omdat het allebei op zus eindigt ?quote:
Jona ook wel trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja en de een splijtte de zee en de ander maakte wijn van water. Dus ze hadden allebei wel iets met water ook.
keshet, volgens mij las ik tussendoor ergens nog een lief aanbod van je m.b.t die telefoon, bedankt! maar ik heb inmiddels een andere gevonden, ik kan er een van m'n broertje overnemen.quote:
Hier paste ook wel een 'vind-ik-leuk'quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Niet dat dát nou zo'n boeiende reactie is, maar ja, je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Niet dat dát nou zo'n boeiende reactie is, maar ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Oh leuk TF! Dat worden vast prachtfoto's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is! Dan ga ik fotograferen op de elf fantasy fair
*mental image*quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar als het flink stormt krijg je ook leuke foto's, van die verwilderde pruiken en omhoog geblazen jurken.
Een grafmelodie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:36 schreef Morretje het volgende:
Ongelooflijk zeg, moest elke artiest zn stempel er op drukken ofzo? Het zingt ook zo lekker mee he
de vergelijking kwam mij ook op ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef Grijs het volgende:
Ja, vreselijk.
Het refrein lijkt trouwens heel erg op een lied dat we geregeld in de kerk zingen.
haha inderdaad!quote:
Dat zei iemand uit onze kerk ook al op facebook: Vul bij het refrein God in i.p.v. ik en je hebt er een aanbiddingslied bij. Zou niet mijn voorkeur hebben, trouwens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Het komt me over alsof W-A niet voor zichzelf kan zorgen en onze begeleiding nodig heeft, het altijd stormt en regent (kan je stilstaan door de regen eigenlijk?) en dat ie niet tot koning maar tot jezus verheven wordt.
als je al niet republikeins was dan werd je het nu alsnog.
ja, is 't echt aan hem gericht?wat een ongepaste toon/tekst. 't lijkt meer of een kind gerustgesteld wordt oid. (maar ik heb 't pas 1 x (met moeite) geluisterd, dus ik heb misschien niet goed opgelet hoor).quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Het komt me over alsof W-A niet voor zichzelf kan zorgen en onze begeleiding nodig heeft, het altijd stormt en regent (kan je stilstaan door de regen eigenlijk?) en dat ie niet tot koning maar tot jezus verheven wordt.
als je al niet republikeins was dan werd je het nu alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |