ja hoor, in de tweede fase kan hij sowieso extra dingen kiezen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:30 schreef simmu het volgende:
[..]
kunnen die extra vakken in een later stadium niet alsnog dan? ik heb mavo, havo en vwo gedaan. mavo + havo met 6 vakken en op het vwo ben ik toen naar 8 gesprongen
Ik kwam er pas na tig minuten achter dat ik hem dichtgegooid had, dus heb toen vrij snel gekliktquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
had je geen inspiratie op deze vroege ochtend?
dat wat zij zegtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Als iedereen z'n poetsdrift nou eens in mijn huis zou botvieren ktnxbye! iedereen blij.
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook getwijfeld om te gaan maar ga een week later. Volgens de drukte kalender van de efteling zou 7 mei en rustige dag moeten zijn
Nee niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?
dat is 9 meiquote:
ik zeg toch ook dat we er niks te doen hebben ?quote:
Primark, cp of Efteling be?quote:Op zondag 21 april 2013 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn nog nooit geweest en hebben idd ook net plannen gemaakt om de komende tijd te gaan.
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.quote:Op zondag 21 april 2013 08:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh en als iemand kortingsbonnen wil, laat maar weten. Ik heb ze aangenomen terwijl ik dus een abbo heb
Als je je adres stuurt, stuur ik er 3 naar je toe! Die postzegel hoef je niet terug te betalen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.
Die 10 euro gaat dan wel van de kassaprijs van 34,50 en parkeren is 10 euro.quote:Op zondag 21 april 2013 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Met de actie van AH heb je tien euro pp korting. Parkeren is 7,50 dacht ik.
10 euro ppquote:Op zondag 21 april 2013 08:22 schreef Saffier het volgende:
Puur nieuwsgierig Fannetje, maar hoeveel korting is dat?
hoeveel wil je er? ik heb er nu geloof ik 12 liggenquote:Op zondag 21 april 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd nog veel duurder dan ik dacht!
![]()
En wij doen geen boodschappen bij de ah, dus die actiekaarten hebben we nooit.
kijk eens twee posts boven je?quote:Op zondag 21 april 2013 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik misschien van iemand ook drie coupons? Wij hebben er twee, maar doen niet vaak genoeg boodschappen bij AH.
Bosrijk en hotel zijn duur, hè Lily? Zo jammer lijkt me echt een keer leuk.
Ja, lijkt ons echt super. Maar ja...helaas.quote:Op zondag 21 april 2013 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Bosrijk en hotel zijn duur, hè Lily? Zo jammer lijkt me echt een keer leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 08:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als je je adres stuurt, stuur ik er 3 naar je toe! Die postzegel hoef je niet terug te betalen hoor
nou bij mijn beste weten hebben ze dat niet bij hem op school. (hij zit in de tweede van het voortgezet onderwijs)quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef laziness het volgende:
Wij gaan met de airmiles. Kost een kaartje helemaal niks.
En lady op een studiedag van je zoon gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ben ik de enige die er geen bal aan vindt in de Efteling?
Puh. *insert neusophaalsmiley.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef lily het volgende:
Ah, dus nu heb passieve kinderen wil je zeggen
Ja, ik. Was leuk, het is niet groot, veel kleiner dan de huisjes in Bosrijk, maar toch genoeg ruimte. En in het poorthuys zit ook het zwembadje, waar je nog even leuk kan zwemmen. Oh, en Klaas vaak zit in de avond onder de poort van het poorthuys verhalen te vertellen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand wel eens in een poorthuysappartement overnacht in de efteling? Hoe was dat? ?
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het veel te groot geworden, het klopt totaal niet meer met het gevoel dat ik er bij had van vroeger uit. En dan al die rijen, en ik weet de weg er niet meer. En ik vind het ook erg passief allemaal. Het zijn alleen maar attracties waar je in kunt zitten.
Alleen het sprookjesbos vind ik geweldig.
Qua pretpark vind ik bv Toverland veel leuker.
Zou je wel gaan dan? Voor je kind(eren) dus?quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.Alleen Sasha hoort nu heel veel van de kinderen uit zijn klas en natuurlijk efteling tv etc. dus hij vraagt er nu zelf ook jaar. Maar ik denk niet dat het een jaarlijks terugkerend festijn gaat worden hoor. Ik heb een pesthekel van die rijen-parken.
avifauna is dan leuk denk ik. een park met vogels en een grote speeltuin voor de kinderen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Puh. *insert neusophaalsmiley.
Maar het ligt denk ik ook aan je kind. Die van mij wil het liefst rennen en klimmen.
Zo waren we laatst met een vriendje naar een dierenpark (zo'n kleiner park, zonder olifanten en giraffen). En ze hebben vnl gerend en in de speeltuin gespeeld. Dat ze voorbij de dieren renden boeide hen niet zo veel.
Koningin Julianatoren vond ik ook leuk. Lekker overzichtelijk.
wij hadden jaren geleden een abonnement op nemo. en idd ga je dan sneller voor een paar uurtjes maar ook daar was er na een jaar weinig tot niets veranderd en dan wordt het toch wel saai (hoewel mijn kind helemaal dol was op de kettingreaktie en die dus elke keer dat we er waren wilde bekijken (om de paar uur doen ze dat en dat iedere keer nagenoeg hetzelfde, maar iedere keer weer wild enthousiastquote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe niet meer aan abonnementen. We hadden er 1 van blijdorp, maar na een jaar heb je dat echt wel gezien. Je gaat wel sneller even heen en weer, dat wel.
Wij gaan wel elk weekend dat de meiden er zijn zwemmen. Dat vinden we belangrijk dat ze watervrij zijn en snel leren zwemmen.
ik zou het doen hoor. juist met kleine kinderen kan je lekker mikken op een rustige dag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.Alleen Sasha hoort nu heel veel van de kinderen uit zijn klas en natuurlijk efteling tv etc. dus hij vraagt er nu zelf ook jaar. Maar ik denk niet dat het een jaarlijks terugkerend festijn gaat worden hoor. Ik heb een pesthekel van die rijen-parken.
Hoe bedoel je precies, qua sfeer of qua meubilering?quote:
Beide :-Dquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, qua sfeer of qua meubilering?
Qua sfeer is het Klaas vaak. Klaas vaak dekbedden en slaapmutsen bij de bedjes, een twee à driezitsbank voor de tv en een rond eettafeltje met 4 stoelen. In dezelfde ruimte een aanrecht met servies en bestek en daarnaast het tweepersoonsbed. In de aparte slaapkamer een stapelbed met nog ruimte voor een campingbedje. Badkamer met bad en toilet. Alles ziet er goed en netjes uit vond ik en gezellig.quote:
Jazeker, nu iig volgende maand.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zou je wel gaan dan? Voor je kind(eren) dus?
Wij gaan ook eigenlijk voor het sprookjesbos, de speeltuin en carnaval festival. Dat zijn de dingen waar S echt van geniet, haar ogen uitkijkt, haar fantasie bij kan gebruiken. En wandelen door die prachtige omgeving vind ik ook heerlijk. Als er tijd is het is niet druk en we zijn met een gezelschap met nog meer volwassenen, vind ik het ook best leuk om een python ofzo te doen, maar het is voor mij geen must en niet hetgeen waarvoor ik naar de Efteling ga. En ik ga al mijn hele leven, minstens een keer per jaar.quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het veel te groot geworden, het klopt totaal niet meer met het gevoel dat ik er bij had van vroeger uit. En dan al die rijen, en ik weet de weg er niet meer. En ik vind het ook erg passief allemaal. Het zijn alleen maar attracties waar je in kunt zitten.
Alleen het sprookjesbos vind ik geweldig.
Qua pretpark vind ik bv Toverland veel leuker.
ik vind het een gave showquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
Ravelijn ken ik nog niet. Die was nog in aanbouw toen ik er de laatste keer was
Hoeveel lessen per week?quote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh en na 15 lessen badje 1 mocht ze dan eindelijk naar badje 2!!
Nee 1 les per week. Les is 45 minuten.quote:Op zondag 21 april 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeveel lessen per week?
Hier zijn 15 lessen 7'5 week.
Maareh fijn voor Jen!
Hallo, hier medewerker rabobank. Die dagen zijn er ieder jaar. Als ik er aan denk geef ik je een seintje. Wees wel voorbereid op drukte, want het park is dan vól! Dus overal hele lange wachtrijen.quote:Op zondag 21 april 2013 08:21 schreef Saffier het volgende:
Er was vorig jaar van de Rabobank ook een kortingsactie. Ik heb geen Rabo maar heb wel gevraagd aan een moeder van school of ze me wil inseinen volgende keer, ik weet niet meer hoeveel het scheelde maar dat was echt aanzienlijk.
Kun je nagaan, dat doolhof is er nu niet eens meer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
avifauna is dan leuk denk ik. een park met vogels en een grote speeltuin voor de kinderen.
of plaswijck (hoewel dat ook heel groot is geworden in vergelijking toen ik er als kind kwam. toen was het doolhof de grootste trekpleister geloof ik)
dat ja. een kaartje is gewoon te duur voor wat paddenstoelen en een kabouterdorp.quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet doen. De efteling loopt niet weg en volgend jaar is er heus wel weer ergens een kortingsaktie
echt niet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef danic het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat doolhof is er nu niet eens meer.
Wij hadden afgelopen jaar daarvoor een abonnement, maar gaan die nu verruilen voor een abonnement voor blijdorp.
Die AH kortingsbonnen hebben wij ook liggen, maar ik twijfel. Eva slaapt nog 's middags en dan zeker 2 uur.
Hoewel ze het af en toe vertikt (net als vanmiddag) met als resultaat een heerlijk humeur na het eten![]()
Fus misschien kan het wel en valt ze in de auto onderweg terug in slaap......
Wat te doen??
OUD / Stoomafblaastopic #7quote:Op maandag 22 april 2013 07:33 schreef Troel het volgende:
Iemand weet waar het behangtopic gebleven is?
[ afbeelding ]
Dat was je al van de tekening op de muur.quote:
Ik heb heel pedagogisch verantwoord een foto gemaakt, de hoes van de stoel afgetrokken en hem in de wasmachine gedaan. Vervolgens heb ik de eigenaar aangesproken. Vanwege het kleuren op de stoel, maar ook omdat hij dacht dat ik erin zou trappen dat zijn kleine broertje zo goed kon tekenenquote:
Oooohquote:Op maandag 22 april 2013 07:33 schreef Troel het volgende:
Iemand weet waar het behangtopic gebleven is?
[ afbeelding ]
Lief, dank je! Die moeder had dan geluk! Het viel haar erg mee met drukte. En dan gaat het mij ook vnl om het sprookjesbos etc.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef danic het volgende:
[..]
Hallo, hier medewerker rabobank. Die dagen zijn er ieder jaar. Als ik er aan denk geef ik je een seintje. Wees wel voorbereid op drukte, want het park is dan vól! Dus overal hele lange wachtrijen.
Dat ja.quote:Op maandag 22 april 2013 08:01 schreef Ynske het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor t sprookjesbos gewoon een losse entree moeten maken
Mja... zaterdag begon met zwemles, boodschappen en daarna even snel een broodje eten. Omdat ze een badje was doorgeschoven mocht ze een (klein) kadootje dus hop, nog ff op de fiets naar de speelgoedwinkel. Snel weer terug want de jazz ballet gaf een voorstelling dus daar moesten we rond half drie weer zijn. Opa en oma kwamen kijken dus daarna nog een bakkie thee gedaan bij ons en toen was het etenstijd... kind naar bed en uitgeblust op de bank.quote:Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Saffier het volgende:
Je zit nu dus op je werk uit te rusten Luigi?
De eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen?quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Moonah het volgende:
Binnenkort eindelijk tijd om weer eens te verdrinken in een boek.
Wie heeft de gouden tip? Welk boek móet ik lezen?
(ik houd van boeken waarbij ik moet huilen![]()
).
Yup! Tip had ik indertijd van Oxy.quote:Op maandag 22 april 2013 10:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
De eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen?
Ah, ik zal eens kijken. Tnx.quote:Op maandag 22 april 2013 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vorig jaar op vakantie onder andere Rode sneeuw in december gelezen van Simone van der Vlugt.. Vond ik erg mooi.
Ah, die spreekt me wel aan.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond 'Ik ben niet bang' van Niccolò Ammaniti een heel mooi boek.
heb je een kat?quote:Op maandag 22 april 2013 12:29 schreef -Spring het volgende:
Móet je wilde ratjes bestrijden? Wij hebben een koppeltje bij de kippen zitten. Doen geen kwaad, pikken alleen de zonnebloempitjes tussen het voer vandaan en gaan het een stuk verderop opeten
In hoeverre zijn ze bijvoorbeeld vies? We wonen in een buitengebied, dus ze zitten niet in een stadriool om enge ziektes over te brengen, lijkt me. Of krijg je sowieso op een gegeven moment last van hun uitwerpselen?
En worden het er automatisch heel veel meer? Of hebben ze een territorium en blijft het hier bij twee?
Dat van Ken Follet klinkt een beetje als Thea Beckman voor volwassenen <3quote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Niet zo nieuw, maar een van mijn ultieme vakantieboeken:
Ken Follett, Pillars of the earth/ pilaren van de aarde.
Zo'n 1000 pagina's, dus je bent even bezig, maar deze heeft tranen, jolijt, onrecht en ook nog een historische basis.
Ik vond 5 miljoen BN'ers wel leuk trouwens.
Wow, fijne tips! Die komen op mijn lijstje.quote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef trui het volgende:
succes spring...!
Claudia, ik heb ook een paar Murakami's verslonden in vakanties. deze ken ik nog niet, bedankt voor de tip!
ik heb net ook een prachtig boek gelezen: Stoner, van John Williams.
en voor Moonah: boeken van Philippe Claudel vind ik ook prachtig, bijv: 'Zonder mij' of 'Grijze zielen'.
een lekker dik boek voor op vakantie: Vrijheid, van Jonathan Franzen.
Das eigenlijk best een goeie vergelijking.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat van Ken Follet klinkt een beetje als Thea Beckman voor volwassenen <3
Dan komt het op mijn lijstje!quote:Op maandag 22 april 2013 19:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das eigenlijk best een goeie vergelijking.
Die van mij vonden het ook helemaal leuk, livelink. Maar ja, gebrekkig Nederlands is hier dan ook geen issuequote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef livelink het volgende:
Even iets totaal anders: Job zit al de hele middag het door iedereen verguisde koningslied te zingen en hij vindt het toch een mooi nummer! En die rap er tussendoor is al helemaal geweldig. Met 3 vingers in de lucht. Op school hadden ze wel verteld dat het nummer 'teruggetrokken' was, maar alle kinderen vonden het zo mooi dat ze toch maar besloten hebben om het met de hele school te leren en te gaan zingen.
Ik vind het wel leuk om te zien hoe kinderen dat dus toch heel anders beleven dan volwassenen. Hoewel ik me ook wel heb verbaasd over het met zijn allen over iets of iemand heenvallen. Daar voel ik me toch ook niet goed bij en dat is wat mij betreft ook wel een nadeel van social media.
Oh, bij mij dan niet dus.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die van mij vonden het ook helemaal leuk, livelink. Maar ja, gebrekkig Nederlands is hier dan ook geen issue
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, bij mij dan niet dus.
Ik was op een gegeven moment helemaal Thea-Beckman-moe.
[..]Ik moet het lied van de week gaan zingen met mijn groep. Heb het nog niet geoefend, kon me er niet toe zetten.
De kinderen uit de klas van een collega vonden het prachtig. Ze stonden (als heuse voetballers!) met hun hand op hun hart....
Zo Beckman is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, bij mij dan niet dus.
Ik was op een gegeven moment helemaal Thea-Beckman-moe.
Waar kleiheine bloehoempjes bloeien, daar ruihuist een blanhanke wahaterval en druppels spahatten ohoveral... Dat zong mijn oma altijd met ons als we op de schommel zaten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
heb ik erg onder een steen geleefd als ik zeg dat elk koningslied langs me heen gegaan is?
ik heb alleen de tekst gelezen en het deed me denken aan de liederen die in mijn boek van "kun je nog zingen, zing dan mee" staan. dat boek heb ik van mijn oma geërfd en dateert uit 1906.
L. kan trouwens foutloos "in 't groene dal, in 't stille dal" zingen. erg he?
ik oefende ze altijd in de keuken tijdens het koken. was altijd reuze handig om demente bejaarden uit een boze bui te halen
ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef Vivi het volgende:
BE, ik wilde vragen of iemand nog Efteling AH kortingsgevallen wilde maar ik heb vlgs mij per ongeluk een melding gemaakt van een bericht van jou? Sorry![]()
Ja die reactie van John op die vrouw. Echt hij daalde acuut bij mij qua waardering. Ik vind het lief ook niet geweldig, een beetje een opwekkingslied lijkt het.Die van boulevard is dan iets swingender. K3 heeft ook een lied? Dat heb ik nog niet gehoord. Ach, gewoon schouders optrekken en met je kleedje op de vrijmarkt gaan zitten toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:28 schreef geppie het volgende:
Dat koningslied is toch ook te verschrikkelijk voor woorden! Maar ik kan ook van alle tumult genieten en die Ewbank laat zich ook wel kennen zeg, wat een flapdrol!
Ik zag van de week ook een reactie van hem (althans iemand onder zijn naam) naar een vrouwtje toe op twitter; dat mens stond met een baby op de foto en toen vroeg hij in zijn reactie waar ze die chinese naakthond vandaan had. Ik moest er stiekem wel om lachen maar het kan natuurlijk niet.
quote:
Ik vind dit winst.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Blijkbaar is musical en Borsato en de Toppers helemaal niet zo populair bij heel nederland.
Die is geweldig! Precies wat ik nodig had om me even op te vrolijkenquote:
en daarom geniet ik zo van de ophef.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dit winst.
Soms lijkt het wel alsof er helemaal niks anders meer bestaat in dit land dan die derrie.
Zeg ben jij nou mijn kinderen debiel aan het noemen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom geniet ik zo van de ophef.
Dat er gewoon een grens zit aan de minachting voor 'het volk'. En de debilisering van álles.
Oh sorry!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou mijn kinderen debiel aan het noemen?
cool!quote:
Je krijgt bijna de neiging het badje op te zetten he?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier in de tuin is het gewoon heet nu.....
bijna idd, Evie vroeg er al naarquote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Je krijgt bijna de neiging het badje op te zetten he?
dat dus, en morgen minder zon, meer wolken.... dus genieten nu het kan!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef Fannetje het volgende:
Beetje jammer dat dit weer alleen voor vandaag en morgen is...
rot zeg... we komen wel ff buurtenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Je zou dit weekend met dit weer in center parcs zitten. Balen.
Ja bedoelde de tekst, iets wat daar op lijkt. Dat Boulevard ook een lied heeft heb ik even gemist...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef flowerbox het volgende:
Dat lied van Boulevard is wel op de melodie van 15 miljoen mensen, maar jij bedoelt de tekst waarschijnlijk?
Helder formuleren zat er ff niet meer inquote:Op donderdag 25 april 2013 06:32 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat bij jouw moeder de vliezen waren gebroken, Buuv![]()
Maar goed van jou dat je de deken af hebt gekregen! En alvast veel plezier met je nieuwe neefje of nichtje.
Ja nog gefeliciteerd enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waardquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
Ah. Ik ben van de 25e dusquote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waard)
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.quote:
Gewoon helemaal niks dit jaar he!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.
je komt goed wegquote:Op donderdag 25 april 2013 10:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks dit jaar he!. Nouja behalve de kleine dan enzo.
Check maar ik begin donderdag pas weer!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Joene het volgende:
ik heb lang weekend vanaf morgen 12 uur , en dan pas woensdag weer arbeiden
ja jij hebt woensdag standaard vrijquote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Check maar ik begin donderdag pas weer!
2weken zelfs. Dan 1w naar school en dan weer 1w vakantiequote:Op zaterdag 27 april 2013 07:01 schreef flowerbox het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje!
Goedemorgen allemaal hier! Nog leuke plannen voor dit weekend? Of hebben de meeste net als de kinderen zelfs de hele week vakantie?
Vreeburgquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef Limone het volgende:
Leuk idee, dat monopolystratenzoekspel! Welke straten zijn dat voor Utrecht? Neude, Biltstraat en..?
Ik zou iig een Broodje Mario gaan eten aan een werf. Voor de rest kan ik eigenlijk niet zo veel bedenken en dat terwijl ik daar jaren heb gewoond
Wat een leuk idee dat spel! Wij vinden vroeger Utrecht altijd de meest vieze straten hebben; neuken, vrijburg en blotebilstraat ;-)quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft nog tips wbt leuke interessante dingen in utrecht?
ik heb op mijn lijstje staan: het geldmuseum en van speelklok tot pierement.
aangezien het waarschijnlijk geen wereldtreinreis gaat worden hebben we wat meer tijd om dingen te ondernemen. (en we moeten nog verder met ons monopolystraten-zoekspel)
Universiteitsmuseum vind ik echt ontzettend leuk met kinderenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:07 schreef Mineola het volgende:
Wat Vanyel zegt ja... Mario vind ik sowieso overrated, ga dan friet eten bij manneke pis :S
Geldmuseum is niet op de route nee maar wel leuk voor kinderen, net als het Universiteitsmuseum.
we hebben hier ons eigen kruideniersmuseum op de zaanse schansquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zeker geen broodje Mario halen. Weinig voor veel tegenwoordig.
Afhankelijk van met wie je gaat kan ook nog spoorwegmuseum, wat drinken in Olivier (mooi in oude kerk) of het kruideniersmuseum waar je snoepjes nog door oude mevrouwen worden gewogen met een weegschaal met gewichtjes.
Ik gok dat dat een echte is? Dit is meer een heel ouderwetse snoepwinkel met bovenverdieping met oude blikjes en spul.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we hebben hier ons eigen kruideniersmuseum op de zaanse schans(het allereerste winkeltje van albert heijn)
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag door Heerlen en zag toen een bekende Fokker. Was wel een aparte gewaarwording. Normaliter herken ik nooit iemand, maar hij is nogal opvallend.
Datquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef livelink het volgende:
Wij vertrekken zo naar Limburg. Katja blijft daar logeren bij haar nichtje en wij gaan vanavond weer terug naar huis. En inderdaad hebben we twee lange weken vrij. Dus hopelijk gaat het mooi weer worden ergens in deze twee weken.
Ik liep daar gistermiddag ook (met zoons).quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag door Heerlen en zag toen een bekende Fokker. Was wel een aparte gewaarwording. Normaliter herken ik nooit iemand, maar hij is nogal opvallend.
Voor het opvrolijken van de darmwand heb je toch darmflora?quote:
graatmager, rood/geel/blauwe dameskleding en lang, viezig haar met een maniakale blik in zijn ogen. Kan echt niet missenquote:Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef lady-wrb het volgende:
fusionfreak zegt me dan weer wel wat. maar ik zou waarschijnlijk in een hele sporthal vol fokkers niemand herkennen(behalve dan die paar die ik ooit eens in het echt ontmoet heb)
Oh nicequote:Op maandag 29 april 2013 07:35 schreef Saffier het volgende:
Ik heb zaterdag mijn haar geverfd voor het eerst sinds een jaar of 4-5 en het pakt altíjd roder uit dan op het pakje staat. Maar nu lijkt het wel alsof het steeds roder wordt!!
Ow diequote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
graatmager, rood/geel/blauwe dameskleding en lang, viezig haar met een maniakale blik in zijn ogen. Kan echt niet missen
Er staat warm midden blond oid op het pakje. Maar ik heb het idee dat de verf nog steeds doorwerkt oid, het wordt echt steeds roder!quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh niceVolgende keer een tint kiezen met wat minder rood erin dan? Of vind je het wel leuk?
Die link snap ik niet helemaalquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Tzegt mij allemaal niks.
Ik zie een reklame met Michiel de Zeeuw en dan moet ik altijd aan Estrys denken.
quote:Op zondag 28 april 2013 08:05 schreef Gaoxing het volgende:
Voor degenen die zich -net als ik- nu afvragen waarom ze nog nooit van Hakuna gehoord hebben: het is de 'nieuwe' nick van Fusionfreak
zij maakte daar echt heel goeie grappen over,quote:
nee hoor, opleiding is klaar. dit kreeg ik aangeboden van mijn vrijwilligerswerk. maar het is nog echt erg moeilijk ! het valt verdorie nog niet mee om al die gebaren te onthouden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:48 schreef livelink het volgende:
Jij blijft ook altijd bezig met studeren, Lady. Is het leren van gebarentaal voor de leuk of zit het in je opleiding?
nee, maar heel hard zoek ik ook niet meer. L. heeft veel begeleiding nodig bij school en daar heb ik nu mooi tijd voor. met de hulp op school en mijzelf die hem thuis in de gaten houdt, hebben we nu wel een mooi havo-advies binnen. nu nog even proberen dat duits op te vijzelen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:29 schreef livelink het volgende:
Het lijkt me ook moeilijk, ja. Ik dacht dat je weer verder was gaan leren, maar dat is dus niet zo? Nog steeds geen baan te krijgen?
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef Saffier het volgende:
[..]
Er staat warm midden blond oid op het pakje. Maar ik heb het idee dat de verf nog steeds doorwerkt oid, het wordt echt steeds roder!
Het misstaat niet, vind het wel best voor nu, maar hoop dat de volgende keer meer uitpakt zoals op het plaatje. ( op fb staat een foto. Maar het is 3 X roder minimaal dan die foto)
Hoe pakt het bij jou uit?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.
heb je er een dvd bij? wij hebben de dvd en werkt best goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hoor, opleiding is klaar. dit kreeg ik aangeboden van mijn vrijwilligerswerk. maar het is nog echt erg moeilijk ! het valt verdorie nog niet mee om al die gebaren te onthouden.
ik ben al blij dat ik nu eindelijk een beetje kan handspellen
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef trui het volgende:
Nou, ook rood dus. Ik heb ook dat rode pigment in m'n haar (zie je ook als de zon er flink op geschenen heeft). Ik vind het vaak wel leuk, maar soms ook irritant, als ik bruin kies wil ik ook dat 't bruin wordt. Toen ik zwanger was was het wel erger trouwens. Je bent toch niet toevallig...?
En ik heb het tegenovergestelde (hoewel ik ook veel rood in m'n haar heb, trouwens). Geen kleur in te krijgen.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.
nee, de dvd moet ik zelf kopen.ga ik denk ik nog wel doen. mijn lerares zegt dat nmg makkelijker is dan ngt, maar ik zou het niet weten eerlijk gezegd. het schijnt letterlijker te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heb je er een dvd bij? wij hebben de dvd en werkt best goed.
Leuke cursus, wij hebben hem pas ook gedaan maar dan NmG (nederlands met ondersteunende gebaren) en idd best behoorlijk pittig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |