[Upd] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef OppClone het volgende:
>Local News: http://www1.whdh.com/video/7newslive
>Local News 2:
http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon
>CNN:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
>Fox News:
http://www.zahipedia.info(...)-fox-news-live-free/
>MSNBC:
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/
>CBS:
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
>BBC International:
http://www.fancystreems.com/default.asp@pageId=6.php
>BBC Special Report:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22213651
quote:Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
bronquote:Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.
Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.
WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.
Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Speech van Obama:quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Live streamsquote:Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.
The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.
We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.
I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.
I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.
I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.
Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.
We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.
Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.
You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.
Thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Vervangen door McBacon, the real American hero!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, dat stomme "I stand with Boston"-ding staat weer in de OP
Ja wtfquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, dat stomme "I stand with Boston"-ding staat weer in de OP
Ik had het vannacht verwijderd, maar het is weer terugquote:
Waar heb je hem voor het laaaaatst gezien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Dlocks het volgende:
Iedereen weet dat als je iets kwijt bent je het pas zal vinden op de laatste plek waar je kijkt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Dlocks het volgende:
Iedereen weet dat als je iets kwijt bent je het pas zal vinden op de laatste plek waar je kijkt.
quote:EDIT 232 3:01 PM: "If the target, or the friend, leaves that building and attempts to enter that vehicle, or any vehicle, you are authorized by the FBI to stop them from entering that vehicle and take them into custody."
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laaaaatst gezien?
terug naar de universiteit met zijn allen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laaaaatst gezien?
Dat vraag je je serieus af?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Paskal. het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe goed ze elke huis nou onderzoeken. Alsof je je niet ergens kan verstoppen.
Haal dat plaatje eens uit de OP.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg reclame. als we het vuurgevecht maar niet gaan missen nu
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
Die McBacon foto uit het vorige deel:
[ afbeelding ]
![]()
En o grote leider, hoe stelt U het voor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Happel het volgende:
Wat een gedoe om een man te pakken. Inefficiëntie op zijn best.
Alles weg, buurt evacueren, 1 drone, met 1 raket.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
En o grote leider, hoe stelt U het voor!
Happel gaat er gewoon zelf op af, zo rolt hij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo als het nu gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Flinke raket dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Resistor het volgende:
[..]
Alles weg, buurt evacueren, 1 drone, met 1 raket.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo als het nu gaat.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo als het nu gaat.
Carnaval 2014: Het McBacon pak wordt razend populairquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
misschien zit hij IN McBacon verstopt
In het allerergste geval wordt dan de staat van beleg afgekondigd. Bevoegdheden verschuiven dan van politie naar het leger en allerlei vrijheden kunnen dan tijdelijk worden ingeperkt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef DeParo het volgende:
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt een klein legertje aanslagen gaan plegen in Amerika.
Dan wordt het een groot oorlogsgebied.
twitter:Boston_Police twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:03:26#WANTED: Search for 19 yr-old Dzhokhar Tsarnaev continues. Suspect armed & dangerous. Call 1(800) CALL-FBI. http://t.co/kvsIxKIrSr reageer retweet
Ben jij nou zo dom of ik nou zo slim?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat nou als dit 3 dagen gaat duren?
Hoe willen al die mensen hun eten gaan halen als ze thuis moeten blijven?
"Ladies and gentlemen, we got him!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
misschien zit hij IN McBacon verstopt
Gibbsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FOX heeft gewoon de real-life Gibbs daar zitten
quote:
hoi dpquote:
Thuisbezorgende pizzaketens gaan een gouden week tegemoetquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Dat is sowieso een probleem met McBacon in town.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Thuisbezorgende pizza- en donutketens gaan een gouden week tegemoet
Die moeten ook thuisblijven....quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Thuisbezorgende pizzaketens gaan een gouden week tegemoet
Dat regelt McBacon anders wel ffquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef arjan1212 het volgende:
Die zijn ook dicht en mogen niet buiten komen
McBacon gaat wel rond op een brommertje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef arjan1212 het volgende:
Die zijn ook dicht en mogen niet buiten komen
Iedereen gaat zichzelf nu bewapenen en de straat op in groepjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Kirov het volgende:
Kun je daar geen AK via de post bestellen oid?
dan zit er 1 gat in 1 huis, wat doe je met die paar 1000 andere gebouwen waar hij in kan zitten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Resistor het volgende:
[..]
Alles weg, buurt evacueren, 1 drone, met 1 raket.
Ja, maar geen kogels ;+quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Kirov het volgende:
Kun je daar geen AK via de post bestellen oid?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
McBacon gaat wel rond op een brommertje.
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat er hamburgers te krijgen zijn voor degene die honger hebben?
Zoekendequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Pakspul het volgende:
Weten ze nou waar hij is, of zijn ze nog steeds zoekende? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Volgens mij wel ja, zorgt de NYPD voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat er hamburgers te krijgen zijn voor degene die honger hebben?
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam + AdBlockquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Kirov het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een scanner met wat minder reclame?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
ja dat mag dus niet...... je komt de straat niet op... er zijn constant "open door incidents" geweest...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem me een mietje, maar ik zou toch een hotelletje in een wijkje verderop pakken, als ik daar zou wonen. Die malle Amerikanen gaan dit natuurlijk eindigen met een machtsvertoon van heb ik jou daar, en daar zou ik niet persé tussen hoeven te zitten.
Gewoon absurd. Maar hè, dat kan allemaal in 'merica...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een overkill.De mensen alvast laten wennen misschien?
What It Looked Like From Inside Boston's Lockdown
Teehehehe, in de bunker aan het ziejewellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef MaLo het volgende:
De Doomsday Preppers in Boston hebben waarschijnlijk nu de tijd van hun leven
Dank uquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef OppClone het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam + AdBlock
Zoekendequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Pakspul het volgende:
Weten ze nou waar hij is, of zijn ze nog steeds zoekende? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
McBacon Burgers!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Dat is dan zo'n beetje dat de politie uit Groningen in Maastricht hamburgers gaat bezorgen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, zorgt de NYPD voor
Onschuldige, had er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Er was vanochtend een naakte man die gearresteerd was door de politie. Wie was die man?
Henk...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Er was vanochtend een naakte man die gearresteerd was door de politie. Wie was die man?
twitter:Boston_Police twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:09:18#CommunityAlert: Bruins Game, Red Sox Game & Big Apple Circus performance scheduled for tonite have been postponed. reageer retweet
Hmm je hebt gelijk, ging iets teveel uit van de tekst in de chatbox rechts van de scannerquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is dan zo'n beetje dat de politie uit Groningen in Maastricht hamburgers gaat bezorgen...
Afstanden zijn wat groter in Amerika.
En al die huizen hebben houten -zo niet gipsplaten- wanden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem me een mietje, maar ik zou toch een hotelletje in een wijkje verderop pakken, als ik daar zou wonen. Die malle Amerikanen gaan dit natuurlijk eindigen met een machtsvertoon van heb ik jou daar, en daar zou ik niet persé tussen hoeven te zitten.
Bruins suck anywaysquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Kirov het volgende:
twitter:Boston_Police twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:09:18#CommunityAlert: Bruins Game, Red Sox Game & Big Apple Circus performance scheduled for tonite have been postponed. reageer retweet
Ik hoorde het ook ja..quote:
true. en je kan tegelijkertijd nog muziek luisterenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook ja..
Scanner is iig beter dan het uitgekauwde nieuws op de streams
Dat filtertje doet het umquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn momenten waarop je een foto niet persé door Instagram hoeft te gooien.
Twin Peaksquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn momenten waarop je een foto niet persé door Instagram hoeft te gooien.
Ik hoop John Ewbank.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef HiZ het volgende:
Groene Honda was al gecleared toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit is toch die groene honda... ?
[ afbeelding ]
Murica begint al met het terugtrekken van troepen uit Afghanistan voor inzet in New Englandquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven voor 1 persoon? Als het nou de leider van Al Qaeda was begreep ik het, maar het lijkt gewoon een tiener te zijn die niet weet waar hij mee bezig is.
Wat moet de politie dan doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven voor 1 persoon? Als het nou de leider van Al Qaeda was begreep ik het, maar het lijkt gewoon een tiener te zijn die niet weet waar hij mee bezig is.
Vuurwapengevaarlijke, bommenleggende killer? Neuh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Er was toch een 2e? Maar die hebben ze nu ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Groene Honda was al gecleared toch?
Ja laat gaan die jongen joh, heeft z'n lolletje wel gehad nu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
ja, mcbacon waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen anderhalf uur?
Kennelijk weet hij dat vrij goed. Ze weten nog steeds niet waar hij is..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
zit allang weer binnen achter Call of Dutyquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja laat gaan die jongen joh, heeft z'n lolletje wel gehad nu.
Sommige dingen beter dan anderequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Peunage het volgende:
Enige peobleem met de scanner is dat het nauwelijks verstaanbaar is.
'Murica's nieuwe heldquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen anderhalf uur?
Waarschijnlijk omdat er al zo lang niets nieuws is gebeurd..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Ik vind wel dat hier iets minder 'spottend' tegen aan gekeken mag worden op FOK.
Beetje vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven is zeer ergerlijk in deze.
linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze hebben iemand te pakken (stream)
Dat ze iemand te pakken hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar hebben ze het nou over op de scanner?
Nou ja, Honda's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het stikt kennelijk van de verdachte auto's in en om Boston (scanner)
FOK! = vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Ik vind wel dat hier iets minder 'spottend' tegen aan gekeken mag worden op FOK.
Wat schaadt het? En het gebeurt op ontelbaar veel fora's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
een grijze, een groene, een dodge en een witte chevy heb ik voorbij horen komen op de scannert..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was toch een 2e? Maar die hebben ze nu ook
Eensch. Maar het is Fok!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef OppClone het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al zo lang niets nieuws is gebeurd..
Spreek voor jezelf, ik zit gewoon in de bureaustoel op m'n werk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Zal je net zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu eigenlijk wel zin in een mcBacon maar ik durf niet weg, strax mis ik het
dan vinden we het minder lolligquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.
Hier bezorgt de Mac aan huis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu eigenlijk wel zin in een mcBacon maar ik durf niet weg, strax mis ik het
baasquote:
Wij hebben dan ook geen McBacon. Hooguit een Don Shoarma.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! = vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven.
Ik zeg het hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat schaadt het? En het gebeurt op ontelbaar veel fora's.
Tsja, die post zal mogelijk ook maar weinig veranderen, maar toch.quote:
Ik spreek voor jou en je doet er weinig tegenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik zit gewoon in de bureaustoel op m'n werk.
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescooters in de straat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.
Over 5 dagen zitten we dood en uitgehongerd achter onze pc's.... dan zijn ze nog aan het zoeken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
Ok, ik snapte er al niks van hoe iemand op die foto ongedeerd kon zijn/lijken en dat ie later dan plotseling dood zou zijn.quote:
Ja, dat waren nog eens dagen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef DeParo het volgende:
Ik spreek voor jou en je doet er weinig tegen![]()
.
Georgy Zhukov verheerlijken door een afbeelding van hem te gebruiken op FOK! is normaal wil je zeggen? Deze jongen waar het hier om gaat heeft slechts een handjevol slachtoffers gemaakt. Die Zhukov heeft god weet hoeveel moffen over de kling gejaagd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescooters in de straat.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescootersfietsen in de straat.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over 5 dagen zitten we dood en uitgehongerd achter onze pc's.... dan zijn ze nog aan het zoeken...
Tuurlijk wel man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.
Ik zou bijna een marathon met snelkookpannen gaan verstoren voor een frikandel speciaal, weet je dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier bezorgt mijn favoriete snackbar aan huis.
Stukken beter
Hij zit wel op twitter hm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef xzaz het volgende:
jammer dat de verdachte niet op Twitter zit, had die even een pauze kunnen inschakelen.
Het is verslavendquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik ben rond 7 uur afgehaakt, gaat vandaag echt niet meer gebeuren hoor...
Ik wacht tot de 'perimeter' is doorzocht. Als hij dan niet gevonden is stop ik er ook mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik ben rond 7 uur afgehaakt, gaat vandaag echt niet meer gebeuren hoor...
Juist niet, onze flikken zijn niet zo goed als ze bij Flikken Maastricht willen doen laten denken, zeer amateuristisch en vooral gebaseerd op een machocultuur.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Toffel2 OMG U GUYS WLL NOT BELIVE WHAT IV JUST SAW!!!!! JESUS CHRIST! ITS FOR REAL THIS TIME
Dat is nieuws altijd, helemaal als er écht wat gebeurt. Dat is hier nog niet eens het geval.quote:
Je bedoelt de politie enzo? Ik zou de Nederlandse agentschappen wat dat betreft niet onderschattenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.
Onze criminelen bevinden zich ook op dat niveau, dus allemaal prima in balans.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, onze Flikken zijn niet zo goed als ze bij Flikken Maastricht willen doen laten denken, zeer amateuristisch en vooral gebaseerd op een machocultuur.
ik zit al een tijdje met een glimlach te fok!ken andersquote:
Die perimeter kunnen ze nooit zo snel echt goed uitkammen... genoeg natuur om je in te verschuilen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wacht tot de 'perimeter' is doorzocht. Als hij dan niet gevonden is stop ik er ook mee.
Ik hoorde iets met "....in custody", maar ja, zo slecht te verstaan allemaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Mula het volgende:
In dat chatvenstertje naast de scanner hebben ze het over pistoolschoten en dat er iemand "down" zou zijn..
Dan is hij vlug gevonden lijkt me..quote:
Schaam je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit al een tijdje met een glimlach te fok!ken anders
Is dat wanneer je als eerste over de lijn moet komen met nog warme knakworstjes?quote:
Echt georganiseerde misdaad, betwijfel het ten zeerste, terroristen noem maar op, moh, dat kunnen zij niet aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt de politie enzo? Ik zou de Nederlandse agentschappen wat dat betreft niet onderschatten
was ik ook al aan het denken, als je daar nu een paar plantjes heb staan heb je een probleem... denk dat dat wel op een notitieblokje wordt geschrevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef popolon het volgende:
Wel een goed excuus om een buurt eens uit te kammen op zoek naar wiet.
Je zag het toen die criminelen Brinks besloten te overvallen. Onze criminelen hoeven niet eens per se 'onze criminelen' te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze criminelen bevinden zich ook op dat niveau, dus allemaal prima in balans.
Welnee, die zijn aan de tigste herhaling bezig van speculaties en boze omen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef RAVW het volgende:
ben benieuwd wat de kijkcijfers zullen zijn van cnn die zullen nu ook wle op max draaien net zo als bij 0911
Dan wordt er ook wel zwaarder geschut bijgehaald uit bijvoorbeeld het leger, waarvan bepaalde "special forces" als voorbeeld dienen voor de halve wereld. Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Echt georganiseerde misdaad, betwijfel het ten zeerste, terroristen noem maar op, moh, dat kunnen zij niet aan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat wanneer je als eerste over de lijn moet komen met nog warme knakworstjes?
Vertaling?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
uHaul's worden ingereden door McBacon's in swat uniforms... wat is loos
lunchtijd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
uHaul's worden ingereden door McBacon's in swat uniforms... wat is loos
Ik versta ook vrij veelquote:
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan wordt er ook wel zwaarder geschut bijgehaald uit bijvoorbeeld het leger, waarvan bepaalde "special forces" als voorbeeld dienen voor de halve wereld. Dat komt wel goed.
In de natuur kan je je slecht verstoppen voor een heli met infraroodcamera's. Tenzij Arnold Schwarzenegger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die perimeter kunnen ze nooit zo snel echt goed uitkammen... genoeg natuur om je in te verschuilen...
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Kesefkesef het volgende:
kan iemand die scanner nog een keer posten?
Tja, als bepaalde grote landen ze als voorbeeld nemen heb ik er wel vertrouwen in, in elk geval zeker niet minder dan in de Amerikaanse teams.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?
Overdreven wat ik zeg, maar nee, heb er weinig vertrouwen in!
Mwah, in Yellowstone valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de natuur kan je je slecht verstoppen voor een heli met infraroodcamera's.
Vind ik niet interessant, dus let ik niet opquote:
tyquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Na een weekje versta je ieder kruimeltje....quote:
DomiciliosBogota.com = thuisbezorgd.nl ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.domiciliosbogota.com/domicilios-mcdonalds.html
Bezorgkosten zo'n 1,50 euro.
KCT en MarSof staan anders hoog aangeschreven in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?
Overdreven wat ik zeg, maar nee, heb er weinig vertrouwen in!
Dat gaat tegenwoordig steeds makkelijker ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, ik neem toch aan dat ze niet op deze manier de nacht in willen. Je kan een beetje moeilijk heel Boston dagenlang in lockdown houden,
Geclearedquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die opa?
Nou dan hadden ze maar naar Brinks moeten kijken haha. En die Special Forces heb ik ook weinig echt grote taken op zich nemen, vergeet niet dat de Amerikaanse elite niet alleen bestaat uit Team Six, maar veel meer van dat soort teams die alle kutklusjes opknappen, nou en ver daaronder, die mag Nederland kennelijk opknappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als bepaalde grote landen ze als voorbeeld nemen heb ik er wel vertrouwen in, in elk geval zeker niet minder dan in de Amerikaanse teams.
Dit dus. DeParo weet niet waarover hij praat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
KCT en MarSof staan anders hoog aangeschreven in het buitenland.
Jup.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
DomiciliosBogota.com = thuisbezorgd.nl ?
Misschien wel maar ze zijn ook niet groot. Laten we niet vergeten dat er maar twee eenheden, of teams, op dit moment door de straten van Boston struinen.quote:
Luilak, in Bogotá hoef je nooit meer dan 20 meter te lopen voor fastfoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.domiciliosbogota.com/domicilios-mcdonalds.html
Bezorgkosten zo'n 1,50 euro.
Inderdaad een hele grappige kerel blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Shawn het volgende:
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- De Dader, 5 april 2012
https://twitter.com/J_tsar/status/188095993605140480
Humorrrrrr.
De top van de Nederlandse Special Forces doet niet onder voor Team Six, dat durf ik wel te beweren. Het is alleen wat minder bekend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dan hadden ze maar naar Brinks moeten kijken haha. En die Special Forces heb ik ook weinig echt grote taken op zich nemen, vergeet niet dat de Amerikaanse elite niet alleen bestaat uit Team Six, maar veel meer van dat soort teams die alle kutklusjes opknappen, nou en ver daaronder, die mag Nederland kennelijk opknappen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
CNN is maar overgegaan op 4-screen splitscreen omdat er zo veel gebeurt.
Nou dat denk ik wel, je zag het ook bij het Korps Mariniers, de 9's zijn niet meer te vinden ze moeten genoegen nemen met de 6.5jes, het is niet anders, dat is de realiteit in Nederland vandaag de dag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De top van de Nederlandse Special Forces doet niet onder voor Team Six, dat durf ik wel te beweren. Het is alleen wat minder bekend.
Nou ja, de situaties waarin zij opereren zijn natuurlijk ook wel wat anders, vijandelijk gebied enzo, maar goed
En minstens 20 jaar ouder dan hijzelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Shawn het volgende:
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- De Dader, 5 april 2012
https://twitter.com/J_tsar/status/188095993605140480
Humorrrrrr.
bezorgen niet in NLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik luister alleenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Die chat rechts bij die scanner.
pewpewpew916 Looking for cute 20 something F.... is this the right chat room?
80k listenersquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Die chat rechts bij die scanner.
pewpewpew916 Looking for cute 20 something F.... is this the right chat room?
De 6jes worden aangenomen bij de reguliere troepen. Elke Special Operations Force zal nooit 6jes aannemen, maar zal alleen voor die 9/10 gaan. SOF zal nooit zwakkeren laten doorstromen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dat denk ik wel, je zag het ook bij het Korps Mariniers, de 9's zijn niet meer te vinden ze moeten genoegen nemen met de 6.5jes, het is niet anders, dat is de realiteit in Nederland vandaag de dag.
Alleen op omegle wordt er meer getrolled.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
Die chat moet je gewoon negeren. Dat is 90% trollen.
OMGtwitter:Avbruggen twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 18:36:42Net geinterviewd door Amerikaans radiostation PRI over de cultuur van boxen en worstelen in de Noord-Kaukasus. http://t.co/uzOECfSFSH reageer retweet
Het Korps Mariniers zelf is geen Special Forces, slechts een deel daarvan, de MarSof, wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dat denk ik wel, je zag het ook bij het Korps Mariniers, de 9's zijn niet meer te vinden ze moeten genoegen nemen met de 6.5jes, het is niet anders, dat is de realiteit in Nederland vandaag de dag.
Wat is er op die hoekquote:
toch blijven t pussy'squote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
De 6jes worden aangenomen bij de reguliere troepen. Elke Special Operations Force zal nooit 6jes aannemen, maar zal alleen voor die 9/10 gaan. SOF zal nooit zwakkeren laten doorstromen.
quote:
Gozerquote:
Zegt de man die elke vijand eigenhandig de nek breekt, als een echte Jack Bauerquote:
en batmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |