Ik wil volgende keer ook weer naast Greys sjoelen jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:40 schreef Toekito het volgende:
Oh dat vond ik wel lekker hoor die kont paar x tegen me aan toen we tegelijk moesten sjoelen.
Ja de rekening van mijn drinken. Hoop dat hij open is anders moet ik een andere dag er langs gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Rekening betalen? Morgen?
Morgen is de kroeg toch dicht?
Of niet ivm voetbal ofzo?
hij is dicht op dinsdag dacht ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:25 schreef jefmen het volgende:
[..]
Ja de rekening van mijn drinken. Hoop dat hij open is anders moet ik een andere dag er langs gaan.
uiteraard!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het personeel moet ook een dag bijkomen van al die sjoelende FOK!kers natuurlijk!
Ja maar hij had ook maar één ronde meegedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:48 schreef RenRen- het volgende:
KG had geloof ik de laatste score met 94, not sure tho
toch is het zijn totaalscore 8)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook maar één ronde meegedaan.
preciesquote:
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ikquote:
in de fotoemmer vanavondquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ik.
Maar posten jullie de complete uitslag ook nog hier?.
quote:
die 2 jonkies?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
wtf
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
die dames van gisterGodverdomme facebook stalkt me gewoon ook buitendeurs
jaquote:
Ik zal vanavond naar de lijst vragenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik zal rond de 180 zitten, denk ik.
Maar posten jullie de complete uitslag ook nog hier?.
Oh? dat kan je eruit slaanquote:
Huh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
wtf
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
die dames van gisterGodverdomme facebook stalkt me gewoon ook buitendeurs
of heeft iemand van FOK! ze al op FB geregeld?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?Ik vraag me serieus af hoe zoiets kan dat die dan bij de mensen die je misschien kent komen? Zijn dat dus dan vrienden van jouw FB vrienden en puur bij toeval komen die ineens NU langs?
Ik blijf er lekker van af wat dacht je daar vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh? dat kan je eruit slaanze is pas 17 hé
Nou , dat is dus het stomme... ik zag die kop zo ertussen en denk HEY das toevallig..quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?Ik vraag me serieus af hoe zoiets kan dat die dan bij de mensen die je misschien kent komen? Zijn dat dus dan vrienden van jouw FB vrienden en puur bij toeval komen die ineens NU langs?
dat doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh dat was tegen Toek
Jimbo moest er weer tussen posten...
ik ook niet maar anders blijft alleen de mogelijkheid die Jimbo noemt over. Mobiel die locatie logt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh dat was tegen Toek
Jimbo moest er weer tussen posten...
best freakyquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook niet maar anders blijft alleen de mogelijkheid die Jimbo noemt over. Mobiel die locatie logt.
Ja, jij muurbloempje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat doe ik nou nooitik ben de rust zelve
ik heb jou echt veel te weinig gesproken. Je had lekker naar buiten moeten komen! was dik gezellig daar met de damesquote:
Dat zou freaky zijn, maar kan me het vanuit commercieel oogpunt van FB wel voorstellen.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat zou freaky zijn, maar kan me het vanuit commercieel oogpunt van FB wel voorstellen.
Heej de grote Baas Henk voegt me net toe
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Jimbo het volgende:
en ja, vanuit een commercieel oogpunt is het logisch, maar ik vind wel dat je zo wel heeel makkelijk iemand kan stalken
voor mij is het nu een feit, er is echt geen privacy meer.
(ik leg gelijk de link, facebook log je in.. die kijkt naar je gegevens en wie er in de buurt zijn. Dan matcht die de interesses (hoemeer je er invult hoe makkelijker) tussen de gebruikers in de buurt en zo krijg je je suggesties... **ril** )
ja idd, ook zn kut appquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.
Die toont op MAPS waar je contactpersonen zijn......
En dat kan je niet uit zetten? Ik kan bv niet ergens aanvinken dat dat programma dat NIET mag tonen? Kan me niet voorstellen, want dan kan er dus geen hond meer vreemdgaan als hij/zij zou willenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad ook verkeerd gebruikt worden net als Google Latitude een "gevaarlijk" speeltje is.
Ik vind dat zulke gekke apps. Volgens mij heb ik overal mijn locatievoorziening ook maar uitgezet, want vind het echt een naar idee. Want als jouw contactpersonen erbij kunnen, kunnen er ook mensen bij die kwaad in de zin hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb mijn achternaam gewoon fictief ingesteld. Wil d'r geen gedonder mee hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Jimbo het volgende:
en ja, vanuit een commercieel oogpunt is het logisch, maar ik vind wel dat je zo wel heeel makkelijk iemand kan stalken
voor mij is het nu een feit, er is echt geen privacy meer.
(ik leg gelijk de link, facebook log je in.. die kijkt naar je gegevens en wie er in de buurt zijn. Dan matcht die de interesses (hoemeer je er invult hoe makkelijker) tussen de gebruikers in de buurt en zo krijg je je suggesties... **ril** )
Nu heeft google het geloof ik aangepast maar het heeft een tijd lang standaard aangestaan als je bijv je Galaxy 2 een update gaf stond het ineens aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:48 schreef Greys het volgende:
Och zolang Facebook niet uit zichzelf post waar ik op dat moment ben... ik zet sowieso niks op Facebook wat sommige mensen niet mogen weten, dus wat dat betreft moeten FB gebruikers altijd maar een beetje rekening houden met wat ze er wel en niet op zetten vind ik altijdEn als je heeeeel erg op je privacy bent, FB gewoon helemaal niet gebruiken. Maar dan ook geen foto in je fobo zetten op FOK! en dat soort dingen.
[..]
En dat kan je niet uit zetten? Ik kan bv niet ergens aanvinken dat dat programma dat NIET mag tonen? Kan me niet voorstellen, want dan kan er dus geen hond meer vreemdgaan als hij/zij zou willenDan weet je altijd precies waar de ander zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |