om je geduld op de proef te stellen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]Duurt lang.
Waarom gaat die gast dan ook tussendoor op vakantie
Toek hapt zelf gewoon graag... vooral in bitterballen, hamburgers, sjoelstenen en patatquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet alles als happen maar gewoon als reageren zou zien dan zou dat al een stuk schelen
Mijn naam is nog steeds Haas.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Jimbo, als je me zelf toevoegt op FB, gooi me dan niet in een groep 'vage kennissen' ofzo, want nu zijn we FB vrienden en zie ik alsnog nul posts van jeIk zie alleen dat je een keer je profielfoto hebt gewijzigd, wooptiedoo
Alsof MPG, Murm en ik zes dagen zonder eten kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
En ja wtf, hadden sommigen van jullie zes dagen niks gegeten ofzo?![]()
Twee ENORME bakken patat en daarna dan nog steeds de zooi van anderen die er na nog bestelden op gaan lopen vreten, allemachtigWaar laten jullie het allemaal.
Ik ben wel enorme fan van dat zoete toetje van gister
die sjoelsteen alleen met Joppiesaus anders hoef ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek hapt zelf gewoon graag... vooral in bitterballen, hamburgers, sjoelstenen en patat.
Zes uur, hooguit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
En ja wtf, hadden sommigen van jullie zes dagen niks gegeten ofzo?![]()
Twee ENORME bakken patat en daarna dan nog steeds de zooi van anderen die er na nog bestelden op gaan lopen vreten, allemachtigWaar laten jullie het allemaal.
Ik ben wel enorme fan van dat zoete toetje van gister
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik zal t zo ff aanpassen, ik heb ingesteld dat alle nieuwe dingen in zn groep zitten.
Als ik thuis ben gooi ik je eruit
Elies en ik hadden samen 1 bord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alsof MPG, Murm en ik zes dagen zonder eten kunnen.
Maar de patat van Elies haar bord was het lekkerst
nou ja de helft........tot ik langs kwamquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hadden samen 1 bord.
En daarvan is nog de helft overgebleven
geen idee maar die moet in het standaard Sjoelavondpakketquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Hoe heette dat toetje nou?
Ik wil dat voortaan altijd
Over?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hadden samen 1 bord.
En daarvan is nog de helft overgebleven
Iets met vanille en slagroom zei je.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
snapte al niet dat je niet ff naar de bar liepquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Over?
Waar is dat dan zo snel weggemoffeld?
Ik denk dat dat best nog wel op had gegaan anders hoor...
Iets met shake en hazelnootquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
MegaPortiesGrillvoer!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zes uur, hooguit.
En ja, ik heb een gezonde eetlust. Had je dat MixedPGrill verhaal niet meegekregen
?
En ja, dat toetje.
amandelbla!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan etenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
was wel mooi met die patat
die figuren vreten eerst mijn bak leeg en daarna roepen ze naar de barman 'hahaaaaaaaaaa hij had alleen een hamburger besteld![]()
![]()
'
barmanneke: is dat zo want dan haal ik het van je rekening af
sp3c:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |