer tussen posten...
ik ook niet maar anders blijft alleen de mogelijkheid die Jimbo noemt over. Mobiel die locatie logt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh dat was tegen Toek
Jimbo moest er weer tussen posten...
best freakyquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook niet maar anders blijft alleen de mogelijkheid die Jimbo noemt over. Mobiel die locatie logt.
Ja, jij muurbloempje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat doe ik nou nooitik ben de rust zelve
ik heb jou echt veel te weinig gesproken. Je had lekker naar buiten moeten komen! was dik gezellig daar met de damesquote:
Dat zou freaky zijn, maar kan me het vanuit commercieel oogpunt van FB wel voorstellen.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat zou freaky zijn, maar kan me het vanuit commercieel oogpunt van FB wel voorstellen.
Heej de grote Baas Henk voegt me net toe
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Jimbo het volgende:
en ja, vanuit een commercieel oogpunt is het logisch, maar ik vind wel dat je zo wel heeel makkelijk iemand kan stalken
voor mij is het nu een feit, er is echt geen privacy meer.
(ik leg gelijk de link, facebook log je in.. die kijkt naar je gegevens en wie er in de buurt zijn. Dan matcht die de interesses (hoemeer je er invult hoe makkelijker) tussen de gebruikers in de buurt en zo krijg je je suggesties... **ril** )
ja idd, ook zn kut appquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.
Die toont op MAPS waar je contactpersonen zijn......
En dat kan je niet uit zetten? Ik kan bv niet ergens aanvinken dat dat programma dat NIET mag tonen? Kan me niet voorstellen, want dan kan er dus geen hond meer vreemdgaan als hij/zij zou willenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.
Ik vind dat zulke gekke apps. Volgens mij heb ik overal mijn locatievoorziening ook maar uitgezet, want vind het echt een naar idee. Want als jouw contactpersonen erbij kunnen, kunnen er ook mensen bij die kwaad in de zin hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb mijn achternaam gewoon fictief ingesteld. Wil d'r geen gedonder mee hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Jimbo het volgende:
en ja, vanuit een commercieel oogpunt is het logisch, maar ik vind wel dat je zo wel heeel makkelijk iemand kan stalken
voor mij is het nu een feit, er is echt geen privacy meer.
(ik leg gelijk de link, facebook log je in.. die kijkt naar je gegevens en wie er in de buurt zijn. Dan matcht die de interesses (hoemeer je er invult hoe makkelijker) tussen de gebruikers in de buurt en zo krijg je je suggesties... **ril** )
Nu heeft google het geloof ik aangepast maar het heeft een tijd lang standaard aangestaan als je bijv je Galaxy 2 een update gaf stond het ineens aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:48 schreef Greys het volgende:
Och zolang Facebook niet uit zichzelf post waar ik op dat moment ben... ik zet sowieso niks op Facebook wat sommige mensen niet mogen weten, dus wat dat betreft moeten FB gebruikers altijd maar een beetje rekening houden met wat ze er wel en niet op zetten vind ik altijdEn als je heeeeel erg op je privacy bent, FB gewoon helemaal niet gebruiken. Maar dan ook geen foto in je fobo zetten op FOK! en dat soort dingen.
[..]
En dat kan je niet uit zetten? Ik kan bv niet ergens aanvinken dat dat programma dat NIET mag tonen? Kan me niet voorstellen, want dan kan er dus geen hond meer vreemdgaan als hij/zij zou willenDan weet je altijd precies waar de ander zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik heet echt Toekquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Jimbo het volgende:
ik zal een geheimpje verklappen.
ik heet eigenlijk geen jimbo
Dat zou wel baas zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Jimbo het volgende:
ik kwam greys nu ook tegen in die lijst :/
en nog een zooi andere fokkers![]()
Het moet bijna wel dus dat je locatie gemapt is
Het is dat het zo duur is anders had ik het serieus gedaan denk ik. Alles beter dan die k*tnaam die ik nu hebquote:
10ruggen geloof ik ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is dat het zo duur is anders had ik het serieus gedaan denk ik. Alles beter dan die k*tnaam die ik nu heb
Voor een voornaam ja? Je moet dan ook wel echt een goede reden hebben om je naam te veranderen geloof ik, anders kan het ook niet. Kun je niet gewoon je roepnaam veranderen? dat iedereen je anders moet noemen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is dat het zo duur is anders had ik het serieus gedaan denk ik. Alles beter dan die k*tnaam die ik nu heb
toen zat ik al aan de koffiequote:Op dinsdag 23 april 2013 05:50 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
speckje ben je ook wakker?
Ik zie nu in de app op mijn telefoon dat je zelfs meldingen kunt krijgen als er vrienden in de buurt zijn... ben ik even blij dat mijn mobiele internet aan het hikken was gisterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mijn locatiedinges staat helemaal niet aan
En ik heb gister niks gepost of getagd dat ik daar was.
Maar eerder wel heel vaak, dus wellicht daarom idd.
vandaag is het wat minder, ik moet dat serieus anders gaan plannenquote:
Alsof men de moeite neem het helemaal uit te sprekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor een voornaam ja? Je moet dan ook wel echt een goede reden hebben om je naam te veranderen geloof ik, anders kan het ook niet. Kun je niet gewoon je roepnaam veranderen? dat iedereen je anders moet noemen?
Wikiquote:Een wijziging van de voornaam is in Nederland mogelijk indien de verzoeker hierbij zwaarwegende belangen heeft. Een verzoek tot wijziging van de voornaam wordt gedaan bij de Rechtbank van het arrondissement waarin de persoon geboren is of bij het Gerecht in Eerste Aanleg van Bonaire, Sint Eustatius en Saba. Bij naturalisatie van een vreemdeling worden voor- en achternaam door de overheid vastgesteld, meestal overeenkomstig de bestaande naam, maar de genaturaliseerde heeft een stem in de uiteindelijke vaststelling.
STUITERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRENquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Jimbo het volgende:
Super Feyenoord, a song by The Champ and MC F on Spotify.
Jaaaaaa de dag na de 14e mei vrij is awesome!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaag is het wat minder, ik moet dat serieus anders gaan plannen
gelukkig ben ik de dag na de grote meet vrij en is de volgende keer sjoelen pas over een eeuw ofzo
Als je liever Toek genoemd wordt dan is dat toch makkelijk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alsof men de moeite neem het helemaal uit te spreken
[..]
Wiki
rond de 200 euro minimaal geloof ik
Er waren genoeg vrienden in de buurt inddquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie nu in de app op mijn telefoon dat je zelfs meldingen kunt krijgen als er vrienden in de buurt zijn... ben ik even blij dat mijn mobiele internet aan het hikken was gisteren.
Mijn naam is haasquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb ineens zin in patat ... wat jij Mono?
Ja die vind ik mooi maar laat ik er dus uitquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Mijn UI is al het logo van het eurovisie van dit jaar
Meeste doen Toek of TeJay en dat is prima zat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je liever Toek genoemd wordt dan is dat toch makkelijk?
Ik heb mijn achternaam ooit nog laten veranderen, vlak voordat het zo bizar duur werd.
Klinkt verleidelijk ja. Ik moet zo nog even boodschappen doen. Tabak halen en drinken enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb ineens zin in patat ... wat jij Mono?
.. Hoe voorkom je dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Jimbo, als je me zelf toevoegt op FB, gooi me dan niet in een groep 'vage kennissen' ofzo, want nu zijn we FB vrienden en zie ik alsnog nul posts van jeIk zie alleen dat je een keer je profielfoto hebt gewijzigd, wooptiedoo
Kan die man nog een kapsalonnetje halen voor de moeite.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Was 28,30 , dus heb er maar 30 van gemaakt. Iedereen betaalde tien dus dat is ook rond
Hehe, ik had hem ook nog een sigaret gegeven, want dan mocht ik roken bij hem in de autoquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan die man nog een kapsalonnetje halen voor de moeite.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe, ik had hem ook nog een sigaret gegeven, want dan mocht ik roken bij hem in de auto
Ik? Of hij?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, werd nog wakker gebeld net door stage.
Mag daar volgende week beginnen
Hulde en driewerf Hoeraquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
alles?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Normaal gooi ik mensen dan weer uit mijn FB
Als je bij mij als FB vriend alles mag zien, dan wil ik dat andersom ook. En anders maar geen FB vriendjes
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Als je bij mij als FB vriend alles mag zien, dan wil ik dat andersom ook. En anders maar geen FB vriendjes
Yaayquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ja. Dat is een auto met chauffeur die je tegen betaling ergens naar toe brengt.quote:
daar moet je zelf specifiek voor kiezen om iemand daarin te krijgen. Dus dat gebeurd amper.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtVolgens mij heb ik dat niet maar toch
Oh zo!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtVolgens mij heb ik dat niet maar toch
Alles zien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Die chick van je is een wilde hequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
10 weken even rammen en dan komt het wel goed
spuitelf!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zien?
Alles alles?![]()
* MPG begint te twijfelen.![]()
![]()
![]()
...
Alles dat ik pohosssssstquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zien?
Alles alles?![]()
![]()
![]()
...
nee jij hoort geen FB te hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zien?
Alles alles?![]()
![]()
![]()
...
als je 10 weken lang op een chick stage moet lopen dan moet je goed nadenken of je wel de juiste keuze maakt qua carrierequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je op 10 weken lang op een chick stage moet lopen dan moet je goed nadenken of je wel de juiste keuze maakt qua carriere
Ooo, dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo!
Je moet die groepen echt zelf aanmaken... je moet dat zelf instellen en dan bewust iemand in een bepaalde groep zetten. Ik heb dat zelf niet gedaan, dus bij mij komt iedereen gewoon bij 'vrienden' automatisch en die kunnen dus allemaal hetzelfde zien.
Maar op zich kan je bv twee groepen maken, ik noem maar wat, familie en vrienden. En als je bepaalde dingen post die je vrienden wel mogen zien maar je familie niet, dan kan je bij het posten aangeven welke van de groepen het mogen zien
Ooooohhhhhw.quote:
De Mens Company heeft toch ook stagieres nodigquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je 10 weken lang op een chick stage moet lopen dan moet je goed nadenken of je wel de juiste keuze maakt qua carriere
Gewoon FB nemen johquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zien?
Alles alles?![]()
![]()
![]()
...
Ik heb een patent op iets met mosterd en maaltijden.quote:
Gisteren zelfs letterlijk bij de bitterballen na de maaltijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een patent op iets met mosterd en maaltijden.
gisteren had je patent op bitterbal met mosterdquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een patent op iets met mosterd en maaltijden.
Kan ik dan van jou ook alles alles zienquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren zelfs letterlijk bij de bitterballen na de maaltijd.
bedrog!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik droomde vannacht dat ik niet toegelaten was
wie weet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik dan van jou ook alles alles zien![]()
![]()
![]()
?
*twijfelt weer
Ik weet nergens vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
was wel mooi met die patat
die figuren vreten eerst mijn bak leeg en daarna roepen ze naar de barman 'hahaaaaaaaaaa hij had alleen een hamburger besteld![]()
![]()
'
barmanneke: is dat zo want dan haal ik het van je rekening af
sp3c:
Als jij nou eens niet alles als happen maar gewoon als reageren zou zien dan zou dat al een stuk schelenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet alles als happen maar gewoon als reageren zou zien dan zou dat al een stuk schelen
om je geduld op de proef te stellen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]Duurt lang.
Waarom gaat die gast dan ook tussendoor op vakantie
Toek hapt zelf gewoon graag... vooral in bitterballen, hamburgers, sjoelstenen en patatquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet alles als happen maar gewoon als reageren zou zien dan zou dat al een stuk schelen
Mijn naam is nog steeds Haas.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Jimbo, als je me zelf toevoegt op FB, gooi me dan niet in een groep 'vage kennissen' ofzo, want nu zijn we FB vrienden en zie ik alsnog nul posts van jeIk zie alleen dat je een keer je profielfoto hebt gewijzigd, wooptiedoo
Alsof MPG, Murm en ik zes dagen zonder eten kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
En ja wtf, hadden sommigen van jullie zes dagen niks gegeten ofzo?![]()
Twee ENORME bakken patat en daarna dan nog steeds de zooi van anderen die er na nog bestelden op gaan lopen vreten, allemachtigWaar laten jullie het allemaal.
Ik ben wel enorme fan van dat zoete toetje van gister
die sjoelsteen alleen met Joppiesaus anders hoef ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek hapt zelf gewoon graag... vooral in bitterballen, hamburgers, sjoelstenen en patat.
Zes uur, hooguit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
En ja wtf, hadden sommigen van jullie zes dagen niks gegeten ofzo?![]()
Twee ENORME bakken patat en daarna dan nog steeds de zooi van anderen die er na nog bestelden op gaan lopen vreten, allemachtigWaar laten jullie het allemaal.
Ik ben wel enorme fan van dat zoete toetje van gister
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik zal t zo ff aanpassen, ik heb ingesteld dat alle nieuwe dingen in zn groep zitten.
Als ik thuis ben gooi ik je eruit
Elies en ik hadden samen 1 bord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alsof MPG, Murm en ik zes dagen zonder eten kunnen.
Maar de patat van Elies haar bord was het lekkerst
nou ja de helft........tot ik langs kwamquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hadden samen 1 bord.
En daarvan is nog de helft overgebleven
geen idee maar die moet in het standaard Sjoelavondpakketquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Hoe heette dat toetje nou?
Ik wil dat voortaan altijd
Over?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hadden samen 1 bord.
En daarvan is nog de helft overgebleven
Iets met vanille en slagroom zei je.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
snapte al niet dat je niet ff naar de bar liepquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Over?
Waar is dat dan zo snel weggemoffeld?
Ik denk dat dat best nog wel op had gegaan anders hoor...
Iets met shake en hazelnootquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
MegaPortiesGrillvoer!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zes uur, hooguit.
En ja, ik heb een gezonde eetlust. Had je dat MixedPGrill verhaal niet meegekregen
?
En ja, dat toetje.
amandelbla!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan etenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
was wel mooi met die patat
die figuren vreten eerst mijn bak leeg en daarna roepen ze naar de barman 'hahaaaaaaaaaa hij had alleen een hamburger besteld![]()
![]()
'
barmanneke: is dat zo want dan haal ik het van je rekening af
sp3c:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan eten![]()
...
hoelaat en met wie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan eten![]()
...
quote:
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Over?
Waar is dat dan zo snel weggemoffeld?
Ik denk dat dat best nog wel op had gegaan anders hoor...
Ja en iets met hazelnootlikeur ofzo. Goddelijk iigquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets met vanille en slagroom zei je.
En Elisa maar denken dat ik haar kwam knuffelen aan de barquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
zuiplap !quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaan
[..]
Ja en iets met hazelnootlikeurofzo. Goddelijk iig
ik zei alleen dat Bram het gaat presenteerde, heb het gisteren door het sjoelen gemistquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
Jullie hadden het hierboven over PowNews, maar ik hoorde jullie niet over het NK Sjoelen in het PowNews
Vanaf ongeveer 3:55:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1338855
Wanneer is de volgende keer Fok Kroegsjoelen trouwens? Het kriebelt toch een beetje
Voor jou vanavond bij spec thuisquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
Jullie hadden het hierboven over PowNews, maar ik hoorde jullie niet over het NK Sjoelen in het PowNews
Wanneer is de volgende keer Fok Kroegsjoelen trouwens? Het kriebelt toch een beetje
Als er gesjoelt kan worden zult gij niet vroeg slapenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef sp3c het volgende:
opa sp3c gaat vanavond eens vroeg naar bed denkt hij
volgende keer gaat schijnbaar niet door vanwege het ESF de week erna, volgens mij gaan we twee weken daarna weer sjoelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
true story ... mijn pa vind het hillarischquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als er gesjoelt kan worden zult gij niet vroeg slapen
Maar geloof dat er over 2 weken toch mensen even een biertje/hamburger gaan halenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer gaat schijnbaar niet door vanwege het ESF de week erna, volgens mij gaan we twee weken daarna weer sjoelen
Greus heeft de planning
Kom je anders toch gewoon naar deESF meetquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Hitomi het volgende:
Mooi dan kan ik sparen
Ondertussen staat hier iedere dag de sjoelbak weer op tafel om te oefenen.
Het is alleen een beetje vervelend. De laatste keer dat ik sjoelde stond de sjoelbak hoger.. Lees: was ik een stuk kleiner
redelijk plan, vakantiegeld en al dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar geloof dat er over 2 weken toch mensen even een biertje/hamburger gaan halen
ok ik geef het toe, ik dronk alleen non-alc biertjes de hele avondquote:
Daar komt ook een sjoelbak te staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom je anders toch gewoon naar deESF meet
gesjoelt word er sowiesoquote:
Meneerroos en MPG zullen vast gaan sjoelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gesjoelt word er sowieso
alleen tussen wie is de vraag
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:56 schreef roos85 het volgende:
En de W is sjoelen en songfestival winnen
Logisch, ESF staat toch ook voor 'Eersteklas SjoelForum'!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Ja op de ESF meet op dinsdag 14 mei zetten we ook een sjoelbak neer
Geef het 7 wekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef sp3c het volgende:
over een jaar zitten er bij Henk iedere week fok!kers om de een of andere onzinnige reden
quote:
killed itquote:
goed plan!quote:
is die groen? dan heb ik hem niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef RenRen- het volgende:
Godsamme, ik wil weg maar mn pinpas is nergens te vinden
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:02 schreef Toekito het volgende:
[..]en af en toe een blonde muts om te vertellen dat je niet sociaal bent en heel zielig
Ik moest vooral huilen om het gedrag van Debbie mag dat ook?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Ik moest lachen toen Elisa gister vertelde dat Debbie heel boos op haar was.
daarom word het nu even uitgelegdquote:
Laten we bij het begin beginnen: WIE was Debbie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:13 schreef Jimbo het volgende:
wat was dat nou met die debbie ? was er ruzie?
die van gister waren leukerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
en in werkelijkheid ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd was het een dikke catfight, tetten knijpen en al die shit
Ja. Nogal. Nou ja 1 van de twee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
vertel vertel danquote:
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.quote:
vervelendquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.quote:
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesquote:
Ja dat was grappig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesIk alles strak in het midden schuiven, krijg ik bij de laatste acht stenen opeens die gouden tip
Maar goed, laatste plek met 94 puntenWat is mijn troostprijs?
Wat een stomme wijven zegquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
Ik volgde ook gedwee jouw aanwijzingen op terwijl ik eigenlijk dacht dat het toch handiger was om alles in het vakje met vier punten te mikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
1het terras was dan ook heeeel gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.
Het ging heeeeeeel slecht op onze bak.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
krijg ik weer de schuld......ging het over etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Was niet erg hoor, ik dacht eigenlijk dat ik met de vragen die ik aan Toek en MPG had gesteld voldoende voorbereiding had
de W van frietjes jattenquote:
Hij heeft van mij bier gehad....dus klagen magtie niet.quote:
De vraag is waarom jij vijf seconden niets doetquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
dafuq, mijn laptop doet voor de tweede keer vandaag al dat hij zomaar standby gaat. Nadat ik 5 seconden niks doe. Wtf is dit
Alweerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
zei iemand vrijmibo?
ik heb zo weer een kroegdatevierde dag op rij.. arme bankrekening
rip aan de nabestaande.. ik
fmlquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fml
maaarrrr er was net wel een conducteur die zei dat ik mooi wasal vond ie dat ik er duidelijk niet meer uit zag als een studente.
In dr fobo.quote:
stiekem heb ik 16 tettenquote:
neem royal club good energyquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef DaMart het volgende:
De afgelopen anderhalf uur ben ik enorm aan het indutten... toch maar goed dat ik niet nog een half uur later naar huis ben gegaan dus![]()
.
Nah, dan moet ik naar de supermarkt lopen... ik had een fles cola kunnen pakken natuurlijk, maar ik probeer juist wat minder frisdrank te drinken thuisquote:
ik mag nu naar huisquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik naar de supermarkt lopen... ik had een fles cola kunnen pakken natuurlijk, maar ik probeer juist wat minder frisdrank te drinken thuis.
Dan had je wel naar Zandvoort moeten komenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik mag nu naar huis
ik zou bijna wat langsbrengen voor je... bijna dan he
In juli ben ik daar met Frank!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je wel naar Zandvoort moeten komen.
Werk saywhatquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij vijf seconden niets doetHup, aan het werk
Frank mag Ferrari gaan rijden op het circuit (was mijn cadeau) geloof de 24ste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer precies en wat lokt jullie hierheen?
Midden in de week, dan ben ik werkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank mag Ferrari gaan rijden op het circuit (was mijn cadeau) geloof de 24ste.
Ja, ik zag hem toen hij niet af was, toen zag hij er heel vreemd uitquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit al gezien in 010?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Kroeg was dicht vandaagquote:
of aan mij, geen probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Was je gister geld vergeten mee te nemen dat je je bon nog moet betalen?
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
Ik was het vergeten. Ik zit er gelukkig niet zo ver vandaan op school. Dus deze week wordt er betaalt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo![]()
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
interessante informatiequote:
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegd
Ah goed geregeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalen
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah goed geregeldIk bepaal ook mijn eigen tijden, toch maak ik veel te vaak afspraken op onmogelijk vroege tijden
Hou je vast: Bel eids manager op leidingenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltWat doe jij dan?
Deze?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde vanmorgen in de auto een fake toespraak van Beatrix (aan elkaar geplakt met allerlei echte fragmentjes) waarin ze zegt dat ze door het gruwelijke Koningslied toch maar koningin blijft. Maar ik kan het nergens vinden
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Zolang je maar terug komt komt dat wel goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
Jaquote:
Ach, nu heb je 'm toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDank je!
WTF, ik zocht echt via Youtube en google op Beatrix, koningslied, aftreden, maar ik heb vast een fout gemaakt ergens
Owjaquote:
boodje shoarma zonder shoarma?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
fap fapquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik ga ze nu op de computer gooien en uploaden, daarna stuur ik je de link van de bucket!
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
hell yeahquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
Goeden tip!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
nee want geen 15 euroquote:
Als je snel bent heb ik nog beetjequote:
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekkerquote:
Na je eerste bezoekje alquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang je maar terug komt komt dat wel goed
ik was het gister ook vergeten bijna![]()
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatigquote:
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Ow!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatig
Ja echt de lekkerste ooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?![]()
In de bonus en dan soms nog met korting is het prima hap.
quote:
Kaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt de lekkerste ooit.
MevrouwBart had er een met geitenkaas en aardbei, die was wat minder. Maar wel weer goedkoop want 25% korting bonus en 35% korting houdbaarheid.
ja dies nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Je en met lekkere couscous! Wat ook al bijzonder is want vaak is couscous gare smaakloze droge zandkorreltjap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dies niceen zonder muffe koude pasta
fapfapfapquote:
O nou, ik was vanmiddag even bij mijn ouders en heb ze al opdracht gegeven om een wuppie mee te nemen als ze naar de AH gaan... zelf kom ik daar namelijk nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat is vanaf morgen, liet de kassatrut me op een zeer vriendelijke manier weten
too fastquote:
heerlijk héquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik trakteer mezelf er altijd op op dagen dat ik tot laat moet werken. Net voor het werk zo tegen de middag de Appie in, dan is er vaak veel keuze en veel stickers.
Ninja edit gespotquote:
Dat doet het voor jou ja?quote:
Drempel ligt laag.quote:
Er zitten er hier ook best wat met knopjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |