die van gister waren leukerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
en in werkelijkheid ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd was het een dikke catfight, tetten knijpen en al die shit
Ja. Nogal. Nou ja 1 van de twee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
vertel vertel danquote:
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.quote:
vervelendquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.quote:
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesquote:
Ja dat was grappig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesIk alles strak in het midden schuiven, krijg ik bij de laatste acht stenen opeens die gouden tip
Maar goed, laatste plek met 94 puntenWat is mijn troostprijs?
Wat een stomme wijven zegquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
Ik volgde ook gedwee jouw aanwijzingen op terwijl ik eigenlijk dacht dat het toch handiger was om alles in het vakje met vier punten te mikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
1het terras was dan ook heeeel gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.
Het ging heeeeeeel slecht op onze bak.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
krijg ik weer de schuld......ging het over etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Was niet erg hoor, ik dacht eigenlijk dat ik met de vragen die ik aan Toek en MPG had gesteld voldoende voorbereiding had
de W van frietjes jattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |