quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
3x raden wie ik op facebook langs zie komen met de ' mensen die je misschien ken '
die dames van gisterGodverdomme facebook stalkt me gewoon ook buitendeurs
![]()
Kroeg was dicht vandaagquote:
of aan mij, geen probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Was je gister geld vergeten mee te nemen dat je je bon nog moet betalen?
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
Ik was het vergeten. Ik zit er gelukkig niet zo ver vandaan op school. Dus deze week wordt er betaalt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo![]()
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
En je had volgens mij een klein bonnetje, je had me gerust mogen vragen het even voor te schieten in zo'n geval hoor dat je het daarna had overgemaakt ofzo
interessante informatiequote:
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh geen werk? Dan heb ik niets gezegd
Ah goed geregeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik freelance, dus de tijden mag ik zelf bepalen
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah goed geregeldIk bepaal ook mijn eigen tijden, toch maak ik veel te vaak afspraken op onmogelijk vroege tijden
Hou je vast: Bel eids manager op leidingenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel klanten dus ook niet heel veel afspraken, dat scheeltWat doe jij dan?
Deze?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde vanmorgen in de auto een fake toespraak van Beatrix (aan elkaar geplakt met allerlei echte fragmentjes) waarin ze zegt dat ze door het gruwelijke Koningslied toch maar koningin blijft. Maar ik kan het nergens vinden
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroeg was dicht vandaag
Zolang je maar terug komt komt dat wel goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me zo thuis in die kroeg dat ik er altijd echt aan moet denken af te rekenen.![]()
Ik ga dat nog een keer zooooo ontzettend vergeten.
Jaquote:
Ach, nu heb je 'm toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDank je!
WTF, ik zocht echt via Youtube en google op Beatrix, koningslied, aftreden, maar ik heb vast een fout gemaakt ergens
Owjaquote:
boodje shoarma zonder shoarma?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
fap fapquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik ga ze nu op de computer gooien en uploaden, daarna stuur ik je de link van de bucket!
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Na al mijn ongezonde voer gisteren nu maar ff gezond doen [ afbeelding ]
hell yeahquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
Goeden tip!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziet eruit als een AH Maaltijdsalade die deze week in de bonus is.
nee want geen 15 euroquote:
Als je snel bent heb ik nog beetjequote:
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekkerquote:
Na je eerste bezoekje alquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang je maar terug komt komt dat wel goed
ik was het gister ook vergeten bijna![]()
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatigquote:
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Ow!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb om de hoek gewoond, dus kwam er wel regelmatig
Ja echt de lekkerste ooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wilde ik inderdaad nog eens halen. Maar goed te doen dus?![]()
In de bonus en dan soms nog met korting is het prima hap.
quote:
Kaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt de lekkerste ooit.
MevrouwBart had er een met geitenkaas en aardbei, die was wat minder. Maar wel weer goedkoop want 25% korting bonus en 35% korting houdbaarheid.
ja dies nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er toevallig ook een vanavond, gelijk de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Was met kip en abrikoos en couscous, echt serieus vet lekker.
Je en met lekkere couscous! Wat ook al bijzonder is want vaak is couscous gare smaakloze droge zandkorreltjap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dies niceen zonder muffe koude pasta
fapfapfapquote:
O nou, ik was vanmiddag even bij mijn ouders en heb ze al opdracht gegeven om een wuppie mee te nemen als ze naar de AH gaan... zelf kom ik daar namelijk nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat is vanaf morgen, liet de kassatrut me op een zeer vriendelijke manier weten
too fastquote:
heerlijk héquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik trakteer mezelf er altijd op op dagen dat ik tot laat moet werken. Net voor het werk zo tegen de middag de Appie in, dan is er vaak veel keuze en veel stickers.
Ninja edit gespotquote:
Dat doet het voor jou ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |