Ja vind ik ook. Mooi lied. En klinkt ook lekker.quote:
Maar nog altijd beter dan: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef trui het volgende:
u bleef beleeft...?
sorry, maar dat vind ik ook een tenenkrommend nummer eigenlijk. nog los van die spelfouten in dat filmpje. zo genant, dat betuttelende toontje.
Haahahaah geweldig! Erg leuk gevonden ook wanneer ze zingt 'Ik ga door het lint'quote:
Waaaaaaay ahead of you. Maarja. Feitelijk kan Bea & co. er ook niets aan doen dat half Nederland tegenwoordig te stom is om uit z'n ogen te kijken en niet verder komt dan dit soort SBS vermaak. Daar kan ik d'r dan niet weer op afrekenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
als je al niet republikeins was dan werd je het nu alsnog.
juist wel doen. ik heb net zo'n enorm ontspannende slappe lachbui gehad ervan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Luigi het volgende:
Ik hoor al dat ik weer niks mis aan het koningsliedgebeuren. Ga er maar ook niet naar op zoek dan, qua bloeddruk.
Ik heb de W van Wentelteefjes al achter de kiezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef trui het volgende:
ja he, dat vond ik ook grappig.
ik ga zometeen voor de W van Worteltjestaart.
Die andere 2, zijn dat ook volwassenen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Luigi het volgende:
Oeh, wij gaan vanavond ook uit eten! Zou het in de lucht zitten? (Ok, niet met z'n 2-en maar 4-en maar toch! Weg is weg).
Ja. Collega + vrouw.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die andere 2, zijn dat ook volwassenen?
den tweede, en van de middelbare school. naast cito en advies van de juf ook een toelatingstest en een gesprek. en dat laatste is dus vanavond.quote:
op zich voldoet hij aan de voorwaarden. Maar ze geven aan strenger geworden te zijn. Dus ik vind het onzettend spannend. Vooral omdat hij het zelf zo graag wil. Er waren ontzettend veel aanmeldingen dus er moeten kinderen afvallen. en ja, dan is het maar net hoe het gaat. Als er heel veel kinderen zijn met een hogere citoscore kan ie best afvallen ben ik bang....quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef Grijs het volgende:
Is er een grote kans dat hij wordt aangenomen of is daar nog niets over te zeggen?
Brrr. Kan ik me voorstellen. Gewroet in je smoel is altijd zo k*t.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Saffier het volgende:
Ik heb net gehoord dat mijn kaakoperatie (die van afgelopen oktober waar ik zoveel gezeik mee kreeg met m'n collega) over moet![]()
![]()
24 mei en ik zie er enorm tegenop.
Heb ik al aangevraagd idd. Ze hebben 2 soorten op voorraad. Zodra ik de bloeduitslagen heb kan ik nog specifieker zijn ipv dat ze gaan gokken welke beter valt bij me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Misschien kunnen ze een andere verdoving geven??
heerlijk! Hier ook een speelvriendje en dat gaat op zich wel goed, ware het niet dat Jochem heel moe is en dat werkt niet echt mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Woei! Van de twee kinderen plus vriendinnetje naar helemaal alleen thuis!
Oscar wilde ook graag bij iemand spelen dus die speelt nu bij een achterbuurjongetje.
En Sasha's vriendinnetje wilde thuis spelen en Sasha ging mee.
*rust* *stil* *mooi*
Gezogen, gedweild... Tijd voor mezelf!
Saffier, wat kl*te joh!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef miss_sly het volgende:
BE, ik zie het nu pas, ik sta in je sig![]()
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef Saffier het volgende:
Gatverdegatvetdegatver!!! Uitbraak van wormen op school. Helaas slaat het mijn deur niet over
Dat gaat echt supersnel, vlgs mij binnen 24 uur moeten ze dood zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef Saffier het volgende:
Hij heeft al de eerste pil op. Ben alleen benieuwd wanneer die krengen dood moeten zijn na zo'n pil.
Je kan dat tegenwoordig bij elke drogist halen gelukkig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh bah bah bah. Gelijk even de ha bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |