Klinkt verleidelijk ja. Ik moet zo nog even boodschappen doen. Tabak halen en drinken enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb ineens zin in patat ... wat jij Mono?
.. Hoe voorkom je dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Jimbo, als je me zelf toevoegt op FB, gooi me dan niet in een groep 'vage kennissen' ofzo, want nu zijn we FB vrienden en zie ik alsnog nul posts van jeIk zie alleen dat je een keer je profielfoto hebt gewijzigd, wooptiedoo
Kan die man nog een kapsalonnetje halen voor de moeite.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Was 28,30 , dus heb er maar 30 van gemaakt. Iedereen betaalde tien dus dat is ook rond
Hehe, ik had hem ook nog een sigaret gegeven, want dan mocht ik roken bij hem in de autoquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan die man nog een kapsalonnetje halen voor de moeite.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe, ik had hem ook nog een sigaret gegeven, want dan mocht ik roken bij hem in de auto
Ik? Of hij?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, werd nog wakker gebeld net door stage.
Mag daar volgende week beginnen
Hulde en driewerf Hoeraquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
alles?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Normaal gooi ik mensen dan weer uit mijn FB
Als je bij mij als FB vriend alles mag zien, dan wil ik dat andersom ook. En anders maar geen FB vriendjes
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Als je bij mij als FB vriend alles mag zien, dan wil ik dat andersom ook. En anders maar geen FB vriendjes
Yaayquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ja. Dat is een auto met chauffeur die je tegen betaling ergens naar toe brengt.quote:
daar moet je zelf specifiek voor kiezen om iemand daarin te krijgen. Dus dat gebeurd amper.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtVolgens mij heb ik dat niet maar toch
Oh zo!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat iemand in zo'n groep belandtVolgens mij heb ik dat niet maar toch
Alles zien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik? Of hij?
Die chick van je is een wilde hequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
10 weken even rammen en dan komt het wel goed
spuitelf!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zien?
Alles alles?![]()
* MPG begint te twijfelen.![]()
![]()
![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |