Ja die reactie van John op die vrouw. Echt hij daalde acuut bij mij qua waardering. Ik vind het lief ook niet geweldig, een beetje een opwekkingslied lijkt het.Die van boulevard is dan iets swingender. K3 heeft ook een lied? Dat heb ik nog niet gehoord. Ach, gewoon schouders optrekken en met je kleedje op de vrijmarkt gaan zitten toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:28 schreef geppie het volgende:
Dat koningslied is toch ook te verschrikkelijk voor woorden! Maar ik kan ook van alle tumult genieten en die Ewbank laat zich ook wel kennen zeg, wat een flapdrol!
Ik zag van de week ook een reactie van hem (althans iemand onder zijn naam) naar een vrouwtje toe op twitter; dat mens stond met een baby op de foto en toen vroeg hij in zijn reactie waar ze die chinese naakthond vandaan had. Ik moest er stiekem wel om lachen maar het kan natuurlijk niet.
quote:
Ik vind dit winst.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Blijkbaar is musical en Borsato en de Toppers helemaal niet zo populair bij heel nederland.
Die is geweldig! Precies wat ik nodig had om me even op te vrolijkenquote:
en daarom geniet ik zo van de ophef.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dit winst.
Soms lijkt het wel alsof er helemaal niks anders meer bestaat in dit land dan die derrie.
Zeg ben jij nou mijn kinderen debiel aan het noemen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom geniet ik zo van de ophef.
Dat er gewoon een grens zit aan de minachting voor 'het volk'. En de debilisering van álles.
Oh sorry!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou mijn kinderen debiel aan het noemen?
cool!quote:
Je krijgt bijna de neiging het badje op te zetten he?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier in de tuin is het gewoon heet nu.....
bijna idd, Evie vroeg er al naarquote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Je krijgt bijna de neiging het badje op te zetten he?
dat dus, en morgen minder zon, meer wolken.... dus genieten nu het kan!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef Fannetje het volgende:
Beetje jammer dat dit weer alleen voor vandaag en morgen is...
rot zeg... we komen wel ff buurtenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Je zou dit weekend met dit weer in center parcs zitten. Balen.
Ja bedoelde de tekst, iets wat daar op lijkt. Dat Boulevard ook een lied heeft heb ik even gemist...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef flowerbox het volgende:
Dat lied van Boulevard is wel op de melodie van 15 miljoen mensen, maar jij bedoelt de tekst waarschijnlijk?
Helder formuleren zat er ff niet meer inquote:Op donderdag 25 april 2013 06:32 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat bij jouw moeder de vliezen waren gebroken, Buuv![]()
Maar goed van jou dat je de deken af hebt gekregen! En alvast veel plezier met je nieuwe neefje of nichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |