rot zeg... we komen wel ff buurtenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Je zou dit weekend met dit weer in center parcs zitten. Balen.
Ja bedoelde de tekst, iets wat daar op lijkt. Dat Boulevard ook een lied heeft heb ik even gemist...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef flowerbox het volgende:
Dat lied van Boulevard is wel op de melodie van 15 miljoen mensen, maar jij bedoelt de tekst waarschijnlijk?
Helder formuleren zat er ff niet meer inquote:Op donderdag 25 april 2013 06:32 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat bij jouw moeder de vliezen waren gebroken, Buuv![]()
Maar goed van jou dat je de deken af hebt gekregen! En alvast veel plezier met je nieuwe neefje of nichtje.
Ja nog gefeliciteerd enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waardquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Luigi het volgende:
Ah. een verjaardagsgenoot erbij dus. Feli!
Ah. Ik ben van de 25e dusquote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Hij is van de 24e nog net. Dus als je vandaag jarig bent.... (Ben je wel met Johan Cruijff tegelijk jarig. Da's ook wat waard)
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.quote:
Gewoon helemaal niks dit jaar he!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het , liefst een big party veel familie etc.
je komt goed wegquote:Op donderdag 25 april 2013 10:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks dit jaar he!. Nouja behalve de kleine dan enzo.
Check maar ik begin donderdag pas weer!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Joene het volgende:
ik heb lang weekend vanaf morgen 12 uur , en dan pas woensdag weer arbeiden
ja jij hebt woensdag standaard vrijquote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Check maar ik begin donderdag pas weer!
2weken zelfs. Dan 1w naar school en dan weer 1w vakantiequote:Op zaterdag 27 april 2013 07:01 schreef flowerbox het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje!
Goedemorgen allemaal hier! Nog leuke plannen voor dit weekend? Of hebben de meeste net als de kinderen zelfs de hele week vakantie?
Vreeburgquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef Limone het volgende:
Leuk idee, dat monopolystratenzoekspel! Welke straten zijn dat voor Utrecht? Neude, Biltstraat en..?
Ik zou iig een Broodje Mario gaan eten aan een werf. Voor de rest kan ik eigenlijk niet zo veel bedenken en dat terwijl ik daar jaren heb gewoond
Wat een leuk idee dat spel! Wij vinden vroeger Utrecht altijd de meest vieze straten hebben; neuken, vrijburg en blotebilstraat ;-)quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft nog tips wbt leuke interessante dingen in utrecht?
ik heb op mijn lijstje staan: het geldmuseum en van speelklok tot pierement.
aangezien het waarschijnlijk geen wereldtreinreis gaat worden hebben we wat meer tijd om dingen te ondernemen. (en we moeten nog verder met ons monopolystraten-zoekspel)
Universiteitsmuseum vind ik echt ontzettend leuk met kinderenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:07 schreef Mineola het volgende:
Wat Vanyel zegt ja... Mario vind ik sowieso overrated, ga dan friet eten bij manneke pis :S
Geldmuseum is niet op de route nee maar wel leuk voor kinderen, net als het Universiteitsmuseum.
we hebben hier ons eigen kruideniersmuseum op de zaanse schansquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zeker geen broodje Mario halen. Weinig voor veel tegenwoordig.
Afhankelijk van met wie je gaat kan ook nog spoorwegmuseum, wat drinken in Olivier (mooi in oude kerk) of het kruideniersmuseum waar je snoepjes nog door oude mevrouwen worden gewogen met een weegschaal met gewichtjes.
Ik gok dat dat een echte is? Dit is meer een heel ouderwetse snoepwinkel met bovenverdieping met oude blikjes en spul.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we hebben hier ons eigen kruideniersmuseum op de zaanse schans(het allereerste winkeltje van albert heijn)
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag door Heerlen en zag toen een bekende Fokker. Was wel een aparte gewaarwording. Normaliter herken ik nooit iemand, maar hij is nogal opvallend.
Datquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef livelink het volgende:
Wij vertrekken zo naar Limburg. Katja blijft daar logeren bij haar nichtje en wij gaan vanavond weer terug naar huis. En inderdaad hebben we twee lange weken vrij. Dus hopelijk gaat het mooi weer worden ergens in deze twee weken.
Ik liep daar gistermiddag ook (met zoons).quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag door Heerlen en zag toen een bekende Fokker. Was wel een aparte gewaarwording. Normaliter herken ik nooit iemand, maar hij is nogal opvallend.
Voor het opvrolijken van de darmwand heb je toch darmflora?quote:
graatmager, rood/geel/blauwe dameskleding en lang, viezig haar met een maniakale blik in zijn ogen. Kan echt niet missenquote:Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef lady-wrb het volgende:
fusionfreak zegt me dan weer wel wat. maar ik zou waarschijnlijk in een hele sporthal vol fokkers niemand herkennen(behalve dan die paar die ik ooit eens in het echt ontmoet heb)
Oh nicequote:Op maandag 29 april 2013 07:35 schreef Saffier het volgende:
Ik heb zaterdag mijn haar geverfd voor het eerst sinds een jaar of 4-5 en het pakt altíjd roder uit dan op het pakje staat. Maar nu lijkt het wel alsof het steeds roder wordt!!
Ow diequote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
graatmager, rood/geel/blauwe dameskleding en lang, viezig haar met een maniakale blik in zijn ogen. Kan echt niet missen
Er staat warm midden blond oid op het pakje. Maar ik heb het idee dat de verf nog steeds doorwerkt oid, het wordt echt steeds roder!quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh niceVolgende keer een tint kiezen met wat minder rood erin dan? Of vind je het wel leuk?
Die link snap ik niet helemaalquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Tzegt mij allemaal niks.
Ik zie een reklame met Michiel de Zeeuw en dan moet ik altijd aan Estrys denken.
quote:Op zondag 28 april 2013 08:05 schreef Gaoxing het volgende:
Voor degenen die zich -net als ik- nu afvragen waarom ze nog nooit van Hakuna gehoord hebben: het is de 'nieuwe' nick van Fusionfreak
zij maakte daar echt heel goeie grappen over,quote:
nee hoor, opleiding is klaar. dit kreeg ik aangeboden van mijn vrijwilligerswerk. maar het is nog echt erg moeilijk ! het valt verdorie nog niet mee om al die gebaren te onthouden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:48 schreef livelink het volgende:
Jij blijft ook altijd bezig met studeren, Lady. Is het leren van gebarentaal voor de leuk of zit het in je opleiding?
nee, maar heel hard zoek ik ook niet meer. L. heeft veel begeleiding nodig bij school en daar heb ik nu mooi tijd voor. met de hulp op school en mijzelf die hem thuis in de gaten houdt, hebben we nu wel een mooi havo-advies binnen. nu nog even proberen dat duits op te vijzelen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:29 schreef livelink het volgende:
Het lijkt me ook moeilijk, ja. Ik dacht dat je weer verder was gaan leren, maar dat is dus niet zo? Nog steeds geen baan te krijgen?
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef Saffier het volgende:
[..]
Er staat warm midden blond oid op het pakje. Maar ik heb het idee dat de verf nog steeds doorwerkt oid, het wordt echt steeds roder!
Het misstaat niet, vind het wel best voor nu, maar hoop dat de volgende keer meer uitpakt zoals op het plaatje. ( op fb staat een foto. Maar het is 3 X roder minimaal dan die foto)
Hoe pakt het bij jou uit?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.
heb je er een dvd bij? wij hebben de dvd en werkt best goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hoor, opleiding is klaar. dit kreeg ik aangeboden van mijn vrijwilligerswerk. maar het is nog echt erg moeilijk ! het valt verdorie nog niet mee om al die gebaren te onthouden.
ik ben al blij dat ik nu eindelijk een beetje kan handspellen
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef trui het volgende:
Nou, ook rood dus. Ik heb ook dat rode pigment in m'n haar (zie je ook als de zon er flink op geschenen heeft). Ik vind het vaak wel leuk, maar soms ook irritant, als ik bruin kies wil ik ook dat 't bruin wordt. Toen ik zwanger was was het wel erger trouwens. Je bent toch niet toevallig...?
En ik heb het tegenovergestelde (hoewel ik ook veel rood in m'n haar heb, trouwens). Geen kleur in te krijgen.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, sommig haar reageert gewoon afwijkend op dat chemische goedje.
nee, de dvd moet ik zelf kopen.ga ik denk ik nog wel doen. mijn lerares zegt dat nmg makkelijker is dan ngt, maar ik zou het niet weten eerlijk gezegd. het schijnt letterlijker te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heb je er een dvd bij? wij hebben de dvd en werkt best goed.
Leuke cursus, wij hebben hem pas ook gedaan maar dan NmG (nederlands met ondersteunende gebaren) en idd best behoorlijk pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |