Ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan eten![]()
...
hoelaat en met wie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Godnondeju, nou wil ik wel weer es bij de Broadway zo'n Mixed Grill gaan eten![]()
...
quote:
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Over?
Waar is dat dan zo snel weggemoffeld?
Ik denk dat dat best nog wel op had gegaan anders hoor...
Ja en iets met hazelnootlikeur ofzo. Goddelijk iigquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets met vanille en slagroom zei je.
En Elisa maar denken dat ik haar kwam knuffelen aan de barquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
zuiplap !quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel? Het heeft zonder overdrijven denk ik nog wel drie kwartier op de bar gestaan
[..]
Ja en iets met hazelnootlikeurofzo. Goddelijk iig
ik zei alleen dat Bram het gaat presenteerde, heb het gisteren door het sjoelen gemistquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
Jullie hadden het hierboven over PowNews, maar ik hoorde jullie niet over het NK Sjoelen in het PowNews
Vanaf ongeveer 3:55:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1338855
Wanneer is de volgende keer Fok Kroegsjoelen trouwens? Het kriebelt toch een beetje
Voor jou vanavond bij spec thuisquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
Jullie hadden het hierboven over PowNews, maar ik hoorde jullie niet over het NK Sjoelen in het PowNews
Wanneer is de volgende keer Fok Kroegsjoelen trouwens? Het kriebelt toch een beetje
Als er gesjoelt kan worden zult gij niet vroeg slapenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef sp3c het volgende:
opa sp3c gaat vanavond eens vroeg naar bed denkt hij
volgende keer gaat schijnbaar niet door vanwege het ESF de week erna, volgens mij gaan we twee weken daarna weer sjoelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Hitomi het volgende:
true story ... mijn pa vind het hillarischquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als er gesjoelt kan worden zult gij niet vroeg slapen
Maar geloof dat er over 2 weken toch mensen even een biertje/hamburger gaan halenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer gaat schijnbaar niet door vanwege het ESF de week erna, volgens mij gaan we twee weken daarna weer sjoelen
Greus heeft de planning
Kom je anders toch gewoon naar deESF meetquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Hitomi het volgende:
Mooi dan kan ik sparen
Ondertussen staat hier iedere dag de sjoelbak weer op tafel om te oefenen.
Het is alleen een beetje vervelend. De laatste keer dat ik sjoelde stond de sjoelbak hoger.. Lees: was ik een stuk kleiner
redelijk plan, vakantiegeld en al dat soort dingenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar geloof dat er over 2 weken toch mensen even een biertje/hamburger gaan halen
ok ik geef het toe, ik dronk alleen non-alc biertjes de hele avondquote:
Daar komt ook een sjoelbak te staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom je anders toch gewoon naar deESF meet
gesjoelt word er sowiesoquote:
Meneerroos en MPG zullen vast gaan sjoelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gesjoelt word er sowieso
alleen tussen wie is de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |