Ik hoop John Ewbank.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Er was vanochtend een naakte man die gearresteerd was door de politie. Wie was die man?
Groene Honda was al gecleared toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit is toch die groene honda... ?
[ afbeelding ]
Murica begint al met het terugtrekken van troepen uit Afghanistan voor inzet in New Englandquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven voor 1 persoon? Als het nou de leider van Al Qaeda was begreep ik het, maar het lijkt gewoon een tiener te zijn die niet weet waar hij mee bezig is.
Wat moet de politie dan doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven voor 1 persoon? Als het nou de leider van Al Qaeda was begreep ik het, maar het lijkt gewoon een tiener te zijn die niet weet waar hij mee bezig is.
Vuurwapengevaarlijke, bommenleggende killer? Neuh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
Er was toch een 2e? Maar die hebben ze nu ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Groene Honda was al gecleared toch?
Ja laat gaan die jongen joh, heeft z'n lolletje wel gehad nu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
ja, mcbacon waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen anderhalf uur?
Kennelijk weet hij dat vrij goed. Ze weten nog steeds niet waar hij is..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Daarnaast het volgende:
zit allang weer binnen achter Call of Dutyquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja laat gaan die jongen joh, heeft z'n lolletje wel gehad nu.
Sommige dingen beter dan anderequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Peunage het volgende:
Enige peobleem met de scanner is dat het nauwelijks verstaanbaar is.
'Murica's nieuwe heldquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen anderhalf uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |