Ja hoor, ik heb heerlijk genikst, maar ik had net gezogen en stond op het punt te gaan dweilen toen Sasha weg ging, dus vandaaf nog even afgemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef livelink het volgende:
Wormenpillen heb ik standaard in huis. Want dat ontdek je altijd pas 's avonds of 's nachts als ze niet kunnen slapen van een 'prikkont'. En als je ze eenmaal nodig hebt, moet je meteen met het hele gezin en 14 dagen later weer, dus dan gaat het ook meteen hard.
Brighteyes, geniet van de rust. Ga je naast al die huishoudelijke klusjes ook gewoon lekker even niks doen?
Goeie! Tnx!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En na het opstaan even de handjes wassen en nagels borstelen. Sowieso extra goede handhygiene maar na het opstaan vooral omdat je dan in je slaap aan je gat gekrabt kan hebben enzo
Succes met bestrijden!
welnee joh, dat spul verkopen ze gewoon bij de drogist hoor! mebendazol van kruitvat eigen merkt iets van een euro per doosjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellen
vlooiendruppels? die gooi ik altijd bij de katten in de nek als ze ontwormd zijn. (dr was iets met wormen en vlooien, maar wat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Goeie! Tnx!
Hij zit de laatste tijd ineens veel met zijn vingers in zijn mond. Ik vind het maar lastig af te leren.
Bij de apotheek van de week 2 moeders buiten mijzelf gezien voor tabletjes en op het schoolplein hoorde ik er meer over praten.
Al het beddengoed is met mijn ouders mee (echt, zou niet weten wat ik zonder ze moet!!) alle handdoeken in de was, alle deurklinken -posten en trekschakelaars voor de lichten op oa de slaapkamers zijn schoon en zelfs voor de katten heb ik maar een kuurtje aangeschaft. Kwam mijn moeder mee.
Nog wat gemist?
Klinkt inderdaad wel logisch jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij geen oorzakelijk verband. Alleen dat als je wormen hebt je jezelf steeds weer besmet door eitjes onder je nagels
bij de boerenbond kan je tabaksstelen kopen. veel goedkoper dan shag en je die bossen zijn echt groot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Saffier het volgende:
Ik wel. Komende tijd dagelijks. Op school durf ik daar echt niet zo zeker van te zijn. Heb nu alles een keer extra gedaan. De trekschakelaars doe ik ook echt niet elke week, de trapleuming wanneer ik eraan denk en het beddengoed van de kinderen meestal om de week (tenzij ongelukjes/ veel zweet/ vul maar in).
Nu dus even alle punten op de i zeg maar.
Lady-wrb even goedkoop los tabak halen en dat onderin hun nesten leggen. Dat gaat luis tegen bij parkieten. Misschien werkt het ook bij kippen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Maar deurklinken maak je toch sowieso elke week wel een keer schoon???
jup, wat ik verwachtte, maar niet waar zoon op hoopte en naartoe werkte.quote:
Ik ben gestoord hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was ws de kraamhulp. Of de studentenpoets moet onvermoede talenten hebben, maar dat betwijfel ik zeer.
wel sneu voor hem, heeftie een plan b?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is echt jammer. Ik vind het vooral jammer voor hem, hij wilde het zó graag. Maar goed, hij kan nu wel zijn eigen weg gaan en dat is misschien ook wel nodig. Of goed.
Gelukkig. Ik dacht al dat ik vies was.quote:
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef simmu het volgende:
[..]
wel sneu voor hem, heeftie een plan b?
Wat jammer voor hem. Vindt hij het moeilijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is echt jammer. Ik vind het vooral jammer voor hem, hij wilde het zó graag. Maar goed, hij kan nu wel zijn eigen weg gaan en dat is misschien ook wel nodig. Of goed.
jammer zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jup, wat ik verwachtte, maar niet waar zoon op hoopte en naartoe werkte.heel jammer voor hem, uiteindelijk wel het beste denk ik.
Ja ik dus wel. Het is een soort tik. Ik moet gewoon alles schoon en opgeruimd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat jammer voor hem. Vindt hij het moeilijk?
Ik doelde ook op wc/badkamerdeurklinken. Nu heb ik ze allemaal gepakt. Die van de kinderkamers doe ik ook alleen als ik eraan denk.
Ik heb juist een lichte trap. Blijk je ook van alles op te zien. En de trapleuning heb ik voor het eerst gedaan sinds ze hangen ( maand of 2/3 nu). Scheelde een paar tinten![]()
Ik ben echt geen poetsmiep
Ach wat sneu. Maar hopelijk denkt hij daar over een jaartje anders over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.maar ja, het is niet wat hij wilde, hij wilde de plus vakken.
Ik wacht er ook opquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef Ticootje het volgende:
En met tik bedoel ik ook echt dat ik niet kan slapen als er natte was in de machine zit ofzo.
Lees bij mij; als ik ongesteld moet wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb et alleen als ik chagrijnig ben. Dan ga ik opruimen en schoonmaken.
kunnen die extra vakken in een later stadium niet alsnog dan? ik heb mavo, havo en vwo gedaan. mavo + havo met 6 vakken en op het vwo ben ik toen naar 8 gesprongenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zelfde niveau maar dan zonder de extra vakken. Dus geen man overboord hoor.maar ja, het is niet wat hij wilde, hij wilde de plus vakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |