Waarschijnlijk omdat er al zo lang niets nieuws is gebeurd..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Ik vind wel dat hier iets minder 'spottend' tegen aan gekeken mag worden op FOK.
Beetje vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven is zeer ergerlijk in deze.
linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze hebben iemand te pakken (stream)
Dat ze iemand te pakken hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar hebben ze het nou over op de scanner?
Nou ja, Honda's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het stikt kennelijk van de verdachte auto's in en om Boston (scanner)
FOK! = vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Ik vind wel dat hier iets minder 'spottend' tegen aan gekeken mag worden op FOK.
Wat schaadt het? En het gebeurt op ontelbaar veel fora's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
een grijze, een groene, een dodge en een witte chevy heb ik voorbij horen komen op de scannert..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was toch een 2e? Maar die hebben ze nu ook
Eensch. Maar het is Fok!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef OppClone het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al zo lang niets nieuws is gebeurd..
Spreek voor jezelf, ik zit gewoon in de bureaustoel op m'n werk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Zal je net zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu eigenlijk wel zin in een mcBacon maar ik durf niet weg, strax mis ik het
dan vinden we het minder lolligquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.
Hier bezorgt de Mac aan huis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu eigenlijk wel zin in een mcBacon maar ik durf niet weg, strax mis ik het
baasquote:
Wij hebben dan ook geen McBacon. Hooguit een Don Shoarma.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! = vanuit de luie stoel cynisch commentaar geven.
Ik zeg het hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat schaadt het? En het gebeurt op ontelbaar veel fora's.
Tsja, die post zal mogelijk ook maar weinig veranderen, maar toch.quote:
Ik spreek voor jou en je doet er weinig tegenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik zit gewoon in de bureaustoel op m'n werk.
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescooters in de straat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar ze zouden eens moeten bedenken wat als het hier gebeurt.
Over 5 dagen zitten we dood en uitgehongerd achter onze pc's.... dan zijn ze nog aan het zoeken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
Ok, ik snapte er al niks van hoe iemand op die foto ongedeerd kon zijn/lijken en dat ie later dan plotseling dood zou zijn.quote:
Ja, dat waren nog eens dagen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef DeParo het volgende:
Ik spreek voor jou en je doet er weinig tegen![]()
.
Georgy Zhukov verheerlijken door een afbeelding van hem te gebruiken op FOK! is normaal wil je zeggen? Deze jongen waar het hier om gaat heeft slechts een handjevol slachtoffers gemaakt. Die Zhukov heeft god weet hoeveel moffen over de kling gejaagd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef DeParo het volgende:
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescooters in de straat.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zouden ze hetzelfde doen, maar dan met zelfgemaakte foto's van politiescootersfietsen in de straat.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over 5 dagen zitten we dood en uitgehongerd achter onze pc's.... dan zijn ze nog aan het zoeken...
Tuurlijk wel man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.
Ik zou bijna een marathon met snelkookpannen gaan verstoren voor een frikandel speciaal, weet je dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier bezorgt mijn favoriete snackbar aan huis.
Stukken beter
Hij zit wel op twitter hm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef xzaz het volgende:
jammer dat de verdachte niet op Twitter zit, had die even een pauze kunnen inschakelen.
Het is verslavendquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik ben rond 7 uur afgehaakt, gaat vandaag echt niet meer gebeuren hoor...
Ik wacht tot de 'perimeter' is doorzocht. Als hij dan niet gevonden is stop ik er ook mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik ben rond 7 uur afgehaakt, gaat vandaag echt niet meer gebeuren hoor...
Juist niet, onze flikken zijn niet zo goed als ze bij Flikken Maastricht willen doen laten denken, zeer amateuristisch en vooral gebaseerd op een machocultuur.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Toffel2 OMG U GUYS WLL NOT BELIVE WHAT IV JUST SAW!!!!! JESUS CHRIST! ITS FOR REAL THIS TIME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |