ik vind het een gave showquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
Ravelijn ken ik nog niet. Die was nog in aanbouw toen ik er de laatste keer was
Hoeveel lessen per week?quote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh en na 15 lessen badje 1 mocht ze dan eindelijk naar badje 2!!
Nee 1 les per week. Les is 45 minuten.quote:Op zondag 21 april 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeveel lessen per week?
Hier zijn 15 lessen 7'5 week.
Maareh fijn voor Jen!
Hallo, hier medewerker rabobank. Die dagen zijn er ieder jaar. Als ik er aan denk geef ik je een seintje. Wees wel voorbereid op drukte, want het park is dan vól! Dus overal hele lange wachtrijen.quote:Op zondag 21 april 2013 08:21 schreef Saffier het volgende:
Er was vorig jaar van de Rabobank ook een kortingsactie. Ik heb geen Rabo maar heb wel gevraagd aan een moeder van school of ze me wil inseinen volgende keer, ik weet niet meer hoeveel het scheelde maar dat was echt aanzienlijk.
Kun je nagaan, dat doolhof is er nu niet eens meer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
avifauna is dan leuk denk ik. een park met vogels en een grote speeltuin voor de kinderen.
of plaswijck (hoewel dat ook heel groot is geworden in vergelijking toen ik er als kind kwam. toen was het doolhof de grootste trekpleister geloof ik)
dat ja. een kaartje is gewoon te duur voor wat paddenstoelen en een kabouterdorp.quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet doen. De efteling loopt niet weg en volgend jaar is er heus wel weer ergens een kortingsaktie
echt niet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef danic het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat doolhof is er nu niet eens meer.
Wij hadden afgelopen jaar daarvoor een abonnement, maar gaan die nu verruilen voor een abonnement voor blijdorp.
Die AH kortingsbonnen hebben wij ook liggen, maar ik twijfel. Eva slaapt nog 's middags en dan zeker 2 uur.
Hoewel ze het af en toe vertikt (net als vanmiddag) met als resultaat een heerlijk humeur na het eten![]()
Fus misschien kan het wel en valt ze in de auto onderweg terug in slaap......
Wat te doen??
OUD / Stoomafblaastopic #7quote:Op maandag 22 april 2013 07:33 schreef Troel het volgende:
Iemand weet waar het behangtopic gebleven is?
[ afbeelding ]
Dat was je al van de tekening op de muur.quote:
Ik heb heel pedagogisch verantwoord een foto gemaakt, de hoes van de stoel afgetrokken en hem in de wasmachine gedaan. Vervolgens heb ik de eigenaar aangesproken. Vanwege het kleuren op de stoel, maar ook omdat hij dacht dat ik erin zou trappen dat zijn kleine broertje zo goed kon tekenenquote:
Oooohquote:Op maandag 22 april 2013 07:33 schreef Troel het volgende:
Iemand weet waar het behangtopic gebleven is?
[ afbeelding ]
Lief, dank je! Die moeder had dan geluk! Het viel haar erg mee met drukte. En dan gaat het mij ook vnl om het sprookjesbos etc.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef danic het volgende:
[..]
Hallo, hier medewerker rabobank. Die dagen zijn er ieder jaar. Als ik er aan denk geef ik je een seintje. Wees wel voorbereid op drukte, want het park is dan vól! Dus overal hele lange wachtrijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |