ja hoor, in de tweede fase kan hij sowieso extra dingen kiezen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:30 schreef simmu het volgende:
[..]
kunnen die extra vakken in een later stadium niet alsnog dan? ik heb mavo, havo en vwo gedaan. mavo + havo met 6 vakken en op het vwo ben ik toen naar 8 gesprongen
Ik kwam er pas na tig minuten achter dat ik hem dichtgegooid had, dus heb toen vrij snel gekliktquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
had je geen inspiratie op deze vroege ochtend?
dat wat zij zegtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Als iedereen z'n poetsdrift nou eens in mijn huis zou botvieren ktnxbye! iedereen blij.
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook getwijfeld om te gaan maar ga een week later. Volgens de drukte kalender van de efteling zou 7 mei en rustige dag moeten zijn
Nee niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?
dat is 9 meiquote:
ik zeg toch ook dat we er niks te doen hebben ?quote:
Primark, cp of Efteling be?quote:Op zondag 21 april 2013 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn nog nooit geweest en hebben idd ook net plannen gemaakt om de komende tijd te gaan.
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.quote:Op zondag 21 april 2013 08:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh en als iemand kortingsbonnen wil, laat maar weten. Ik heb ze aangenomen terwijl ik dus een abbo heb
Als je je adres stuurt, stuur ik er 3 naar je toe! Die postzegel hoef je niet terug te betalen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.
Die 10 euro gaat dan wel van de kassaprijs van 34,50 en parkeren is 10 euro.quote:Op zondag 21 april 2013 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Met de actie van AH heb je tien euro pp korting. Parkeren is 7,50 dacht ik.
10 euro ppquote:Op zondag 21 april 2013 08:22 schreef Saffier het volgende:
Puur nieuwsgierig Fannetje, maar hoeveel korting is dat?
hoeveel wil je er? ik heb er nu geloof ik 12 liggenquote:Op zondag 21 april 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd nog veel duurder dan ik dacht!
![]()
En wij doen geen boodschappen bij de ah, dus die actiekaarten hebben we nooit.
kijk eens twee posts boven je?quote:Op zondag 21 april 2013 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik misschien van iemand ook drie coupons? Wij hebben er twee, maar doen niet vaak genoeg boodschappen bij AH.
Bosrijk en hotel zijn duur, hè Lily? Zo jammer lijkt me echt een keer leuk.
Ja, lijkt ons echt super. Maar ja...helaas.quote:Op zondag 21 april 2013 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Bosrijk en hotel zijn duur, hè Lily? Zo jammer lijkt me echt een keer leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 08:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als je je adres stuurt, stuur ik er 3 naar je toe! Die postzegel hoef je niet terug te betalen hoor
nou bij mijn beste weten hebben ze dat niet bij hem op school. (hij zit in de tweede van het voortgezet onderwijs)quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef laziness het volgende:
Wij gaan met de airmiles. Kost een kaartje helemaal niks.
En lady op een studiedag van je zoon gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ben ik de enige die er geen bal aan vindt in de Efteling?
Puh. *insert neusophaalsmiley.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef lily het volgende:
Ah, dus nu heb passieve kinderen wil je zeggen
Ja, ik. Was leuk, het is niet groot, veel kleiner dan de huisjes in Bosrijk, maar toch genoeg ruimte. En in het poorthuys zit ook het zwembadje, waar je nog even leuk kan zwemmen. Oh, en Klaas vaak zit in de avond onder de poort van het poorthuys verhalen te vertellen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand wel eens in een poorthuysappartement overnacht in de efteling? Hoe was dat? ?
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het veel te groot geworden, het klopt totaal niet meer met het gevoel dat ik er bij had van vroeger uit. En dan al die rijen, en ik weet de weg er niet meer. En ik vind het ook erg passief allemaal. Het zijn alleen maar attracties waar je in kunt zitten.
Alleen het sprookjesbos vind ik geweldig.
Qua pretpark vind ik bv Toverland veel leuker.
Zou je wel gaan dan? Voor je kind(eren) dus?quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.Alleen Sasha hoort nu heel veel van de kinderen uit zijn klas en natuurlijk efteling tv etc. dus hij vraagt er nu zelf ook jaar. Maar ik denk niet dat het een jaarlijks terugkerend festijn gaat worden hoor. Ik heb een pesthekel van die rijen-parken.
avifauna is dan leuk denk ik. een park met vogels en een grote speeltuin voor de kinderen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Puh. *insert neusophaalsmiley.
Maar het ligt denk ik ook aan je kind. Die van mij wil het liefst rennen en klimmen.
Zo waren we laatst met een vriendje naar een dierenpark (zo'n kleiner park, zonder olifanten en giraffen). En ze hebben vnl gerend en in de speeltuin gespeeld. Dat ze voorbij de dieren renden boeide hen niet zo veel.
Koningin Julianatoren vond ik ook leuk. Lekker overzichtelijk.
wij hadden jaren geleden een abonnement op nemo. en idd ga je dan sneller voor een paar uurtjes maar ook daar was er na een jaar weinig tot niets veranderd en dan wordt het toch wel saai (hoewel mijn kind helemaal dol was op de kettingreaktie en die dus elke keer dat we er waren wilde bekijken (om de paar uur doen ze dat en dat iedere keer nagenoeg hetzelfde, maar iedere keer weer wild enthousiastquote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe niet meer aan abonnementen. We hadden er 1 van blijdorp, maar na een jaar heb je dat echt wel gezien. Je gaat wel sneller even heen en weer, dat wel.
Wij gaan wel elk weekend dat de meiden er zijn zwemmen. Dat vinden we belangrijk dat ze watervrij zijn en snel leren zwemmen.
ik zou het doen hoor. juist met kleine kinderen kan je lekker mikken op een rustige dag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb geen ide Moonah. Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest ofzoiets. De helft van de dingen ken ik dus niet.Alleen Sasha hoort nu heel veel van de kinderen uit zijn klas en natuurlijk efteling tv etc. dus hij vraagt er nu zelf ook jaar. Maar ik denk niet dat het een jaarlijks terugkerend festijn gaat worden hoor. Ik heb een pesthekel van die rijen-parken.
Hoe bedoel je precies, qua sfeer of qua meubilering?quote:
Beide :-Dquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, qua sfeer of qua meubilering?
Qua sfeer is het Klaas vaak. Klaas vaak dekbedden en slaapmutsen bij de bedjes, een twee à driezitsbank voor de tv en een rond eettafeltje met 4 stoelen. In dezelfde ruimte een aanrecht met servies en bestek en daarnaast het tweepersoonsbed. In de aparte slaapkamer een stapelbed met nog ruimte voor een campingbedje. Badkamer met bad en toilet. Alles ziet er goed en netjes uit vond ik en gezellig.quote:
Jazeker, nu iig volgende maand.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zou je wel gaan dan? Voor je kind(eren) dus?
Wij gaan ook eigenlijk voor het sprookjesbos, de speeltuin en carnaval festival. Dat zijn de dingen waar S echt van geniet, haar ogen uitkijkt, haar fantasie bij kan gebruiken. En wandelen door die prachtige omgeving vind ik ook heerlijk. Als er tijd is het is niet druk en we zijn met een gezelschap met nog meer volwassenen, vind ik het ook best leuk om een python ofzo te doen, maar het is voor mij geen must en niet hetgeen waarvoor ik naar de Efteling ga. En ik ga al mijn hele leven, minstens een keer per jaar.quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het veel te groot geworden, het klopt totaal niet meer met het gevoel dat ik er bij had van vroeger uit. En dan al die rijen, en ik weet de weg er niet meer. En ik vind het ook erg passief allemaal. Het zijn alleen maar attracties waar je in kunt zitten.
Alleen het sprookjesbos vind ik geweldig.
Qua pretpark vind ik bv Toverland veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |