ja hoor, in de tweede fase kan hij sowieso extra dingen kiezen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:30 schreef simmu het volgende:
[..]
kunnen die extra vakken in een later stadium niet alsnog dan? ik heb mavo, havo en vwo gedaan. mavo + havo met 6 vakken en op het vwo ben ik toen naar 8 gesprongen
Ik kwam er pas na tig minuten achter dat ik hem dichtgegooid had, dus heb toen vrij snel gekliktquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
had je geen inspiratie op deze vroege ochtend?
dat wat zij zegtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Als iedereen z'n poetsdrift nou eens in mijn huis zou botvieren ktnxbye! iedereen blij.
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook getwijfeld om te gaan maar ga een week later. Volgens de drukte kalender van de efteling zou 7 mei en rustige dag moeten zijn
Nee niets.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
heeft leyla er al wat aan behalve sprookjes bos ? Niet echt he ?
dat is 9 meiquote:
ik zeg toch ook dat we er niks te doen hebben ?quote:
Primark, cp of Efteling be?quote:Op zondag 21 april 2013 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn nog nooit geweest en hebben idd ook net plannen gemaakt om de komende tijd te gaan.
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.quote:Op zondag 21 april 2013 08:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh en als iemand kortingsbonnen wil, laat maar weten. Ik heb ze aangenomen terwijl ik dus een abbo heb
Als je je adres stuurt, stuur ik er 3 naar je toe! Die postzegel hoef je niet terug te betalen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten? Heb je er veel? Ik zou er nl wel drie willen hebben dan.
Die 10 euro gaat dan wel van de kassaprijs van 34,50 en parkeren is 10 euro.quote:Op zondag 21 april 2013 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Met de actie van AH heb je tien euro pp korting. Parkeren is 7,50 dacht ik.
10 euro ppquote:Op zondag 21 april 2013 08:22 schreef Saffier het volgende:
Puur nieuwsgierig Fannetje, maar hoeveel korting is dat?
hoeveel wil je er? ik heb er nu geloof ik 12 liggenquote:Op zondag 21 april 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd nog veel duurder dan ik dacht!
![]()
En wij doen geen boodschappen bij de ah, dus die actiekaarten hebben we nooit.
kijk eens twee posts boven je?quote:Op zondag 21 april 2013 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik misschien van iemand ook drie coupons? Wij hebben er twee, maar doen niet vaak genoeg boodschappen bij AH.
Bosrijk en hotel zijn duur, hè Lily? Zo jammer lijkt me echt een keer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |