Gibbsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FOX heeft gewoon de real-life Gibbs daar zitten
quote:
hoi dpquote:
Thuisbezorgende pizzaketens gaan een gouden week tegemoetquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat nou als dit 3 dagen gaat duren?
Hoe willen al die mensen hun eten gaan halen als ze thuis moeten blijven?
Dat is sowieso een probleem met McBacon in town.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Thuisbezorgende pizza- en donutketens gaan een gouden week tegemoet
Die moeten ook thuisblijven....quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Thuisbezorgende pizzaketens gaan een gouden week tegemoet
Dat regelt McBacon anders wel ffquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef arjan1212 het volgende:
Die zijn ook dicht en mogen niet buiten komen
McBacon gaat wel rond op een brommertje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef arjan1212 het volgende:
Die zijn ook dicht en mogen niet buiten komen
Iedereen gaat zichzelf nu bewapenen en de straat op in groepjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Kirov het volgende:
Kun je daar geen AK via de post bestellen oid?
dan zit er 1 gat in 1 huis, wat doe je met die paar 1000 andere gebouwen waar hij in kan zitten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Resistor het volgende:
[..]
Alles weg, buurt evacueren, 1 drone, met 1 raket.
Ja, maar geen kogels ;+quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Kirov het volgende:
Kun je daar geen AK via de post bestellen oid?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
McBacon gaat wel rond op een brommertje.
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat er hamburgers te krijgen zijn voor degene die honger hebben?
Zoekendequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Pakspul het volgende:
Weten ze nou waar hij is, of zijn ze nog steeds zoekende? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Volgens mij wel ja, zorgt de NYPD voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat er hamburgers te krijgen zijn voor degene die honger hebben?
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam + AdBlockquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Kirov het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een scanner met wat minder reclame?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
ja dat mag dus niet...... je komt de straat niet op... er zijn constant "open door incidents" geweest...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem me een mietje, maar ik zou toch een hotelletje in een wijkje verderop pakken, als ik daar zou wonen. Die malle Amerikanen gaan dit natuurlijk eindigen met een machtsvertoon van heb ik jou daar, en daar zou ik niet persé tussen hoeven te zitten.
Gewoon absurd. Maar hč, dat kan allemaal in 'merica...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een overkill.De mensen alvast laten wennen misschien?
What It Looked Like From Inside Boston's Lockdown
Teehehehe, in de bunker aan het ziejewellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef MaLo het volgende:
De Doomsday Preppers in Boston hebben waarschijnlijk nu de tijd van hun leven
Dank uquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef OppClone het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam + AdBlock
Zoekendequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Pakspul het volgende:
Weten ze nou waar hij is, of zijn ze nog steeds zoekende? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
McBacon Burgers!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Happel het volgende:
Dat is dan zo'n beetje dat de politie uit Groningen in Maastricht hamburgers gaat bezorgen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, zorgt de NYPD voor
Onschuldige, had er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Er was vanochtend een naakte man die gearresteerd was door de politie. Wie was die man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |