die van gister waren leukerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
en in werkelijkheid ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd was het een dikke catfight, tetten knijpen en al die shit
Ja. Nogal. Nou ja 1 van de twee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
2 blondjes haakte aan vorige keer net als die 2 van gister dat weet ik wel maar op een gegeven moment werden ze vervelend?
vertel vertel danquote:
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.quote:
vervelendquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.quote:
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesquote:
Ja dat was grappig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch was het een prima score voor iemand die niet eens wist dat je die stenen blijkbaar moest verdelen over de vakjesIk alles strak in het midden schuiven, krijg ik bij de laatste acht stenen opeens die gouden tip
Maar goed, laatste plek met 94 puntenWat is mijn troostprijs?
Wat een stomme wijven zegquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang en stom verhaal. Laten we het er op houden dat ze mij als projectje zag met mijn sociale probleem. Dat ze me eerst aan praatte. Tot ik moest huilen.
Dat wast.
Maar gelukkig zijn ze er anders nooit en kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben.
Ik volgde ook gedwee jouw aanwijzingen op terwijl ik eigenlijk dacht dat het toch handiger was om alles in het vakje met vier punten te mikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
1het terras was dan ook heeeel gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het begin wel maar uit eindelijk beland ik altijd op het terras en blijf daar hangen.
Het ging heeeeeeel slecht op onze bak.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was grappig.
"jamaar ik moet toch juist vooral in de middelste gooien?"
Werd fiets boos dat ik het niet had uitgelegd.
krijg ik weer de schuld......ging het over etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Was niet erg hoor, ik dacht eigenlijk dat ik met de vragen die ik aan Toek en MPG had gesteld voldoende voorbereiding had
de W van frietjes jattenquote:
Hij heeft van mij bier gehad....dus klagen magtie niet.quote:
De vraag is waarom jij vijf seconden niets doetquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
dafuq, mijn laptop doet voor de tweede keer vandaag al dat hij zomaar standby gaat. Nadat ik 5 seconden niks doe. Wtf is dit
Alweerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
zei iemand vrijmibo?
ik heb zo weer een kroegdatevierde dag op rij.. arme bankrekening
rip aan de nabestaande.. ik
fmlquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fml
maaarrrr er was net wel een conducteur die zei dat ik mooi wasal vond ie dat ik er duidelijk niet meer uit zag als een studente.
In dr fobo.quote:
stiekem heb ik 16 tettenquote:
neem royal club good energyquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef DaMart het volgende:
De afgelopen anderhalf uur ben ik enorm aan het indutten... toch maar goed dat ik niet nog een half uur later naar huis ben gegaan dus![]()
.
Nah, dan moet ik naar de supermarkt lopen... ik had een fles cola kunnen pakken natuurlijk, maar ik probeer juist wat minder frisdrank te drinken thuisquote:
ik mag nu naar huisquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik naar de supermarkt lopen... ik had een fles cola kunnen pakken natuurlijk, maar ik probeer juist wat minder frisdrank te drinken thuis.
Dan had je wel naar Zandvoort moeten komenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik mag nu naar huis
ik zou bijna wat langsbrengen voor je... bijna dan he
In juli ben ik daar met Frank!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je wel naar Zandvoort moeten komen.
Werk saywhatquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij vijf seconden niets doetHup, aan het werk
Frank mag Ferrari gaan rijden op het circuit (was mijn cadeau) geloof de 24ste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer precies en wat lokt jullie hierheen?
Midden in de week, dan ben ik werkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank mag Ferrari gaan rijden op het circuit (was mijn cadeau) geloof de 24ste.
Ja, ik zag hem toen hij niet af was, toen zag hij er heel vreemd uitquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit al gezien in 010?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
die dames van gisterGodverdomme facebook stalkt me gewoon ook buitendeurs
![]()
Kroeg was dicht vandaagquote:
of aan mij, geen probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Was je gister geld vergeten mee te nemen dat je je bon nog moet betalen?
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
Ik was het vergeten. Ik zit er gelukkig niet zo ver vandaan op school. Dus deze week wordt er betaalt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo![]()
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
interessante informatiequote:
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegd
Ah goed geregeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalen
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah goed geregeldIk bepaal ook mijn eigen tijden, toch maak ik veel te vaak afspraken op onmogelijk vroege tijden
Hou je vast: Bel eids manager op leidingenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltWat doe jij dan?
Deze?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde vanmorgen in de auto een fake toespraak van Beatrix (aan elkaar geplakt met allerlei echte fragmentjes) waarin ze zegt dat ze door het gruwelijke Koningslied toch maar koningin blijft. Maar ik kan het nergens vinden
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Zolang je maar terug komt komt dat wel goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
Jaquote:
Ach, nu heb je 'm toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDank je!
WTF, ik zocht echt via Youtube en google op Beatrix, koningslied, aftreden, maar ik heb vast een fout gemaakt ergens
Owjaquote:
boodje shoarma zonder shoarma?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
fap fapquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik ga ze nu op de computer gooien en uploaden, daarna stuur ik je de link van de bucket!
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
hell yeahquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
Goeden tip!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
nee want geen 15 euroquote:
Als je snel bent heb ik nog beetjequote:
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekkerquote:
Na je eerste bezoekje alquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang je maar terug komt komt dat wel goed
ik was het gister ook vergeten bijna![]()
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatigquote:
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Ow!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatig
Ja echt de lekkerste ooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?![]()
In de bonus en dan soms nog met korting is het prima hap.
quote:
Kaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt de lekkerste ooit.
MevrouwBart had er een met geitenkaas en aardbei, die was wat minder. Maar wel weer goedkoop want 25% korting bonus en 35% korting houdbaarheid.
ja dies nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Je en met lekkere couscous! Wat ook al bijzonder is want vaak is couscous gare smaakloze droge zandkorreltjap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dies niceen zonder muffe koude pasta
fapfapfapquote:
O nou, ik was vanmiddag even bij mijn ouders en heb ze al opdracht gegeven om een wuppie mee te nemen als ze naar de AH gaan... zelf kom ik daar namelijk nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat is vanaf morgen, liet de kassatrut me op een zeer vriendelijke manier weten
too fastquote:
heerlijk héquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik trakteer mezelf er altijd op op dagen dat ik tot laat moet werken. Net voor het werk zo tegen de middag de Appie in, dan is er vaak veel keuze en veel stickers.
Ninja edit gespotquote:
Dat doet het voor jou ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |