Dat ja.quote:Op maandag 22 april 2013 08:01 schreef Ynske het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor t sprookjesbos gewoon een losse entree moeten maken
Mja... zaterdag begon met zwemles, boodschappen en daarna even snel een broodje eten. Omdat ze een badje was doorgeschoven mocht ze een (klein) kadootje dus hop, nog ff op de fiets naar de speelgoedwinkel. Snel weer terug want de jazz ballet gaf een voorstelling dus daar moesten we rond half drie weer zijn. Opa en oma kwamen kijken dus daarna nog een bakkie thee gedaan bij ons en toen was het etenstijd... kind naar bed en uitgeblust op de bank.quote:Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Saffier het volgende:
Je zit nu dus op je werk uit te rusten Luigi?
De eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen?quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Moonah het volgende:
Binnenkort eindelijk tijd om weer eens te verdrinken in een boek.
Wie heeft de gouden tip? Welk boek móet ik lezen?
(ik houd van boeken waarbij ik moet huilen![]()
).
Yup! Tip had ik indertijd van Oxy.quote:Op maandag 22 april 2013 10:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
De eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen?
Ah, ik zal eens kijken. Tnx.quote:Op maandag 22 april 2013 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vorig jaar op vakantie onder andere Rode sneeuw in december gelezen van Simone van der Vlugt.. Vond ik erg mooi.
Ah, die spreekt me wel aan.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond 'Ik ben niet bang' van Niccolò Ammaniti een heel mooi boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |