Ja nog gefeliciteerd enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waardquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
Ah. Ik ben van de 25e dusquote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waard)
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.quote:
Gewoon helemaal niks dit jaar he!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.
je komt goed wegquote:Op donderdag 25 april 2013 10:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks dit jaar he!. Nouja behalve de kleine dan enzo.
Check maar ik begin donderdag pas weer!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Joene het volgende:
ik heb lang weekend vanaf morgen 12 uur , en dan pas woensdag weer arbeiden
ja jij hebt woensdag standaard vrijquote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Check maar ik begin donderdag pas weer!
2weken zelfs. Dan 1w naar school en dan weer 1w vakantiequote:Op zaterdag 27 april 2013 07:01 schreef flowerbox het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje!
Goedemorgen allemaal hier! Nog leuke plannen voor dit weekend? Of hebben de meeste net als de kinderen zelfs de hele week vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |